Gå til innhold

Fantaserer om sex med andre kvinner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå er det jo ikke sikkert konen hans ser ut som et fruktfat akkurat...det vet jo ikke vi. Men hvis hun har forfalt, er jo det turn-off.

Jeg anbefaler et prøve-år med elskerinne/ONS, og funker ikke det at det opp med dama igjen.

Hvor stoppet du i utviklingen da? Vi lever ikke på 50 tallet lenger... :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spør henne

Spør din kone om hun vil stille opp på noe mer kinkig. Kanskje hun kan lære mer fra filmer og slikt?

Er du spennende nok for henne da? Kanske hun savner andre hun også?

Du bør ha prøvd flere damer og fitter enn bare 1. Man sitter ikke der som 70 åring med minner fra bare 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Spør din kone om hun vil stille opp på noe mer kinkig. Kanskje hun kan lære mer fra filmer og slikt?  

Er du spennende nok for henne da? Kanske hun savner andre hun også?  

Du bør ha prøvd flere damer og fitter enn bare 1. Man sitter ikke der som 70 åring med minner fra bare 1!

Prøve noen kinkige situasjoner kanskje? :hoho: Å, var det kinky du tenkte på? :sjarmor:

Jeg mener at hvis du skal eksperimentere, så får du enten gjøre det med henne, ellers så får du ha anstendighet til å gjøre det slutt og ikke bedra henne. Det er absolutt ingen god grunn til å svike noen som elsker deg, det at du bare har hatt en! Herregud, noen mannfolk... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mener at hvis du skal eksperimentere, så får du enten gjøre det med henne, ellers så får du ha anstendighet til å gjøre det slutt og ikke bedra henne. Det er absolutt ingen god grunn til å svike noen som elsker deg, det at du bare har hatt en! Herregud, noen mannfolk...  :roll:

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...