AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Har kobberspiral og sliter med store blødninger når jeg har mensen. Liker ikke tampong hele døgnet, syns det er greit med bind om natten. Problemet er at det alltid renner på utsiden og bak, selvom ikke bindet er fult. Føler jeg kanskje trenger et litt mer klumpete ett som kan fylle mer opp, så det ikke renner bakover og på sidene. Noen forslag? Anonymous poster hash: 3fbbf...e3a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Bind er ekkelt. Anonymous poster hash: 84d4f...117 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Har kobberspiral og sliter med store blødninger når jeg har mensen. Liker ikke tampong hele døgnet, syns det er greit med bind om natten. Problemet er at det alltid renner på utsiden og bak, selvom ikke bindet er fult. Føler jeg kanskje trenger et litt mer klumpete ett som kan fylle mer opp, så det ikke renner bakover og på sidene. Noen forslag?Anonymous poster hash: 3fbbf...e3a Ingenting som taler mot å bruke tampong om natta. Sett inn denstørste rett før du legger deg og skift strax du våkner. Skjønner virkelig ikke hvorfor du velger bind-gris og styr når du blør gjennom når du enkelt og renslig kan bruke grønn ob om natta. Personlig er jeg enig med ab over meg, men det er jo ikke min sak. Men skjønner virkelig ikke hvorfor du vil ha det griset og styret når det fins alternativ. Anonymous poster hash: 90296...c75 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Nattbindet til Libresse funker bra. Og til dere over, det er ikke alle som liker tamponger. Anonymous poster hash: f77d2...7a8 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Nattbindet til Libresse funker bra. Og til dere over, det er ikke alle som liker tamponger.Anonymous poster hash: f77d2...7a8 Skjønner ikke hvordande kan like alt griset det medfører med bind om natten. Jeg har ligget med bind en natt, aldri mer! Jeg liker ikke våkne i et blidbad i buksa. Ts får prøve menskopp , er jo mange som skryter av det. Personlig vil jeg ikke bruke det fordi jeg syns det er grisete å skylke den, men hadde heg måtte velge mellom bind og menskopp om natta ville jeg valgt det siste. I dagens samfunn har vi faktusk mulugheten til å velge bort bibd-gris om natta. Anonymous poster hash: 90296...c75 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Det blir aldri blodgris hos meg om natta, og det til tross for at jeg kun bruker bind. Og som sagt, det er ikke alle som liker tamponger. Selv har jeg forsøkt, men får de ikke inn, så da orker jeg ikke å knote mer med det, når jeg trives med bindene. Anonymous poster hash: f77d2...7a8 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Jeg sover med de vanlige Libressebinda (rosa pakke) fordi jeg blør ikke så mye, bruker ikke nattbind. Men tampong blør jeg igjennom innen et par timer, men nå kan jeg ikke bruke de aller tykkeste tampongene da jeg ikke får de inn. Jo mensen er grisete, men bryr meg ikke så lenge senga ikke blir blodig. Mens er mens, er ikke fisefin. Så vi er alle forskjellige! Anonymous poster hash: c0724...6fa 1
Gjest Ciegus Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Ingenting som taler mot å bruke tampong om natta. Sett inn denstørste rett før du legger deg og skift strax du våkner. Skjønner virkelig ikke hvorfor du velger bind-gris og styr når du blør gjennom når du enkelt og renslig kan bruke grønn ob om natta. Personlig er jeg enig med ab over meg, men det er jo ikke min sak. Men skjønner virkelig ikke hvorfor du vil ha det griset og styret når det fins alternativ. Anonymous poster hash: 90296...c75 Jeg er ikke TS, men liker heller ikke å bruke tampong om natta. Dette er fordi jeg blir så sår og må ha en pause i løpet av døgnet. Har dessverre ingen bind å anbefale, jeg har heldigvis gått over til menskopp, men det funker ikke for alle .
kalinka85 Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Selv har jeg aldri brukt bind annet enn renselse etter jeg fikk barn. Kjøpte da 3-4 sloggitruser jeg brukte. Slike sliggi maxi/bestemortruser. Funka til å holde bindene på plass natt og dag, brukte libresde goodnight på natta. Dette er ti år siden og libresse-bindene er sikkert blitt bedre med årene. Prøv sloggi om natta. 1
Pringle Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Jeg hadde det problemet med Always at det rant bakover, forover og på siden selv om bindet ikke var fullt. Libresse var på samme måten, men i tillegg var det stivere enn Always. Tøybind suger mye raskere til seg, og det er mykere. Jeg bruker enten tøybind eller menskopp om natten nå. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Pampers i en stor truse vel Anonymous poster hash: 3afb0...000
Pringle Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Man slikker litt på tuppen eller bruker en dråpe glidemiddel om man er så tørr nedentil at man ikke får inn tampongen. Og hva skjer med bomull når den møter fuktighet? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Jeg bruker Libresse goodnight. Det blir ikke noe gris... Når jeg reiser meg etter natta, og skal på do, kjenner jeg at det begynner å renne.. Men da skal jeg jo uansett på do så.. Anonymous poster hash: c53ed...9ca
Gjest Ciegus Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Jenter blir ikke såre av tampongbruk i fire timer. Så skjør er man ikke der nede.Anonymous poster hash: ed972...a23 Det er snakk om å bruke tampong døgnet rundt i flere dager, Einstein. At man skifter den hver 4 time gjør det ikke mindre tørt akkurat. Da kan man bli sår. Da foretrekker man kanskje bind noen timer i døgnet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Det er snakk om å bruke tampong døgnet rundt i flere dager, Einstein. At man skifter den hver 4 time gjør det ikke mindre tørt akkurat. Da kan man bli sår. Da foretrekker man kanskje bind noen timer i døgnet. Nei, men hun sa hun ikke kunne bruke tampong om natta. Hvorfor er det annerledes enn å bruke tampong på dagtid? Det skjer jo ikke noe spesielt mellom 23 og 7. Anonymous poster hash: ed972...a23 1
Gjest Ciegus Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Nei, men hun sa hun ikke kunne bruke tampong om natta. Hvorfor er det annerledes enn å bruke tampong på dagtid? Det skjer jo ikke noe spesielt mellom 23 og 7.Anonymous poster hash: ed972...a23 Fordi man blir sår av å bruke den døgnet rundt. Om man tar pausen om natta eller dagen er da ett fett, men du som innbiller deg at du lukter andres bind burde jo være glad for at slike som meg tar pausen på natta og ikke på dagen når den sarte nesen din kanskje er i nærheten Du kan jo gå med en tampong i kjeften noen døgn (husk å bytte hver 4 time) og se hvor behagelig det er. Om du spytter på den først blir alt så meget bedre, trollemann! 3
Gjest Morgun Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Herregud, for en idiotisk diskusjon! TS, jeg har også hatt kraftige blødninger og brukt bind om natta. Ingen av nattbindene har holdt for meg, men jeg begynte å bruke to som jeg la etter hverandre og hadde på meg en ganske stram truse og da ble det ingen lekkasjer.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Ikke kom her å snakk for alle menn. Jeg vet med 100% sikkerhet at min mann svarer meg ærlig når jeg spør om ting. Å han svarte at han ikke hadde noe imot bind i det hele tatt da jeg spurte. Han legger seg også inntil meg når jeg har mensen, det hadde han helt sikkert ikke gjort om han syn jeg lukter. Anonymous poster hash: 3fbbf...e3a Ingen mann vil være ærlig om hvor ille det lukter av deg når du har mensen fordi de da risikerer å ikke få sex de tre andre ukene i måneden. Anonymous poster hash: ed972...a23 1
Gjest Peanut Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Jeg bruker Libresse Night Maxi og Always Ultra Night om hverandre. Har aldri hatt noen problemer med lukt, og jeg er ekstremt luktsensitiv. Lurer på hvordan folk det er som sover med hodet under dynen om natten. De må jo det ettersom man påstår at bind lukter så vondt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Da jeg slet med store blødninger brukte jeg Liberesse Night Maxi. Ellers la jeg to litt mindre bind etter hverandre for å hindre at det blødde bak. Anonymous poster hash: 591b5...a19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå