frøkna Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Et uttrykk jeg har funnet ut jeg ikke har noe til overs for. Et uttrykk jeg nesten aldri hører noen si til hverandre i virkeligheten, men her inne blir det kastet rundt. Å føle skam er en forferdelig følelse, og ikke noe man ber noen andre om å føle ber folk om å føle. Føler man det bør det være på grunn av egen selvinnsikt og anger. Blir direkte provosert når jeg ser folk svare det i tråder uten å komme med noe som helst mer kritikk. Måtte bare dele..! 3
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Jeg småflirer litt inni meg hver gang noen bruker de ordene. På samme måte som "skjerp deg!" Er bare noe komisk over det 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Se her, fra 00:51: http://www.youtube.com/watch?v=SoVYF4idpkE Anonymous poster hash: cc6ac...64b 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hmmm, sist noen sa "skam deg!" til meg (i virkeligheten) var i.... eh, 2010, eller noe. Det ironiske med det hele var jo at det var oppførselen til den som sa det som burde ført til en slik kommentar, ikke det jeg gjorde. Anonymous poster hash: e40a2...a24
Djungelvrål Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Hu her burde skamme seg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=769308 1
frøkna Skrevet 2. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2013 Enkelte folk burde skamme seg. Hu her burde skamme seg: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=769308 Tror dere de skammer seg over at dere sier det da?
Djungelvrål Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Man kan jo håpe at de tar til vett.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #9 Skrevet 2. september 2013 Det er litt artig da, for jeg ser det bare på forum Det og myyyye annen interessant oppførsel. Nettdebatter er en egen verden. IRL har jeg ikke hørt det sagt siden jeg var 5 år og ble fersket med en straks nesten tom kakeboks, og i dag er vel barnevernet på pletten ved det minste lille tegn til Kanskje prøve neste gang sjefen lirer av seg en politisk mening i lunsjen, hehe "Skam deg!" etterfulgt av "beklager, jeg henger for mye på KG" Anonymous poster hash: 5bbfe...b87 1
frøkna Skrevet 2. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2013 Man kan jo håpe at de tar til vett. Det kan liksågodt oversettes til: Jeg er et bedre menneske enn deg, du burde leve mer som meg, jeg ville aldri gjort noe så dumt som du har fått til her. Tviler på at det hjelper noen.. 1
Kassiopeia Skrevet 2. september 2013 #11 Skrevet 2. september 2013 Veldig enig TS, har sett veldig mange kjente brukere gjøre det. Jeg synes de som skriver "skam deg!" og "skjerp deg" har har en sånn ekkel ovenpå holdning. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Jeg får på en måte følelsen av at folk som bruker "skam deg" og "skjerp deg" snakker som til en hund? Tar ikke lange tiden før det utarter til "fy skam", "slem hund", og "gå hjem med deg", tenker jeg. Anonymous poster hash: 740ec...502
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå