Gå til innhold

Beste bind til natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Rainbow81, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov i badekaret, så slipper du å bekymre deg. Og hvor deilig er det ikke å kunne våkne opp, bare skru på badevannet og slappe av? Det er sånn du skal starte dagen!

• Liker 1
Skrevet

Forstår problemet ts... Har hatt problemer med det samme, men heldigvis ikke i de store mengdene... For meg funker det å dra trusa litt lenger opp (inn?) enn jeg gjør ellers... Skikkelig ubehagelig akkurat da, men da ligger alt på plass, og jeg får i hvert fall sove om natta, og gjør kanskje ikke hverdagen til kjæresten helt håpløs....

Anonymous poster hash: 67245...8c5
Skrevet

Kjøp menskopp da.

Må du absolutt bruke bind, kjøp en svær voksenbleie. Dekker sikkert mer av lårene og er jo the same shit uansett.

Hvordan takler dere å våkne med blod smurt utover toppen av lårene og musen deres? I tillegg til lukten og gnaget det lager, usj.

Skrevet

Det er snakk om å bruke tampong døgnet rundt i flere dager, Einstein. At man skifter den hver 4 time gjør det ikke mindre tørt akkurat. Da kan man bli sår. Da foretrekker man kanskje bind noen timer i døgnet.

Man blir ikke tørr hvis man bruker riktig størrelse. Bruker blå eller gule tamponger, blå hvis det går mange timer mellom byttingen. Trikset er å ikke bytte for tidlig eller for sent, for tidlig vil gjøre deg sår pga bomullen og for sent gjør at tampongen er stor.

Skrevet (endret)

Kjøp menskopp da.

Må du absolutt bruke bind, kjøp en svær voksenbleie. Dekker sikkert mer av lårene og er jo the same shit uansett.

Hvordan takler dere å våkne med blod smurt utover toppen av lårene og musen deres? I tillegg til lukten og gnaget det lager, usj.

Vi takler det fordi vi er voksne kvinner.

Endret av KG dama
  • Liker 2
Skrevet

Vi takler det fordi vi er voksne kvinner, ikke 15 år gamle gutter.

Denne femten år gamle gutten her liker ikke å lukte den ekle lukten som kommer fra fulle bind i garderobene eller enda verre, når man kan merke det mens folk går med dem, det er ganske så motbydelig.

Syntes ikke det er noe overdrevent prippent å mislike blodgugge blandet med utflod smurt utover underlivet.

Skrevet

Merkelig....jeg har jobbet sammen med kvinner hele livet og har fremdeles tilgode å kjenne menslukt av noen. Og jeg har en ekstremt følsom nese.

• Liker 3
Skrevet

Ingen mann vil være ærlig om hvor ille det lukter av deg når du har mensen fordi de da risikerer å ikke få sex de tre andre ukene i måneden.

Anonymous poster hash: ed972...a23

Er det mulig å være mer barnslig?

Anonymous poster hash: c75e4...1ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...