Gå til innhold

Utdrikninglag - hva gjorde dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes jo ikke regler for utdrikningslag. At det ikke er det mest vanlige med bare brud og forlover er nå en ting, men det betyr jo ikke at det ikke var et utdrikningslag selv om det ikke er det du ville valgt.

Da sier man at man ikke ønsket utdrikningslag og heller tok en koselig kveld med forloveren. Helt i orden å ønske det, men feil å kalle det utdrikningslag.

Jeg sier ikke akkurat at jeg har hatt bursdagsfest om jeg og en venninne deler en flaske vin på bursdagen min.

Anonymous poster hash: 12436...bcb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier man at man ikke ønsket utdrikningslag og heller tok en koselig kveld med forloveren. Helt i orden å ønske det, men feil å kalle det utdrikningslag.

Jeg sier ikke akkurat at jeg har hatt bursdagsfest om jeg og en venninne deler en flaske vin på bursdagen min.

Nei, du gjør ikke det. Det er feil for deg. Stikkordet er du/deg og hva du mener og synes. Det betyr derimot ikke at du har fasiten på hva som er gjeldende for andre selv om det er gjeldende for deg. Hva med å innse at vi er forskjellige og noen av oss er uenige med deg?

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjør ikke det. Det er feil for deg. Stikkordet er du/deg og hva du mener og synes. Det betyr derimot ikke at du har fasiten på hva som er gjeldende for andre selv om det er gjeldende for deg. Hva med å innse at vi er forskjellige og noen av oss er uenige med deg?

En spade er en spade, du står selvsagt fritt til å kalle den for en rake, men den vil aldri bli det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spade er en spade, du står selvsagt fritt til å kalle den for en rake, men den vil aldri bli det.

Tradisjoner endres over tid, slik er det bare, enten du vil eller ikke. At du ikke er enig med meg er helt greit det, jeg forbeholder meg allikevel retten til å være uenig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke akkurat at jeg har hatt bursdagsfest om jeg og en venninne deler en flaske vin på bursdagen min. Anonymous poster hash: 12436...bcb

Jeg sier heller ikke det, men kan fint kalle det en bursdagsfeiring.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spade er en spade, du står selvsagt fritt til å kalle den for en rake, men den vil aldri bli det.Anonymous poster hash: 12436...bcb

Men hva må et utdrikningslag inneholde for at man skal kunne kalle det et utdrikningslag?

Anonymous poster hash: 5f19a...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.9.2013 den 0.18):

jeg er så utrolig bekymret for mitt utdrikkingslag, gifter oss neste vår. jeg har ikke den "venninnegjengen" jeg skulle ønske jeg hadde. Har ingen faktisk..

ugh får vondt i magen av å tenke på det... :(

Anonymous poster hash: c2ef6...6c6

Jeg skrollet tilfeldigvis på denne tråden.. så kom jeg over deg. Fikk helt vondt i magen av det. Jeg lurer på hvordan det gikk!

Jeg føler litt mer deg på en måte.. eller jeg har invitert  mange forskjellige, fra jobb, skole, familie osv... 

Gruer meg veldig selv.

Kanskje mest fordi jeg er redd for at folk ikke skal kose seg.

Lurer så på hvordan det gikk?

Hilsen meg !

(Sender en cyber klem til deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...