Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 (endret) Hvem er her i kveld? Jeg kan godt tenke meg noen (3 stk) prøvekaniner til et legg jeg skal bruke litt fremover. De som melder seg på, må være pålogget i kveld. Skal bruke Archeon Tarot. Kaffekrus. Charmain. Lady. Layouten er slik. ......1...... 2..........3 4...........5 1. Hvem er han/henne? 2. Hvilke intensjoner har vedkommende? 3. Gode råd/hva trenger jeg å være klar over? 5. Resultat. ------- Endret 7. september 2013 av Gjest 2
LittDiva Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Søren ! Skal på middag , ellers hadde jeg sagt ja selvsagt
Gjest Anastasia Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Ja! Jeg er fyllesyk så blir liggende på sofaen
Proxy Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Detter noen av melder jeg meg gjerne på venteliste
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Det er mulig jeg er med. Har et par spørsmål selv jeg gjerne skulle ha fått svar på.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Det er mulig jeg er med. Har et par spørsmål selv jeg gjerne skulle ha fått svar på. Får jeg tid så tar jeg flere. Men da er det ett par stk foran deg i rekken.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Får jeg tid så tar jeg flere. Men da er det ett par stk foran deg i rekken. Og hva annet er nytt ?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Og hva annet er nytt ? Steve da. 1
Santflows Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Får jeg tid så tar jeg flere. Men da er det ett par stk foran deg i rekken. Håper du får tid ü
Hapa Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Hvem er her i kveld? Jeg kan godt tenke meg noen (3 stk) prøvekaniner til et legg jeg skal bruke litt fremover. De som melder seg på, må være pålogget i kveld. Kaffekrus. Charmain. Lady. Hva er Tarrot og hva er et legg? Hva i all verden er dette for noe rart? Spør bare fordi jeg rett og slett ikke har snøring... 1
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Hva er Tarrot og hva er et legg? Hva i all verden er dette for noe rart? Spør bare fordi jeg rett og slett ikke har snøring... Du skal få se etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Først de tre på lista, så får vi som sagt se.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Han i avataren din. Han heter vel strengt tatt Stewie. Eller Stewart på ekte, om en vil. Men ja, det er ingenting å gjøre med denne kø-kulturen her ser det ut til. Jeg synes også forøvrig at det har allerede vært en tarot-tråd for ikke så lenge siden? Jeg så kortene da, men dem betydde ingenting for realiteten. Eller for tiden etter. Så hva er poenget? Og hva ér målet egentlig ? Har man engang noe mål med tidsfordrivet og hobbyen sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå