Gå til innhold

Fantaserer om sex med andre kvinner

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er en del som overreagerer her. Det er slett ikke vanskelig å skjønne at man blir nysgjerrig på hvordan andre er. Hvis man bare har hatt en sexpartner og er 30 år gammel, så er det ganske unormalt, særlig med sexpresset vi utsettes for gjennom media i dag.

Dere som går til frontalangrep og oppfører dere som en ulveflokk rundt et lam, kunne kanskje enten la være å skrive, eller å skrive svar som faktisk er verd å lese. Han spør tross alt om råd her. Dere trenger ikke å oppføre dere som drittsekker av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Takk for mange gode svar!

Jeg har ikke ønske å være noen rundbrenner som grafser rundt i fruktfatet! Jeg er svært glad i kona, og vi har god sex. Det kommer ikke på tale å velge bort henne!

Fornuften sier at et ONS sannsynligvis ville bli en middelmådig opplevelse.

Men da vil jeg i alle fall fysisk få bekreftet det hjernen min sier, og få disse tankene litt på avstand, slik at jeg kan gå videre med livet mitt.

Det rette hadde vært å snakke ut med kona, så hva skal jeg velge: Bitter sannhet eller hvit løgn?

Du virker ganske voksen og reflektert. Hva med å gjøre dette på en skikkelig måte? Antagelig har ikke din kone hatt særlig mange flere sexpartnere enn deg? Kanskje hun også har tanker rundt dette som hun ikke tør dele med deg.

Hva med at du var ærlig mot henne i forhold til dine drømmer? At dette er noe du eventuelt også setter henne fri til å gjøre. Så er dere likestilte jevnbyrdige. En annen mulighet er jo også at dere snakker om å forsøke swinging. På denne måten så gir du også henne en mulighet som du selv vil ha. Og et valg. Er ikke det fair?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne29

Jeg gikk fra min første kjæreste til en ny en. Men oppdaget at det ikke er stor forskjell på det seksuelle. Etter noen år med erfaring er jeg veldig trygg på min seksualitet og tror at jeg har utforsket alt jeg kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal telle hvor mange samleier du har hatt de siste ti årene sammenlignet med de som ikke har vært i et forhold.

Istedet for å telle antallet mennesker du har hatt samleie med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uansett, det kan da ikke være sunt å bare ha hatt seg med 1 person i løpet av et helt liv??! Da går man jammen glipp av mye moro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Uansett, det kan da ikke være sunt å bare ha hatt seg med 1 person i løpet av et helt liv??! Da går man jammen glipp av mye moro..

Nei, for det er jo umogleg å finne på noko moro med berre den eine, er det ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyy F.... :roll: Har du en døds kiip dame eller? Regner med at du er mann? (eller nei der tok jeg i litt vel mye, mener sneversynt, fantasiløs guttunge som elsker å provosere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:o

Jeg har hatt meg med mange - og de er til forveksling like de fleste av dem, men noe skiller seg ut, de er ekstra dårlige!

Hold deg til kona di. Er sekslivet deres bra, så blir ikke noe nytt og fremmed noe bedre. Heller en fadese..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo mye bedre å ødelegge et ekteskap, ikke sant? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresset er ikke grønnere på andre siden!

Dessuten kommer du alltid til å angre på det, iallfall hvis du virkelig elsker dama di...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herregud, mann!

Swinging eller ikke, du burde hvertfall gå ut der i verden og få deg noe snart. Vi menn kan ikke bare ha hatt en i løpet av livet- det er for dårlig, og det vet du innerst inne.

Dere får bli enige, komme frem til en deal eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Swinging eller ikke, du burde hvertfall gå ut der i verden og få deg noe snart. Vi menn kan ikke bare ha hatt en i løpet av livet- det er for dårlig, og det vet du innerst inne.  

Dere får bli enige, komme frem til en deal eller noe?

Bedre med en fugl i hånda enn ti på taket! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosj, jeg er glad både jeg og kjæresten har hatt kjærester og elskere før. Så slipper man sånne tanker.

Det er ikke noe galt med å bare ha hatt en sexpartner! Hvis den ene er den man elsker, er det utrolig fint! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med andre ord er det greit at jeg ikke har hatt andre enn min kjære, men han derimot er umandig som bare har hatt meg... :roll:

Hvis din mandighet måles i hvor mange damer du har hatt tror jeg det står dårlig til med selvtilliten der i gården... Dette blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode svar!

Jeg har ikke ønske å være noen rundbrenner som grafser rundt i fruktfatet! Jeg er svært glad i kona, og vi har god sex. Det kommer ikke på tale å velge bort henne!

Fornuften sier at et ONS sannsynligvis ville bli en middelmådig opplevelse.

Men da vil jeg i alle fall fysisk få bekreftet det hjernen min sier, og få disse tankene litt på avstand, slik at jeg kan gå videre med livet mitt.

Det rette hadde vært å snakke ut med kona, så hva skal jeg velge: Bitter sannhet eller hvit løgn?

Du sier du er glad i kona de å dere har god sex sammen, hvorfor i allverden går du rundt å fantaserer, hvist du ville prøve andre hvorfor har du ikke gjort det før å ikke nå som dere har hvert sammen så lenge , du kommer bare til å skuffe henne om du forteller det ,gløm hele greia å nyd kona de .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars, Oslo

Nå er det jo ikke sikkert konen hans ser ut som et fruktfat akkurat...det vet jo ikke vi. Men hvis hun har forfalt, er jo det turn-off.

Jeg anbefaler et prøve-år med elskerinne/ONS, og funker ikke det at det opp med dama igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nå er det jo ikke sikkert konen hans ser ut som et fruktfat akkurat...det vet jo ikke vi. Men hvis hun har forfalt, er jo det turn-off.

Jeg anbefaler et prøve-år med elskerinne/ONS, og funker ikke det at det opp med dama igjen.

Det er vel ikkje alltid så lettvint, trur eg. Kvifor risikere forholdet? Det er da slettes ikkje sikkert kjærasten hans vil ha han etter han har vore på ein "prøv-runde"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...