Gå til innhold

Sheinside nettbutikk. Erfaringer?


AloeVera

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte to kjoler på sheinside. De var veldig søte, men det var lang frakt-tid.

Jeg tror også klærne blir produsert i Kina, så det er nok sweatshops :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Fortsetter under...

Hvordan er størrelsene på klærne fra denne siden? 

Anonymkode: ae444...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er størrelsene på klærne fra denne siden? 

Anonymkode: ae444...a21

Elendig! Ikke handle her. Ikke bare er størrelsene mongo, men klærne er av elendig kvalitet. Jeg kjøpte ett par kjoler og noen andre greier ifjord, alt gikk rett i søpla. Dessverre. 

Endret av Adara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

Av ca. 10 plagg jeg har kjøpt der, passet 1. Resten hadde passet til en 5-åring. Mange av plaggene mangler totalt fasong og snitt, til og med plagg du trodde var "idiotsikre"! 

Endret av ompalompa24
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk klærne ganske kjapt, og de var flotte, men fikk ikke brukt noe av det da det var alt for smått.. Ga klærne til min søster stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, da holder jeg meg unna den siden :) Tusen takk for svar!

Anonymkode: ae444...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror sheinside er sweatshop.. Klærne er produsert og sendt fra Kina i tillegg til det så er klærne latterlig billig.. Skjønner ikke hvorfor så mange bloggere reklamerer for sheinside før bakgrunnssjekk.. Bare Google sheinside og sweatshop..😁

Anonymkode: 6d8a7...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville virkelig ikke kjøpt noe i fra denne butikken.

Anonymkode: 6616a...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en del ting der, ja. Men det er mest one-sized, eller oversized. For å være på den sikre siden. Er noe jeg kjøpte for 2 år siden som jeg bruker enda :) Det er en strikka oversized genser. God kvalitet, fin og billig! Så hvis du skal kjøpe noe derfra så anbefaler jeg deg til å kjøpe noe som er one-sized/oversized (fordi det passer alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Vet at denne tråden er gammel,  men stemmer ikke målene? Ser at på alle plagg for man oppgitt centimeter rundt bryst, hofter,  midje etc.

Tenker at de som er misfornøyd med størrelsen er de som kjøper det de pleier å bruke her hjemme,  og glemmer å sjekke mål? 

Anonymkode: c6625...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...