AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Del Skrevet 2. september 2013 Og ingen vet om det... Så jeg er helt intenst nervøs, jeg vet det ikke er mye jeg kan gjøre med kjøredelen nå, men guuuud som jeg gruer meg til spørsmålet! Fikk ikke den timen jeg ville heller, jeg har første time så min "oppvarmingstime" er i dag! Æsj altså... Måtte bare få det ut til noen Anonymous poster hash: f12b9...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 2. september 2013 #2 Del Skrevet 2. september 2013 Og ingen vet om det... Så jeg er helt intenst nervøs, jeg vet det ikke er mye jeg kan gjøre med kjøredelen nå, men guuuud som jeg gruer meg til spørsmålet! Fikk ikke den timen jeg ville heller, jeg har første time så min "oppvarmingstime" er i dag! Æsj altså... Måtte bare få det ut til noen Anonymous poster hash: f12b9...6db Så spennende! Jeg sa det ikke til en sjel, jeg heller! Eneste som visste det var jeg, og kjøreskolen. utrolig gøy å komme hjem med lappen til familien den kvelden. Og hadde det gått andre veien, ja så hadde ingen blitt skuffet Men husk en ting: Du skal ikke "kjøre opp til eksamen" - du skal bare vise sensor at du kan kjøre bil. For det er det du kan. Du kan kjøre bil, og det skal du bare vise frem. Husk, hvis du selv forstår at du har gjort noe feil: Fortell om det. At du har innsikt i egen kjøring kn vippe sensor i din retning. LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuksia Skrevet 2. september 2013 #3 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg vet at det er vanskelig,men prøv å slappe av mest mulig, ikke stress. Og teorispørsmålet skal du ikke bekymre deg for, jeg rotet det til noe voldsomt men det virket ikke som sensor la så stor vekt på det, han bare sa på slutten at det var feil. Det hjalp og veldig på nervøsiteten min å småsnakke med sensor, selv om jeg egentlig ikke liker å småsnakke. De sitter jo der å skriver på papirene sine uansett om du gjør noe rett eller galt, jeg ble hvertfall ekstra stresset av det første gangen.. Lykke til! jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Del Skrevet 3. september 2013 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 85d4f...fa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå