Gå til innhold

Skravletråd mai/juni 2014

LempikasPromise

Anbefalte innlegg

Storebror sover i vogna si i barnehagen, så jeg regner med vi kjøper søskenvogn til babyen. Av de jeg har sett til nå er det vel egentlig bare Phil and Teds Navigator som halvveis oppfyller kravene mine (kravstor ja....), jeg syntes Tfk Joggsteren vi har fra før av er mer enn stor nok å dra på, så jeg vil ikke ha vogn der de sitter ved siden av hverandre iallfall.

Men vi skal vente til sommeren med å kjøpe. Storebror syntes bagvogn var noe ordentlig tull som ødela utsikten hans, så hvis nestemann er lik trenger vi ikke tenke på vogn før neste vinter ;)

Vi skal ha Emmaljunga super viking, det er en søskenvogn hvor man kan sitte over hverandre slik som phil and teds. Det er likevel MYE med den vognen jeg finner vesentlig bedre enn med p&t ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gikk ultralyden LaToya?

Hei

Glemte helt å svare her. UL gikk veldig fint. Lille baby er frisk og raskt. Det er godt å vite. Man blir litt hønemor nå som jeg har passert 30 år. Veldig godt å vite at alt er bra med den lille

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :)

Er lov å være litt hønemor, lett å bli litt bekymret. Gleder meg masse til ultralyd i januar, har vært på ultralyd i uke 8 og 12, men lurer jo på om alt fortsatt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul til alle!

Vi var på ultralyd før jul, og det ser ut til å være en gutt i magen her :)

Da har jeg puttet på blå baby bak deg i førsteinnlegget.

Om det er flere som vet kjønn og vil dele, så si ifra så fører jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ordinær UL i dag, og fikk se at alt står bra til! Selv om vi gjorde en sniktitt allerede i uke 13, var det like spennende å se igjen! :) Fikk også bekreftet at det blir ei lita jente :babyjente:

En hyggelig avslutning på året! Godt nyttår til dere andre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Emmaljunga super viking, det er en søskenvogn hvor man kan sitte over hverandre slik som phil and teds. Det er likevel MYE med den vognen jeg finner vesentlig bedre enn med p&t ;)

Vi kjøpte bugaboo cameleon black ed. i går. Splitter ny 2013-modell til 5.500 kr, så da kan vi selge den om tre år uten nevneverdig tap.

I morgen kveld skal jeg på OUL.

Mange her som har fått terminen flyttet noe særilg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin ble flyttet 2 dager tilbake bare. Fra 11.mai til 13.mai. Jeg er egentlig ikke enig med dem, da jeg er ganske så sikker på at "min" termin er riktig. Men men...

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt to uker igjen til ultralyd her, er så spent!! Nå sparker den lille flere ganger daglig, er så koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at neste milepæl i svangerskapene - ordinær ultralyd - endelig er her for termingruppen! :) Har dere hatt rett på tipping/magefølelse eller ble det en overraskelse?

Det er enda fire uker igjen til det er min tur.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du ikke liker med p&t? Greit med negative erfaringer før vi evt kjøper den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en følelse på jente, men det kan nok være fordi det var jente jeg fikk først. Forrige gang følte jeg gutt og da hadde jeg fått en gutt under to år i forveien.

Hva er det du ikke liker med p&t? Greit med negative erfaringer før vi evt kjøper den;)

Synes det er kronglete med dårlig kalesje. Den er jo helt åpen bak. Også synes jeg babydelen er kronglete når den neste ligger på bakken. Mulig de har endret den de senere årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da dropper jeg innom og.

30 år og venter barn nummer to. Fikk nummer en i 2012. Fikk da gutt. Får vite om 14 dager hva vi venter denne gangen. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da dropper jeg innom og.

30 år og venter barn nummer to. Fikk nummer en i 2012. Fikk da gutt. Får vite om 14 dager hva vi venter denne gangen. Spennende!

Så havnet vi i samme terminklubb denne gangen også, da... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Da dropper jeg innom og.

:velkommen: Jeg har ført deg på i førsteinnlegget, men siden du ikke oppga ca termindato så er det ikke sikkert du ligger i riktig rekkefølge ;)

Ellers håper jeg det går bra med alle! Selv synes jeg det er slitsomt å gråte for alt mulig rart, her om dagen gråt jeg nesten en time fordi jeg var redd for at hunden vår (som er min absolutte øyensten) skulle synes det var helt forferdelig at det kommer en baby i hus. Og etter å ha roet meg og overbevist meg selv om at det går bra så lenge vi er innstilt på å jobbe med det, så gråt jeg iallefall en halvtime ved tanken på at det kunne jo hende vi fikk et hyperallergisk barn, og ikke kunne ha hund i det hele tatt :klaske: Slitsomt! Spesielt siden jeg overhodet ikke er noen tåreperse ellers, og stort sett har hodet sånn greit plassert mellom øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...