Gå til innhold

Gutter: er dette heeelt krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overnattet hos en fyr jeg holder på med for første gang og klarte å fise i søvne 3 ganger!! Våknet av det selv.. trodde jeg skulle DØ av flauhet.. tror han hørte det. En annen ting var at når jeg dro på morgenen hadde jeg litt hastverk med å komme meg avgårde så glemte igjen trusa mi hos han.... har ikke hørt noe fra han. Hadde dere ditcha en dame dere egentlig likte veldig godt hvis hun prompa i søvne?:(

Anonymous poster hash: d217b...011

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et problem i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Dumpe deg for noe du ikke har kontroll over?

Anonymous poster hash: feb6e...6b8
  • Liker 2
Skrevet

Haha, nei! :P

Anonymous poster hash: 5c094...62f
  • Liker 1
Skrevet

Overnattet hos en fyr jeg holder på med for første gang og klarte å fise i søvne 3 ganger!! Våknet av det selv.. trodde jeg skulle DØ av flauhet.. tror han hørte det. En annen ting var at når jeg dro på morgenen hadde jeg litt hastverk med å komme meg avgårde så glemte igjen trusa mi hos han.... har ikke hørt noe fra han. Hadde dere ditcha en dame dere egentlig likte veldig godt hvis hun prompa i søvne? :(

Merker jeg får lyst til å bruke "hvor gammel er du"-kortet. Du vet at det finnes folk som bor sammen i årevis, ja noen er til og med gift?

Anonymous poster hash: e3e8c...627

• Liker 1
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Ble du vekket av lyden fra din egen prump? Hvordan er det egentlig? SKjønner man med en gang at det er en prump eller er man litt forfjamset først?

Endret av Arbeider
  • Liker 4
Skrevet

Hvordan i all verden klarer man å glemme trusa si?

• Liker 9
Skrevet

Fordøyelsessystem: dealbreaker.

• Liker 4
Skrevet

Ble du vekket av lyden fra din egen prump? Hvordan er det egentlig? SKjønner man med en gang at det er en prump eller er man litt forfjamset først?

Jeg sov ikke ordentlig, sov veldig lett.. Hver gang jeg sovna ordentlig spente jeg meg ikke så mye og vips..

Hvordan i all verden klarer man å glemme trusa si?

Jeg glemte den ikke akkurat, men ville dra så fort som mulig og fant den ikke så gadd ikke bruke masse tid på å lete etter den..

Fordøyelsessystem: dealbreaker.

Så du hadde dumpa en dame hvis hun prompa i søvne?

Skrevet

Jeg er ikke mann, og jeg syns promp er skikkelig turn off.

Meeeeen, det er forskjell på å prompe i søvne og prompe sånn ellers.

At man slipper en promp eller to når man sover kan man virkelig ikke noe for, og hvis daten din ikke skjønner det så er det han som har et problem og ikke du.

• Liker 2
Skrevet

Overnattet hos en fyr jeg holder på med for første gang og klarte å fise i søvne 3 ganger!! Våknet av det selv.. trodde jeg skulle DØ av flauhet.. tror han hørte det. En annen ting var at når jeg dro på morgenen hadde jeg litt hastverk med å komme meg avgårde så glemte igjen trusa mi hos han.... har ikke hørt noe fra han. Hadde dere ditcha en dame dere egentlig likte veldig godt hvis hun prompa i søvne? :(

Kødder du eller? :klo: Du bør se komedien Change up!

Om du ikke kødder - seff hadde jeg ikke dumpet henne for det. Hun hadde seff også "fått lov" til å fise i våken tilstand. :ler:

Skrevet

tja, hvis jeg hadde lagt merke til det og det var første natta, så hadde jeg ikke truffet henne igjen.

Skrevet

Haha! Ikke vet jeg hvorfor, men det er bare noe hysterisk morsomt med damer som fiser seg selv til våken tilstand :D Nei, ikke kÆttastrofe og ikke noen dealbreaker... Still funny thought :D

• Liker 6
Skrevet

tja, hvis jeg hadde lagt merke til det og det var første natta, så hadde jeg ikke truffet henne igjen.

Spørs så mye damer du får etterhvert nå som du har pult på kk en unge.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ts

Han har ikke gitt lyd fra seg og svarer ikke på en melding jeg sendte så kanskje det var dealbreaker for han. Han prompa i søvne han også da, men det er liksom mer akseptert at gutter gjør det enn jenter tror jeg. Jeg brydde meg hvertfall ikke om at han gjorde det :P

Skrevet

Det er jo helt naturlig og alt det der, men jeg føler med deg. :P Jaja.. Hvis han ikke tåler såpass, er han ikke en keeper! :)

Skrevet

Du tror ikke det er en mulighet for at han har andre grunner?

• Liker 4
Skrevet

Du tror ikke det er en mulighet for at han har andre grunner?

Joda, det kan godt hende. Bare virker litt rart for han har vært veldig intressert osv også etter det der så slukna det. PINLIG å prompe og PINLIG at jeg ikke fant trusa så jeg måtte gå truseløs hjem.. og tanken på at trusa mi ligger hjemme hos han som et minne om "Hun som prompa" er kjip!

Vi hadde ikke sex altså selv om det høres sånn ut..

Skrevet

Hoho, dette har skjedd med meg flere ganger på begynnelsen da jeg møtte en mann( og til tider skjer det fortsatt ). Denne mannen er nå min samboer... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...