Gå til innhold

Sheinside nettbutikk. Erfaringer?


AloeVera

Anbefalte innlegg

Noen som har handlet derifra?

Stoler ikke helt på blogger som skryter av klærne derifra da de sikkert bare er sponset.

Synes mange av klærne ser fine ut, men jeg er usikker på kvalitet. Vil jo ikke at klærne skal se billig ut.

Mulig jeg tar feil, men noen av klærne ser ut som klærne fra Zara også, til og med samme bildene som Zara bruker. Men jeg kan jo ta feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra nettbutikk, men kan ta en stund før klærne kommer.



Anonymous poster hash: b7c2c...dc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker klærne. Venter forresten på en skjorts som ligner på et skjørt, har sett det samme på Zara også. Men tar sjansen å bestiller det på sheinside, siden det er mye billigere. Ser at flere folk har god erfaring med nettsiden. Kan selfølgelig ta en stund før du får det du har bestilt, men sånn er det med ebay også. :P Flere folk har sagt at det er verdt å vente på.



Anonymous poster hash: 849b0...bd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett litt på denne nettbutikken i det siste, men det jeg er "redd" for er at det er sånne billige kinakopier de selger der. For jeg har sett flere bilder som blir brukt der som kommer fra andre merker som HM, Zara osv. Derfor blir jeg nemlig litt skeptisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Gjest Usminket

Seriøst, jeg må vite for nå sitter jeg med en handlekurv fullt med klær men tørr ikke bestille riktig enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men hvorfor velger dere som svarer å være anonyme da? :)

Spiller det noen rolle om folk er anonyme eller ikke?

Anonymous poster hash: 015f0...d76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har veldig variert utvalg, noe er jallajalla man får billigere på ebay, og andre ting har god kvalitet. Søk opp klærne på ebay og du finner de vanligvis der. Jeg har ganske gode erfaringer med det jeg har bestilt, men er nøye på å sjekke opp plaggene andre steder for å være sikker på at de holder noenlunde kvalitet. Sjekk hva folk har skrevet på de aktuelle tingene, er ofte ærlige meninger som stemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sendes fra utlandet?

Blir det ikke veldig dyrt med tanke på toll, eller er det noen "løsninger" på det her?

Har aldri hørt om denne nettsiden før nå, men må innrømme at jeg blir litt nysgjerrig siden alle her skryter av pris og pene klær :)

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Alt sendes fra utlandet?

Blir det ikke veldig dyrt med tanke på toll, eller er det noen "løsninger" på det her?

Har aldri hørt om denne nettsiden før nå, men må innrømme at jeg blir litt nysgjerrig siden alle her skryter av pris og pene klær :)

Mye av det er ganske billig, og frakten er gratis, så da bestiller jeg heller i to omganger hvis jeg kommer over 350kronersgrensen:)

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med alt jeg har bestilt, eneste minuset er at det er litt lang leveringstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Usminket

Jeg leste et sted at de skriver "gift" på pakka sånn at man slipper toll! :danse: Noen som kan verifisere dette?

Endret av Usminket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det er ganske billig, og frakten er gratis, så da bestiller jeg heller i to omganger hvis jeg kommer over 350kronersgrensen:)

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med alt jeg har bestilt, eneste minuset er at det er litt lang leveringstid

Tok en titt, og må innrømme at jeg falt litt for altfor mye der. Kunne godt ha svidd av en del penger der.

Men er ikke tollgrensa 300 kroner forresten, eller er det jeg som husker feil? :)

Jeg leste et sted at de skriver "gift" på pakka sånn at man slipper toll! :danse: Noen som kan verifisere dette?

Dette lurer jeg også på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Ser at flere bloggere anbefaler siden :) Tror den er good to go!! :)

http://sophieelise.blogg.no/1387473441_hvilke_nettbutikker_e.html

Tok en titt, og må innrømme at jeg falt litt for altfor mye der. Kunne godt ha svidd av en del penger der.

Men er ikke tollgrensa 300 kroner forresten, eller er det jeg som husker feil? :)

Dette lurer jeg også på!

Endret av Usminket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Hvorfor er dere så livredde for den stakkarslige tollsatsen på 10,7% på klær? :klo:

For de fleste av oss så er det merverdiavgiften (kalt moms) på 25% som virkelig betyr noe, ikke tollsatsen på 10,7%

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at de skriver "gift" på pakka sånn at man slipper toll! :danse: Noen som kan verifisere dette?

At de skriver "gift" på den er ingen garanti for at man unna toll(moms).

Anonymous poster hash: 015f0...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mye der er lite i størrelsen og ser billig ut.

Anonymous poster hash: 4bf86...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Tok en titt, og må innrømme at jeg falt litt for altfor mye der. Kunne godt ha svidd av en del penger der.

Men er ikke tollgrensa 300 kroner forresten, eller er det jeg som husker feil? :)

Dette lurer jeg også på!

Nei, grensa er på 350 kr. Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til at de merker pakkene som gave, men det er uansett ikke noe jeg ville stolt på, da det ikke er noe garanti for å slippe toll/moms (og enda verre: et ofte skyhøyt fortollingsgebyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...