Jeanine Skrevet 26. april 2004 #1 Del Skrevet 26. april 2004 I juni skal jeg fly til USA alene med sønnen min på 18 måneder. Noen som har erfaring med å fly så langt med så små? Må han sitte på fanget mitt hele veien, eller får han et eller annet å sitte på? kan han springe litt rundt omkring. Vi skal fly med KLM og har regnet ut at vi vil bruke ca 15 timer på reisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. april 2004 #2 Del Skrevet 26. april 2004 Noen fly har babysenger de kan være i underveis, men kanskje han er for stor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 26. april 2004 #3 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis du ikke har bestilt (og betalt) eget sete til ham, må han sitte på ditt fang. (de fleste flyselskaper flyr barn under to år gratis under forutsetning av at de sitter på fanget). Han kan jo selvfølgelig gå litt rundt, men mye avhenger da av medpassasjerers tålmodighet. Er det turbulens el må han selvfølgelig sitte rolig. Det er også et poeng at han ikke kryper under seter og blir sittende fast.. Jeg har fløyet med småbarn flere ganger. Noen ganger har flyselskapene ubedt gitt oss plass helt foran, så barna fikk god plass og kunne sitte og leke ved føttene. Andre ganger har vi sittet meget trangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hey!!! Skrevet 27. april 2004 #4 Del Skrevet 27. april 2004 Når du reiser med en infant (barn under 2 år..) Vil han ikke få eget sete, med mindre det er ett ledig sete ved siden av dere, men dere skal få plass forann der hvor det er plass...., de plassene er liksom "holdt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå