Minette Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 Vi må ha en skyvedørs (eller muligens vanlige dører) under skråtak på soverommet. Jeg vet jeg har sett eks.på dette i mange interiør blader, men aldri lagt merke til forhandlere. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 obs bygg, monter, byggmakker, maxbo. De fleste slike steder selger skyvedørsgarderober. Langlo og elfa tror jeg er blant de mest kjente og de får du lagd etter egne mål og i mange forskjellige design! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 25. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 25. april 2004 Ja, men det er noen som jeg vet spesialiserer seg på garderober som passer under skråtak...men takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. april 2004 #4 Del Skrevet 25. april 2004 Rival tror jeg lager rimelig spesielle skyvedørsgarderober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 Ved montering av skyvedørsgarderobe under skråtak, bruker man bare en trekantlist i toppskinnen i stedet for den vanlige flate listen. Det man må være obs på, er at man velger en innredning som passer. Dørene får man etter egne mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 25. april 2004 #6 Del Skrevet 25. april 2004 Toram i Parkveien i Oslo spesialiserer seg på skyvedørsgarderober. De kommer hjem til deg, måler opp og sender tegning med forslag til innredning gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 26. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 26. april 2004 Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå