Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #21 Skrevet 6. september 2013 Det er litt vanskelig å mene noe når jeg ikke vet hva det er jeg skal mene noe om. Hm. Ser jeg skrev litt feil der, ved å skrive i presens i stedet for preteritum. Hva mente du .. ? Mente jeg. Hehe.
Gjest Heartbeat Skrevet 7. september 2013 #22 Skrevet 7. september 2013 Har bare mer og mer sex med alderen 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. september 2013 #23 Skrevet 7. september 2013 Tror det blir mer og mer dess eldre enn er. Er snart 20, og mye mer sex nå enn 18, mer lyst også:-)
Gjest Lille-pus Skrevet 7. september 2013 #24 Skrevet 7. september 2013 (endret) Overhørte moren min i en krangel med stefar: "Men faen altså, vi har bare sex tre ganger i uka. TRE! Det er INGENTING". Din mor er en meget klok kvinne, deler den. Og å svare på nårtid i livet man hadde mest sex og høyest libido.... det skal jeg gjøre på mitt dødsleie. - alt før den tid er for tidlig. Edit: Tastauret og Pus var ikke helt enige om tekst til utheving.. Endret 7. september 2013 av Lille-pus
Gjest Eurodice Skrevet 7. september 2013 #25 Skrevet 7. september 2013 Tror det blir mer og mer dess eldre enn er. Er snart 20, og mye mer sex nå enn 18, mer lyst også:-) Jeg må le , for fra 18 til nesten 20 er det selvfølgelig en dramatisk aldersøkning. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #26 Skrevet 7. september 2013 Det stemmer nok. Da jeg var 22-27 hadde jeg ganske mye lyst, opptil 4 ganger i uka, men nå, 10 år senere, synes jeg 2 er helt passende. Er mann.Anonymous poster hash: 6daaf...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #27 Skrevet 7. september 2013 Jeg er 50 og har vært gift i et kvart århundre. Vi har sjeldent sex for tiden. De siste årene har det vært veldig lite på den fronten - mannen min tenker ikke sex lenger sier han. Mulig det har med stress å gjøre, han jobber 14-15 timer i døgnet og har i tillegg lagt på seg en del. For min del gjør det ikke noe. Han er min i alt og alle, vi er hverandres bestevenner i sinn og sjel, og har et godt liv .. til tross for sex-tørke. Jeg tilfredsstiller meg med verdens beste vibrator når jeg føler behov og har det egentlig helt topp Sexlivet går opp og ned i løpet av et langt samliv. Det viktigste er å ikke legge press på den som er nede i dalen, men la vedkommende få ta den tiden det trenger å få lysten tilbake igjen. Jeg har vært nede i dalen selv for en del år siden og det gjorde det bare verre at mannen min maste og maste. Nå har vi lært å respektere hverandre og har det bedre sammen enn på lenge. Anonymous poster hash: b9fdc...194 2
Gjest Skrue McDuck Skrevet 7. september 2013 #28 Skrevet 7. september 2013 Spørsmålet er når flest attraktive mennesker vil ha sex med deg Stygge mennesker kan også ha sex med hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #29 Skrevet 7. september 2013 Håper det blir mer, for akkurat nå er det jo ikke eksisterende. Hvorfor kan ikke vakre jenter bare overfalle meg på gaten så jeg slipper å blotte meg totalt for stolthet for å få meg ett edru ligg. Anonymous poster hash: 33b51...b00
Hottrio Skrevet 8. september 2013 #30 Skrevet 8. september 2013 Tror folk knuller mindre da ja. Foreldrene mine f.eks., tror jeg ikke har pult siden desember '86 eller der omkring, de har i alle fall hatt hvert sitt soverom i mange år.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #31 Skrevet 8. september 2013 Kvaliteten på sexen blir jo normalt mye bedre med årene, i hvertfall for dem som lever i et langvarig forhold. Blir normalt tryggere på hverandre og slipper seg mer løs. Ikke slik for alle selvsagt, men har inntrykk av at det er ganske vanlig. Her i huset var det jo sex 3 ganger i døgnet som nyforelskede ungdommer og man endte fort opp med 15-20 ganger i uka. I dag hadde jeg ikke hadd nubbesjans til noe slikt. Er i slutten av 30-årene og har GOD sex 2-4 ganger i uka. Begge er særdeles fornøyd med det og vi er skjønt enige om at om det så blir sex bare 1 gang i uka i perioder er det mye bedre når dette er svært god sex enn å ha middels god eller dårlig sex 5 ganger i uka..... Konklusjon: Kvalitet er bedre enn kvantitet. Anonymous poster hash: d80e2...2e3 1
Surriball Skrevet 8. september 2013 #32 Skrevet 8. september 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Surriball, mod.
Gjest Eurodice Skrevet 8. september 2013 #33 Skrevet 8. september 2013 Tror folk knuller mindre da ja. Foreldrene mine f.eks., tror jeg ikke har pult siden desember '86 eller der omkring, de har i alle fall hatt hvert sitt soverom i mange år. De har sikkert besøkt hverandre av og til, tenker jeg .
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #34 Skrevet 8. september 2013 Vi er 37. Vi bare knuller mer og mer....har vært sammen siden vi var 17... Anonymous poster hash: c5360...e81 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #35 Skrevet 9. september 2013 Nei, tvert imot. Kvinner blir kåtere i 40-åra. Anonymous poster hash: 50b3b...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #36 Skrevet 9. september 2013 Jeg har passert 30 og har vært sammen med mannen min 15 år. I starten var vi kaniner, husker jeg var så sår etter å hatt sex flere ganger om dagen - ikke godt. Men etter at barna kom i hus så blir man mere sliten og lysten blir mindre, så vi har hatt sextørke i flere år, har kanskje sex 1 gang i mnd. Men vi er fornøyde med det også, det er nesten litt rart. Vi har nok å gjøre på hver vår kant. Men vi elsker hverandre og er trygge på hverandre. Anonymous poster hash: 0e653...822
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #37 Skrevet 9. september 2013 De fleste puler vel faktisk mer, ettersom jo eldre de blir. Litt labert rundt 40 - 50, men det tar seg opp igjen som regel. Ikke for meg. Puler mer som 40+ enn tidligere. Anonymous poster hash: 772ee...da1 2
Hottrio Skrevet 9. september 2013 #38 Skrevet 9. september 2013 De har sikkert besøkt hverandre av og til, tenker jeg . Det kan nok hende ja.
Gjest Keikolina Skrevet 9. september 2013 #39 Skrevet 9. september 2013 Mest når jeg var 19-20, var best da også.
Hottrio Skrevet 9. september 2013 #40 Skrevet 9. september 2013 Jeg må le , for fra 18 til nesten 20 er det selvfølgelig en dramatisk aldersøkning. Ho ho... , enig med deg. Og jeg har lest i flere innlegg her at folk kaller dem på over 30 år for eldre o.l, "når jeg blir 30 og gammel".... da er det ikke mye håp for meg i alle fall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå