Gå til innhold

Barn som onanerer..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg var i middagsselskap i helgen, og der var det en liten 3-åring av en nydelig jente. Hun var så skjønn og vakker og alle måtte se på henne konstant.

Hun ble plassert ved siden av meg, da foreldrene satt på samme bord som oss.

Hun satt konstant og fingret seg selv! Jeg syns det ble litt mye av det gode, og klarte ikke helt å spise maten min uten å se henne i sidesynet med hele hånden ned i trusen og fingret vilt. Når jeg prøvde å snakke med henne, var hun så konsentrert at hun ikke svarte.

Jeg vet at dette er normalt for små barn. Og at det kanskje er litt vanskelig å si til barna at dette kan du gjøre når du er alene..

Men jeg syns det er rett og slett kvalmende når barna gjør dette ved middagsbordet mens vi spiser mat!?

Moren så dette, og prøvde å skjule det ved å legge en genser over henne. Men den falt jo ned hele tiden.

Og innimellom, spiste hun litt mat (som hun da tok med fingrene sine og puttet i munnen) og løp litt rundt før hun kom tilbake og var på'n igjen..

Noen kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg syns moren burde tatt jenta med seg bort fra middagsbordet, og forklart henne at slik gjør en ikke ved bordet. De små må jo lære at det er slike ting en ikke gjør i full offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns moren burde tatt jenta med seg bort fra middagsbordet' date=' og forklart henne at slik gjør en ikke ved bordet. De små må jo lære at det er slike ting en ikke gjør i full offentlighet.[/quote']

Ja, helt klart. I den situasjonen der har det jo også, som gjest antyder, med hygiene å gjøre. 3 åringer (særlig jenter) forstår en hel del, så det burde ikke være noe problem å ta seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns moren burde tatt jenta med seg bort fra middagsbordet' date=' og forklart henne at slik gjør en ikke ved bordet. De små må jo lære at det er slike ting en ikke gjør i full offentlighet.[/quote']

Helt enig med deg Madam Felle. Jeg er egentlig sjokka over denne mammaen som bare prøvde å skjule det med en genser!! Ungene må lære at det er helt greitt at de gjør det og at det er normalt, men at det er slikt man kan gjøre når man er alene, etter at man har lagt seg f. eks. Det har iallefall jeg fortalt mine to barn.

Ikke noe man gjør ved matbordet iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror nok at moren hennes ikke ville at noen skulle se det, og hun var midt i middagen sin også..

Men det er som noen av dere har sagt tidligere i en annen tråd med dette temaet, er at man skal ikke si til barna at dette er noe man ikke gjør foran andre.

Barn kanskje blir lei seg av dette?

Jeg vet ikke, for jeg har ikke barn. Men om mine barn hadde gjort dette, ville jeg prøvd å ta de vekk fra mennesker, og be de gjøre dette når de er alene..

Jeg er dessuten litt overrasket over at barna onanerer slik de gjør!?

Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, blir dette virkelig betegnet som onani da? :klø: Muligens onani og orgasme ikke går under samme betegnelse? Ja, en genser?! Litt lite det, ville sikkert ha gjort det samme som andre her, og ta jenta bort fra selve middagen....Ikke som straff, men for å gjøre det mer behagelig for gjester...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, blir dette virkelig betegnet som onani da? :klø: Muligens onani og orgasme ikke går under samme betegnelse?

både 2 og 3-æringer kan godt onanere seg frem til en orgasme, hvis det var det du lurte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til morens forsvar vil jeg bare si at det kan hende at datteren ikke har gjort sånt offentlig før... barn har jo en merkelig evne til å finne på pinlige ting å si eller gjøre når det passer som dårligst.

Som alle foreldre (og ansatte i barnehager og skoler) vet: Man prøver ikke ut de nye ordene hjemme, men på bussen. Og hvis barnet lurer på noe angående deler av anatomien som vanligvis er skjult av klær, er selvsagt butikken det rette sted å stille spørsmålet. Med høy, klar røst. :ler: Sånn sett ville det ikke forbause meg det dugg om et barn oppdaget spennende ting ved sitt eget kjønnsorgan under et middagsselskap.

Det lureste ville nok vært om moren hadde tatt datteren med seg ut av rommet en liten tur, og forklart at man ikke gjør sånt ved bordet. Hygiene-vinklingen ville sikkert fungert fint. Men jeg har forståelse for at en forelder kanskje blir så perpleks at han/hun ikke vet helt hvordan de skal gripe det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt, men har overhodet INGENTING ved et middagsbord å gjøre, selv om barnet bare er 3 år. Hadde det vært mitt barn, hadde jeg tatt henne med meg fra bordet. Jeg ville prøvd å forklare barnet at man ikke kan ha hendene nedi trusa når man sitter og spiser, uten å fokusere på selve "aktiviteten" og dermed gi barnet skyldfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at moren hennes ikke ville at noen skulle se det, og hun var midt i middagen sin også..

Men det er som noen av dere har sagt tidligere i en annen tråd med dette temaet, er at man skal ikke si til barna at dette er noe man ikke gjør foran andre.

Barn kanskje blir lei seg av dette?

Jeg vet ikke, for jeg har ikke barn. Men om mine barn hadde gjort dette, ville jeg prøvd å ta de vekk fra mennesker, og be de gjøre dette når de er alene..

Jeg er dessuten litt overrasket over at barna onanerer slik de gjør!?

Er dette normalt?

hei

man bør si at man ikke skla gjøre det5 foran andre da blirbarnet ikke lei seg vis man sier at det er feil da blir det lei og som det står under her det er normalt at barno onanerer

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...