Vichy Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Hei! Mannen min og jeg planlegger vår bryllupsreise og skal dra i begynnelsen av januar 2005. Vi har veldig lyst til å dra til Florida, men er redd dette vil bli for dyrt. Er det noen som vet hvor mye flybillettene ligger på per pers. fra Oslo? Vi har eventuelt tenkt å være 1 uke i Orlando og 1 uke i Fort Lauderdale/Key West. Hvor mye ligger hotellprisen på i Florida? Og vi lurer også på hvor dyrt det vil bli å leve der borte i 2 uker. Hvis vi drar vil vi gjerne besøke parker som Sea World, Disney, Kennedy Space center osv. Er det noen som vet om det er dyrt å komme inn på disse attraksjonene? Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 Flypriser til Florida begynner å bli veldig hyggelige! I januar kan du nok få billetter til mellom 3 og 4000kr pr person uten problemer. Sjekk kampanjepriser hos ulike flyselskaper, ofte gode tilbud hos British Airways og KLM. Ang hotell; Orlando er billig, Fort Lauderdale er dyrere (særlig hotellene ved stranden), mens Key West er dyrest i Florida. Jo nærmere sentrum (og vannlinje), jo dyrere. Du kan imidlertid finne gode hotellpriser på f.eks. www.hoteldiscount.com. Ang attraksjonspriser; sjekk ut Orlando Flex Ticket, det kan muligens være noe for dere: http://www.floridaorlandotickets.net/orlan...flexticket.html Disney World ligger på nærmere 50 dollar for en park en dag, og så har de en del forskjellige park hopper-varianter også. Sea World ligger på litt over 50 dollar for en dag, Universal Studios koster 55 dollar for en dag. Kennedy Space Center får du til litt under 30 dollar. Kan virkelig anbefale Florida til bryllupsreise, hadde bryllupsreisen min selv der 8) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå