Gjest Madley Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 I skrivende stund er kjæresten min og svigermor på vei hjem fra Lillehammer der de har hentet en schäfervalp til oss! Han var visst en kraftplugg og kommer i følge kenneleieren til å bli Svær! Gleder meg sånn til å treffe han at jeg bare sitter og hopper på stolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 GRATULERER!!!! For noen uker siden da vår valp kom begynte tårene å trille når jeg så han. Vær forberedt på det. Lykke til! Det blir en arbeidsom men VELDIG koselig tid dere har i vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 Gratulerer... Jeg vil ha en liten hund, voff voff.. *allergi er no herk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 26. april 2004 #4 Del Skrevet 26. april 2004 Nå har vi hatt hund i litt over et døgn. Og for en nydelig liten tass! Spising, tissing og soving går helt fint..Du kan si vi er ganske overrasket! Var forberedt på at det kunne bli litt hektisk og urolig til å begynne med, men han har funnet seg helt til rette og er så herlig :-D Skal få lagt ut bilde i albuemt så snart som mulig. Må bare installere fotoproogrammet på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. april 2004 #5 Del Skrevet 26. april 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Gratulerer !!! :-) *misunnelig, vil ha valp igjen jeg også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. april 2004 #7 Del Skrevet 30. april 2004 Gratulerer Leya! Så gøy! Skal han brukes til noe spesielt, eller er det bare kosehund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 30. april 2004 #8 Del Skrevet 30. april 2004 Gratulerer med hund :D Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 30. april 2004 #9 Del Skrevet 30. april 2004 Gratulerer .. så koselig (Jeg vil også ha valp ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 30. april 2004 #10 Del Skrevet 30. april 2004 Han er en livlig og artig krabat. Eter på alt av møbler og nekter konsekvent å høre etter når han skjønner at vi snakker til ham! Har begynt å leke litt sånn med sitt og ligg, og der er han kjempeflink!!!! Vi skal bruke han til litt utstilling og har planer om å trene agility, for etterhvert å utdanne han til spor eller lavine hund. Derfor har vi med vilje fått en som oppdretter mente kunne bli litt krevende. Da blir han perfekt til vårt bruk. Skal legge inn bilder bare kjøæresten får lagt inn fotoprogrammet på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. april 2004 #11 Del Skrevet 30. april 2004 Gleder meg til å se bilder av ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå