AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #41 Skrevet 11. september 2013 Selvsagt vil det variere noe. Noen skifter jo partner og får nye innspill og noen tar et steg videre i seksualitet og får nye impulser. Det er selvsagt en grunn til at dette skjer og det er at man går lei av å gjøre det samme gang etter gang. Derfor kan man nok på generelt grunnlag si at hyppighet i sexlivet går ned med årene med mindre man ikke piffer det opp med noe som passer. Det som vanligvis er gjeldene er kvalitet fremfor kvantitet. Eldre vet hvordan man skal røre i gryta hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 46fa7...12c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #42 Skrevet 11. september 2013 Håper da ikke det! Men i 40 årene så er det vel mer "making love" og ikke "knulle" ser også for meg at man ikke har så vill sex som når man er ung. Håper at jeg har en god og kjærlig elsker/mann når jeg passerer 40 Anonymous poster hash: 3c899...439
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #43 Skrevet 11. september 2013 Håper da ikke det! Men i 40 årene så er det vel mer "making love" og ikke "knulle" ser også for meg at man ikke har så vill sex som når man er ung. Håper at jeg har en god og kjærlig elsker/mann når jeg passerer 40 Anonymous poster hash: 3c899...439 Der tar du nok grundig feil. Når man er godt voksen og 40+ kjenner man seg selv så godt at man tør å være grisete i senga. Mer rå puling og mindre 'love'. Anonymous poster hash: 50b3b...4a9 1
Havbris Skrevet 11. september 2013 #44 Skrevet 11. september 2013 Håper da ikke det! Men i 40 årene så er det vel mer "making love" og ikke "knulle" ser også for meg at man ikke har så vill sex som når man er ung. Håper at jeg har en god og kjærlig elsker/mann når jeg passerer 40 Anonymous poster hash: 3c899...439 Villere og mer utforskende sex nå enn da vi var yngre. Jeg føler meg tryggere som kvinne nå enn da jeg var ung! 1
skreppamedleppa Skrevet 11. september 2013 #45 Skrevet 11. september 2013 Folk har sex, knuller, make love, har seg, puler og er generelt seksuelle vesner til laaangt opp i åra, selvsagt er det individuelt men seksualdriften forsvinner slett ikke bare fordi kroppen eldes. «I perioden 1971-2003 ble til sammen 1500 svenske 70-åringer spurt om sitt sexliv. I 2003 oppga 31 prosent av mannfolka at de hadde sex en gang i uka, mot 26 prosent av kvinnene. Det er en stor økning fra 1970-tallet, da 10 prosent menn og 9 prosent kvinner hadde ukentlig sex. Av gifte menn, sa 64 prosent at de hadde sex, på syttitallet var prosentandelen 52». "Kvinner på 65 år er også mer fornøyd med sexlivet enn dem på 45 år". http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/07/18/541173.html Jeg tror Havbris har et godt poeng, dess eldre en blir dess mer trygg på seg selv blir en og på partneren. En bryr seg ikke så mye om de uviktige tingene og ens egen usikkerhet slik de fleste gjør i ungdommen. Kvalitet blir med andre ord viktigere enn kvantitet. http://www.kk.no/823487/sex-blir-bedre-med-alderen
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #46 Skrevet 11. september 2013 For meg har det blitt mindre og mindre, og nå har det vært tørke i mange år. Har alltid hatt lite sex fordi jeg aldri har funnet en kjæreste, og fordi jeg ikke liker ONS. Hadde noen ONS da jeg var begynnelsen av 20-årene, men det likte jeg ikke. Fikk ingenting ut av det, og følte meg bare utnyttet. Men å si at man har hatt sex betyr ikke at man har hatt god sex. jeg har til gode å oppleve skikkelig sex enda. Er vel kanskje for sent nå som jeg er snart er 35... Så, ja, det er mange faktorer som spiller inn. Det er ikke sånn at alle har masse sex fra de er 16 til de blir 30, også er det stopp fordi da får man bare masse barn, og etter det sitter man bare å venter i mange år på barnebarn... Anonymous poster hash: 1823e...7fc
Havbris Skrevet 11. september 2013 #47 Skrevet 11. september 2013 Jeg tror Havbris har et godt poeng, dess eldre en blir dess mer trygg på seg selv blir en og på partneren. En bryr seg ikke så mye om de uviktige tingene og ens egen usikkerhet slik de fleste gjør i ungdommen. Kvalitet blir med andre ord viktigere enn kvantitet. http://www.kk.no/823487/sex-blir-bedre-med-alderen Ja - det er mye som endrer seg med årene og man får andre perspektiver. Jeg har ikke noe fnugg av usikkerhet lenger og jeg er trygg på at jeg er mer enn bra nok for mannen min. Jeg er ikke så opptatt av hvor ofte vi har sex, men når vi har det er det bedre enn noensinne
Barberius Skrevet 11. september 2013 #48 Skrevet 11. september 2013 Vi har passert 40 begge to og har nå mer sex enn på lenge....ca 4-7 ganger i uka, alt etter som!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå