Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #1 Del Skrevet 25. april 2004 hva er det man bare måå ha med seg nårman reiser til syden? dette er det jeg hittil har satt på listen 1: ekstra håndkle 2:plaster 3:kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #2 Del Skrevet 25. april 2004 *to visa/kredittkort (aldri oppbevar de samlet, men ha et glemt så du har i reserver i tilfelle det ene blir stjålet! *Klesklyper så klærne ikke blåser vekk når du skal tørke de på verandaen *Idoform *Paracet *Mobil + lader *Gode solbriller *Gode sandaler *Minidics/mp3-spiller el.l *Bukse + genser (kjenner mange som har reist med kun singletter og skjørt, men det kan bli kaldt i "syden" også *Maaasse lesestoff(men ikke noe problem å kjøpe når man kommer dit) *flaske med vann, knekkebrød og smøreost. (har flere ganger opplevd at flyet har vært forsinket, har kommet etter at butikker/restauranter har stengt, og da er det utrolig godt å ha ei flaske vann + evt noe å spise! Hmm, var det jeg kom på i farten! Men vet det er flere tråder om dette her inne, bare søk, så finner du sikkert mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. april 2004 #3 Del Skrevet 25. april 2004 noe å smøre på myggstikk strandsekk rompetaske heller to tynne håndklær enn ett tykt nylonvask, er supert til å skylle opp klær med en tynn skjorte/bluse med armer (gjerne albulangt) om solen blir for skarp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. april 2004 #4 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har aldri med meg håndklær eller plaster. Kjøper rimelige strandhåndklær når jeg kommer frem og plaster får man over alt. Må ha med: *Smertestillende (paraset eller ibux) *Pocketbøker (det kan være ganske vanskelig å finne sånt) *Kryssordblader og ukeblader *Kamera *Mobil og lader *En enkel ryggsekk til shopping og strandturer. Som regel bruker jeg denne til håndbagasje også. *En tynn, vindtett jakke Har også kjøpt en liten reisemappe som har plass til pass, billetter, valuta, kort og reisedokumenter. Klarer meg ikke uten denne når jeg skal ut og reise. Får angst av å ikke vite nøyaktig hvor disse tingene befinner seg til enhver tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #5 Del Skrevet 25. april 2004 Det eneste man MÅ ha er -pass -billett -visa Alt annet ordner seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. april 2004 #6 Del Skrevet 25. april 2004 En sarong: Mange forskjellige bruksområder, som teppe, håndkle, til å dekke seg litt hvis man skal gå rundt eller spise lunch, til å beskytte huden når den er solbrendt. En klar vinner. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 25. april 2004 #7 Del Skrevet 25. april 2004 Overrasket over at dere nevner mobil og lader. Toppen av ferie er å vite at nettop den ligger igjen avslått hjemme Ellers er jeg enig med "gjest" det er ikke mye man må ha med seg. Har man pass, billetter og visa ordner det meste seg. Untatt bikini. Jeg er livredd for at noe skal skje med bikinien min mens jeg er på ferie, så jeg har med 3,4,5,6 stykker ( :oops: ). Ligger på grensa mellom F og G-cup, så det er umulig for meg å finne bikinitopper på annet enn spesialforretninger Jeg må også ha med meg bøker. Det er ikke alle steder som selger engelskspråklige bøker av kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. april 2004 #8 Del Skrevet 25. april 2004 minidisc og bøker (og adresseliste til de som skal få kort)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. april 2004 #9 Del Skrevet 25. april 2004 Overrasket over at dere nevner mobil og lader. Toppen av ferie er å vite at nettop den ligger igjen avslått hjemme Grunnen er ganske enkelt at det er billigere å ringe med mobil enn fra hoteller eller telefonkiosker mange steder. Dessuten er det greit å sende SMS i stedet for kort :oops: Det er også greit for de hjemme og vite at de kan få tak i oss om det er noe spesielt. Men mobilen legger vi i safe eller på hotellet når du er ute. Sjekker den bare av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 25. april 2004 #10 Del Skrevet 25. april 2004 Er jo ganske greit å ha med mobilen når man er på vei til ferieplassen i tilfelle det skulle skje noe :-) Men man har som oftest ikke så veldig bruk for den på ferieplassen...men man vet aldri:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #11 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg liker å ha mobilen med for å sende en "trygt framme" melding hjem. Når man reiser rundt osv er det kjekt å rapportere til noen slik at om noe skulle skje har de et utgangspunkt for å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå