Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2014

LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går ettermiddag kom Lillesøster til verden, to dager over termin. Fødselen gikk fort og greit, og nå koser vi oss masse med nurket :hjerte:

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye alle som har fått sine søte små :hjerte:

Her har vesla slitt med luftsmerter, jeg har de siste dagene kuttet ut melkeprodukter og drukket mye ammete fra helios som skal hjelpe mot luft hos babyen. Nå er hun blitt mye bedre, raper som en voksen mann etter måltidene :fnise: og sover bedre på natta... Mitt dilemma nå er, var det ammeteen eller melkeproduktene som gjorde utslaget? Bør jeg prøve meg på melkeprodukter igjen? Kjipt å unngå alt av melk i lengden også hvis det er unødvendig.. Men vil jo ikke påføre vesla vondt i magen heller.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at luftsmerter er sånt som blir bedre når knøttene ikke er helt nyfødte lenger, de lærer seg bedre å få ut lufta. Så jeg tenker at det like gjerne kan være at snuppa di er blitt eldre? Dumt å unngå melkeprodukter om man ikke må, så jeg ville kanskje prøvd forsiktig..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende det rett og slett er modning også ja, hun er jo straks 2 uker :) får prøve meg forsiktig frem med litt melkeprodukter igjen.. Men tror jeg fortsetter med ammeteen en stund til, den smaker heller ikke så verst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til Jørild også!

Om dere sier hvilken dag dere fikk på, så legger jeg det inn i lista. (Er litt liste-nazi... :P )

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jørild

Gratulerer til de som har fått boller! :blomst:

Jørild, hvordan gikk keisersnittet?

Takk dere :)

Snittet gikk kjempefint. Super form etterpå. Gleder meg bare til jeg gror sammen nok til at det ikke gjør vondt å hoste nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Jørild!

Her venter jeg fælt, 2 dager på overtid. Dette er en baby som har gooood tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle født bortsett fra meg?

Er 1 uke på overtid i dag, og det går mot igangsetting på fredag. Håper jo at det skal skje noe før det, men på overtidskontrollen i dag var jeg ikke så veldig moden, og hadde bare 1 cm åpning.

Uansett blir det baby innen helga er omme!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...