AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #21 Skrevet 9. september 2013 På skolevalget støttet 16-åringen vår visstnok FrP. De hadde delt ut lightere og snakket varmt om lettere tilgang på alkohol (antar det var vin i butikker, heimbrenning og 18-års alder på sprit). Jeg er ikke en anti-FrPer men jeg blir lei meg når et ungdomsparti prøver å sanke unge stemmer på slikt. Anonymous poster hash: a1f56...b0f 7
Sulosi Skrevet 9. september 2013 #22 Skrevet 9. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
Gjest Elseby13 Skrevet 11. september 2013 #23 Skrevet 11. september 2013 På skolevalget støttet 16-åringen vår visstnok FrP. De hadde delt ut lightere og snakket varmt om lettere tilgang på alkohol (antar det var vin i butikker, heimbrenning og 18-års alder på sprit). Jeg er ikke en anti-FrPer men jeg blir lei meg når et ungdomsparti prøver å sanke unge stemmer på slikt. Anonymous poster hash: a1f56...b0f Hva?! Er dette sant? Utrolig at det ikke er blitt slått opp i media...
Silfen Skrevet 11. september 2013 Forfatter #24 Skrevet 11. september 2013 Slik er det jo hver gang FrP er på skoledebatter. 3
isbjørnungen Skrevet 11. september 2013 #25 Skrevet 11. september 2013 Det eneste jeg husker virkelig godt fra vårt skolevalg, var FrP-representanten som pratet om gratis-ditt og gratis-datt, billigere sånn, lavere aldersgrenser og nattefyll... og selvsagt svaret på hvor pengene skulle komme fra: "vi har råd til masse med penger fra oljefondet" Tror ikke det var så mange som ble imponert, nei 1
mirama Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 Det eneste jeg husker virkelig godt fra vårt skolevalg, var FrP-representanten som pratet om gratis-ditt og gratis-datt, billigere sånn, lavere aldersgrenser og nattefyll... og selvsagt svaret på hvor pengene skulle komme fra: "vi har råd til masse med penger fra oljefondet" Tror ikke det var så mange som ble imponert, nei Husker akkurat det samme. Jeg gikk ut fra debatten ved å tenke at jeg skal iallefall ikke stemme FRP... De unge blir ikke imponert av det, de er ikke så dumme. Egentlig ganske trist at ungdomspartiet skal ødelegge slik.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Slik gikk dagens samtale her, da vi så på nyhetene på barnetv: Iben: Hææ? Vant høyre? Jeg; bare skolevalget.Iben: Det var dumt. Jeg stemmer på Ap og de røde. Ap vil gi oss kantine og de røde vil at alle leksene skal gjøres på skolen. Det liker jeg! LOL! Hjernevasket liten unge. Jada, ungen vil ha "koz og klemz"-skolen til SV.....hehe. Skal oppdra mine unger til å elske kunnskap og utvikling, ikke at alle skal tvinges til å være like dårlige.:-) Anonymous poster hash: 973fe...f85
Gjest halebein Skrevet 11. september 2013 #29 Skrevet 11. september 2013 Mine sier at siv jensen kan man ikke stemme på, for da blir de to stjernene på fotballaget deres sendt hjem til hjemlandet sitt...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #30 Skrevet 11. september 2013 Er så mange som har misforstått hva FrP står for.. Ingen blir sendt hjem fra landet. De vil ha strengene innvandringspolitikk, altså de vil ha bort de kriminelle og de vil ikke at det skal være like lett å komme seg inn. Ble så lei meg på skolevalget forrige uke da resten av klassen spurte meg hva jeg stemte og jeg svarte FrP, da slang de "rasist!" i ansiktet på meg. Jeg er da alt annet enn en rasist. Det er bare så utrolig misforstått alt sammen..Anonymous poster hash: 19b6c...6eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå