Ireth Carnesir Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Var innom H&M og Kappahl i går. Jakkene der var helt grusomme. G-sport hadde ingen barnejakker. Hvor i alle dager skal jeg finne en kul sommerjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mp3 Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Prøv å unngå de store kjedene om du har muligheten til det, og ta med gutten om du kan. De begynner å bli temmelig kresne i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 På J.C har de masse kult barnetøy. Litt dyrerer selvfølgelig en HM og Cubus! Men dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. april 2004 #4 Del Skrevet 25. april 2004 Har en gutt på 8 år, og han synes klærne på JC er kjempekule, prøv å se der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Carnesir Skrevet 25. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 25. april 2004 Ante ikke at de hadde barneklær på JC. Får ta meg en tur dit. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2004 #6 Del Skrevet 26. april 2004 Det kan være greit å vite at ikke alle JC butikker har barneklær. De har mye tøft der til en bra pris. Iallfall så lenge vi snakker om barneklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. april 2004 #7 Del Skrevet 26. april 2004 J.C på Sandvika Storsenter, og CC vest (Lilleaker) har barneklær ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. april 2004 #8 Del Skrevet 26. april 2004 Har noen av JC-butikkene i Oslo klær i str 13 år? Min gutt er stor-hettegenser-og-vide-jeans-typen, men jeg har ikke peiling på hvor jeg skal kjøpe klær til ham. H&M, Cubus etc er selvsagt HELT uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. april 2004 #9 Del Skrevet 26. april 2004 JC på Stovner har hvertfall barneavdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå