Gå til innhold

Knuller man mindre når man blir eldre?

Fremhevede innlegg

Gjest pilldorf
Skrevet

Det er litt vanskelig å mene noe når jeg ikke vet hva det er jeg skal mene noe om.

Hm. Ser jeg skrev litt feil der, ved å skrive i presens i stedet for preteritum. Hva mente du .. ?

Mente jeg. Hehe. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Tror det blir mer og mer dess eldre enn er. Er snart 20, og mye mer sex nå enn 18, mer lyst også:-)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Overhørte moren min i en krangel med stefar: "Men faen altså, vi har bare sex tre ganger i uka. TRE! Det er INGENTING".

:grine:

Din mor er en meget klok kvinne, deler den.

Og å svare på nårtid i livet man hadde mest sex og høyest libido.... det skal jeg gjøre på mitt dødsleie.

- alt før den tid er for tidlig.

Edit: Tastauret og Pus var ikke helt enige om tekst til utheving..

Endret av Lille-pus
Gjest Eurodice
Skrevet

Tror det blir mer og mer dess eldre enn er. Er snart 20, og mye mer sex nå enn 18, mer lyst også:-)

Jeg må le :), for fra 18 til nesten 20 er det selvfølgelig en dramatisk aldersøkning.

• Liker 4
Skrevet

Det stemmer nok. Da jeg var 22-27 hadde jeg ganske mye lyst, opptil 4 ganger i uka, men nå, 10 år senere, synes jeg 2 er helt passende. Er mann.

Anonymous poster hash: 6daaf...4b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 50 og har vært gift i et kvart århundre. Vi har sjeldent sex for tiden. De siste årene har det vært veldig lite på den fronten - mannen min tenker ikke sex lenger sier han.

Mulig det har med stress å gjøre, han jobber 14-15 timer i døgnet og har i tillegg lagt på seg en del.

For min del gjør det ikke noe. Han er min i alt og alle, vi er hverandres bestevenner i sinn og sjel, og har et godt liv .. til tross for sex-tørke. Jeg tilfredsstiller meg med verdens beste vibrator når jeg føler behov og har det egentlig helt topp :fnise:

Sexlivet går opp og ned i løpet av et langt samliv. Det viktigste er å ikke legge press på den som er nede i dalen, men la vedkommende få ta den tiden det trenger å få lysten tilbake igjen. Jeg har vært nede i dalen selv for en del år siden og det gjorde det bare verre at mannen min maste og maste.

Nå har vi lært å respektere hverandre og har det bedre sammen enn på lenge.

Anonymous poster hash: b9fdc...194
  • Liker 2
Gjest Skrue McDuck
Skrevet

Spørsmålet er når flest attraktive mennesker vil ha sex med deg

Stygge mennesker kan også ha sex med hverandre

• Liker 1
Skrevet

Håper det blir mer, for akkurat nå er det jo ikke eksisterende. Hvorfor kan ikke vakre jenter bare overfalle meg på gaten så jeg slipper å blotte meg totalt for stolthet for å få meg ett edru ligg.

Anonymous poster hash: 33b51...b00
Skrevet

Tror folk knuller mindre da ja. Foreldrene mine f.eks., tror jeg ikke har pult siden desember '86 eller der omkring, de har i alle fall hatt hvert sitt soverom i mange år.

Skrevet

Kvaliteten på sexen blir jo normalt mye bedre med årene, i hvertfall for dem som lever i et langvarig forhold. Blir normalt tryggere på hverandre og slipper seg mer løs. Ikke slik for alle selvsagt, men har inntrykk av at det er ganske vanlig.

Her i huset var det jo sex 3 ganger i døgnet som nyforelskede ungdommer og man endte fort opp med 15-20 ganger i uka. I dag hadde jeg ikke hadd nubbesjans til noe slikt.

Er i slutten av 30-årene og har GOD sex 2-4 ganger i uka. Begge er særdeles fornøyd med det og vi er skjønt enige om at om det så blir sex bare 1 gang i uka i perioder er det mye bedre når dette er svært god sex enn å ha middels god eller dårlig sex 5 ganger i uka.....

Konklusjon: Kvalitet er bedre enn kvantitet.

Anonymous poster hash: d80e2...2e3
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Surriball, mod.

Gjest Eurodice
Skrevet

Tror folk knuller mindre da ja. Foreldrene mine f.eks., tror jeg ikke har pult siden desember '86 eller der omkring, de har i alle fall hatt hvert sitt soverom i mange år.

De har sikkert besøkt hverandre av og til, tenker jeg :).

Skrevet

Vi er 37. Vi bare knuller mer og mer....har vært sammen siden vi var 17...

Anonymous poster hash: c5360...e81
  • Liker 1
Skrevet

Nei, tvert imot. Kvinner blir kåtere i 40-åra. :danse:

Anonymous poster hash: 50b3b...4a9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har passert 30 og har vært sammen med mannen min 15 år. I starten var vi kaniner, husker jeg var så sår etter å hatt sex flere ganger om dagen - ikke godt.

Men etter at barna kom i hus så blir man mere sliten og lysten blir mindre, så vi har hatt sextørke i flere år, har kanskje sex 1 gang i mnd. Men vi er fornøyde med det også, det er nesten litt rart. Vi har nok å gjøre på hver vår kant.

Men vi elsker hverandre og er trygge på hverandre.

Anonymous poster hash: 0e653...822
Skrevet

De fleste puler vel faktisk mer, ettersom jo eldre de blir.

Litt labert rundt 40 - 50, men det tar seg opp igjen som regel.

Ikke for meg. Puler mer som 40+ enn tidligere. :)

Anonymous poster hash: 772ee...da1

• Liker 2
Skrevet

De har sikkert besøkt hverandre av og til, tenker jeg :).

Det kan nok hende ja.

Skrevet

Jeg må le :), for fra 18 til nesten 20 er det selvfølgelig en dramatisk aldersøkning.

Ho ho... :laugh: , enig med deg. Og jeg har lest i flere innlegg her at folk kaller dem på over 30 år for eldre o.l, "når jeg blir 30 og gammel".... da er det ikke mye håp for meg i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...