SmallTalk Skrevet 28. april 2014 #601 Del Skrevet 28. april 2014 Lykke til med KS i dag SmallTalk! Så får du gi oss oppdatering når alt er vel overstått og du er i form Takk, takk! Jeg skal ikke til pers før i morgen, men jeg kjenner jeg begynner å bli litt spent nå. Nå er det husvask og en siste gjennomgang av bagen som står på planen før vi reiser innover mot sykehuset for blodprøver og en natt på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 28. april 2014 #602 Del Skrevet 28. april 2014 Lykke til i morgen! Ikke mange ukene til det er min tur. Her legges vi inn på føden kvelden før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 28. april 2014 Forfatter #603 Del Skrevet 28. april 2014 Takk, takk! Jeg skal ikke til pers før i morgen, men jeg kjenner jeg begynner å bli litt spent nå. Nå er det husvask og en siste gjennomgang av bagen som står på planen før vi reiser innover mot sykehuset for blodprøver og en natt på hotell. Aha, trodde det var i dag jeg Uansett, Lykke til! Og til deg også Jørild, når det er din tur. Skal prøve å huske det litt nærmere også da Hvis ikke hjernen min er blitt spist innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 28. april 2014 #604 Del Skrevet 28. april 2014 Lykke til Smalltalk! Så spennende å tenke på at du straks er tobarnsmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 28. april 2014 #605 Del Skrevet 28. april 2014 Lykke til SmallTalk! Litt misunnelig på dere med planlagt keisersnitt altså, virker så avslappende å vite akkurat når det skal skje... Jeg har 7 uker igjen, men har født 5 og 3 uker før termin med de to andre, så er veldig spent på om det skjer tidlig denne gangen også eller om det faktisk er 7 uker til vesla kommer.. Er i allefall i full gang med å gjøre i stand, fått vasket babyklærne, gjort klar vogna og lekegrinda.. Sykehusbagen står klar i gangen, sånn i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. april 2014 #606 Del Skrevet 28. april 2014 Lykke til SmallTalk! Har ca. 7 uker igjen jeg også, og lillebror ligger på tvers/på skrå, ifølge legen min. Håper han legger seg med hodet ned snart, skal på kontroll hos jordmor i uke 36 og satser på at ting ser greie ut for hjemmefødsel da. Vil helst ikke ha keisersnitt, men om det forblir tverrleie har jeg vel ikke noe valg. Jordmoren som skal være med på hjemmefødselen kommer hit i morgen, og skal se seg rundt, bli kjent med oss og planlegge litt. Er i gang med redebygging, har vaska babytøy, sengetøy, kluter og håndklær, og har bare noen få innkjøp igjen. Gleder oss masse nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 29. april 2014 #607 Del Skrevet 29. april 2014 Lykke til SmallTalk! Tenk så koselig å endelig få møte den lille! Jeg er veldig klar for å møte Lillesøster! Men har noen uker igjen ennå, gitt! Håper på (og har drømt om) at hun bestemmer seg for å komme en uke eller to (eller tre, som jeg drømte) før tiden. Men jeg kjenner lite på kroppen, annet enn at det begynner å bli litt tungt. Ingen vonde kynnere, selv om de kommer litt hyppigere enn tidligere, og ikke noe nedpress, men litt ømhet i symfysen. Spent på om hun har festet hodet på neste kontroll om 2 uker. Hun ligger ihvertfall med hodet ned og har gjort det i noen uker allerede. Så sånn sett ligner de to svangerskapene en del på hverandre. Hodet til Storesøster var festet på kontroll i uke 36, og hun kom på 39+1, men vet jo ikke om hodet da hadde festet seg i uke 34, 35 eller 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 30. april 2014 #608 Del Skrevet 30. april 2014 Lykke til SmallTalk! Har ca. 7 uker igjen jeg også, og lillebror ligger på tvers/på skrå, ifølge legen min. Håper han legger seg med hodet ned snart, skal på kontroll hos jordmor i uke 36 og satser på at ting ser greie ut for hjemmefødsel da. Vil helst ikke ha keisersnitt, men om det forblir tverrleie har jeg vel ikke noe valg. Jordmoren som skal være med på hjemmefødselen kommer hit i morgen, og skal se seg rundt, bli kjent med oss og planlegge litt. Er i gang med redebygging, har vaska babytøy, sengetøy, kluter og håndklær, og har bare noen få innkjøp igjen. Gleder oss masse nå Så spennende med hjemmefødsel! Jeg kunne i teorien tenkt meg det selv, men vi bor litt for langt unna sykehuset, samt at jeg har en blodsykdom som øker risikoen. Så det blir med teorien! Har ca 7 uker igjen her og, og mistenker tverrleie selv. Blir spennende med jordmorkontroll etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 30. april 2014 #609 Del Skrevet 30. april 2014 Tusen takk for lykkeønskninger. Bolla kom til verden i går morges, og alt gikk etter planen. Hun veide rett over 3,3 kg og var 49 cm lang, og hun er jo selvfølgelig verdens nydeligste, selv om hun ligner litt på Den syvende far i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. april 2014 #610 Del Skrevet 30. april 2014 Gratulerer så mye, SmallTalk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 30. april 2014 #611 Del Skrevet 30. april 2014 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 30. april 2014 #612 Del Skrevet 30. april 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 30. april 2014 #613 Del Skrevet 30. april 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. april 2014 #614 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Grattis smalltalk! Jeg er 36 uker i dag og er ikke fødeklar. Venter imidlertid på at magen skal synke, synes det er litt slitsomt med en trekilos unge under/over ribbeina og full lurveleven døgnet rundt i tillegg til drøssevis med kynnere. Siste arbeidsdag neste fredag og grugleder meg til det. Litt sliten av full jobb, to unger, aktiviteter og en mann som kommer innom en gang i blant Endret 30. april 2014 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 30. april 2014 Forfatter #615 Del Skrevet 30. april 2014 Gratulerer så mye SmallTalk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 30. april 2014 #616 Del Skrevet 30. april 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 1. mai 2014 #617 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. mai 2014 #618 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer SmallTalk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 1. mai 2014 #619 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer, SmallTalk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 1. mai 2014 #620 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer SmallTalk!! Her er formen bra, men merker at man man ble tyngre og lei! Absolutt ikke klar for noe fødsel da. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå