Gjest Vampen Skrevet 22. september 2013 #81 Skrevet 22. september 2013 Barn er din beskrivelse. Ta det for det det er . Sex med en ung pen jente. Ellers er det fortsatt slik i samfunnet på generell basis at vellykede menn omgir seg med vakre unge jenter. Bare å se til kjendisverden. Er du 40 og har draget på 20 åringer så gir det kred. Ikke noe som damer forstår. Som sagt, stor forskjell på 20 og 16. Hvor mange voksne kjendiser dukker opp med en 16 åring på armen? Jeg tror det vil møte mer fordømmelse og tap av status enn kred og sosial verdi, om man prøver. 16 åringer kan være pene, men er like fullt barn i manges øyne. Ikke bare mine. De er også barn rent juridisk, i motsetning til en 20 åring. Jeg jobber også med den aldersgruppen, og vet nøyaktig hvor ikke-voksne de er. Å knulle en 16 åring når man selv er voksen, er bare stakkarslig og dumt. 2
skyflakes Skrevet 22. september 2013 #82 Skrevet 22. september 2013 Barn er din beskrivelse. Ta det for det det er . Sex med en ung pen jente. Ellers er det fortsatt slik i samfunnet på generell basis at vellykede menn omgir seg med vakre unge jenter. Bare å se til kjendisverden. Er du 40 og har draget på 20 åringer så gir det kred. Ikke noe som damer forstår. Men denne tråden omhandler noen på 16. Ikke 20. Hvor mange kjendiser hører du om som dater 16åringer? Eller 20åringer for den saks skyld? Det er også forskjell på å være 20 og å være 25, f.eks. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #83 Skrevet 22. september 2013 Som sagt, stor forskjell på 20 og 16. Hvor mange voksne kjendiser dukker opp med en 16 åring på armen? Jeg tror det vil møte mer fordømmelse og tap av status enn kred og sosial verdi, om man prøver. 16 åringer kan være pene, men er like fullt barn i manges øyne. Ikke bare mine. De er også barn rent juridisk, i motsetning til en 20 åring. Jeg jobber også med den aldersgruppen, og vet nøyaktig hvor ikke-voksne de er. Å knulle en 16 åring når man selv er voksen, er bare stakkarslig og dumt. Ikke så veldig voksen når man er 25.. Hvorfor skal man dukke opp med noen på armen og være i forhold bare for man har sex med de?
Gjest Vampen Skrevet 22. september 2013 #84 Skrevet 22. september 2013 Ikke så veldig voksen når man er 25.. Hvorfor skal man dukke opp med noen på armen og være i forhold bare for man har sex med de? Hvis man ikke kan vise seg offentlig med dem, så er det et lite hint om at det vel ikke akkurat er forbundet med kred og høy sosial verdi, eller? Og en på 25 er voksen, og bør være veldig mye mer voksen enn en 16 åring. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #85 Skrevet 22. september 2013 Men denne tråden omhandler noen på 16. Ikke 20. Hvor mange kjendiser hører du om som dater 16åringer? Eller 20åringer for den saks skyld? Det er også forskjell på å være 20 og å være 25, f.eks. Det er jo selvfølgelig få som dater 16 åringer , men det er jo lovlig. Ja , forfallet har som regel kommet en del lenger ved 25.
skyflakes Skrevet 22. september 2013 #86 Skrevet 22. september 2013 Det er jo selvfølgelig få som dater 16 åringer , men det er jo lovlig. Ja , forfallet har som regel kommet en del lenger ved 25. Ja det er lovlig. Men det er ganske moralsk forkastelig av en på 40 å date ei på 16, og man blir sett på som en sosial taper. Off topic, men henger du med mange jenter på 25? Siden du kan se at de har forfalt slik?
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #87 Skrevet 22. september 2013 Hvis man ikke kan vise seg offentlig med dem, så er det et lite hint om at det vel ikke akkurat er forbundet med kred og høy sosial verdi, eller? Og en på 25 er voksen, og bør være veldig mye mer voksen enn en 16 åring. Greit nok at 16 kan være drøyt ja , men at vellykkede menn generelt har unge vakre koner er ikke til å stikke under en stol.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #88 Skrevet 22. september 2013 Greit nok at 16 kan være drøyt ja , men at vellykkede menn generelt har unge vakre koner er ikke til å stikke under en stol. Unge, vakre koner er ikke det samme som et barn. Anonymous poster hash: f9ab1...b8c
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #89 Skrevet 22. september 2013 (endret) Ja det er lovlig. Men det er ganske moralsk forkastelig av en på 40 å date ei på 16, og man blir sett på som en sosial taper. Off topic, men henger du med mange jenter på 25? Siden du kan se at de har forfalt slik? Jeg er 26 og ser stor forskjell på jevnaldrene jenter og de som er 20 ja. Ellers er jeg ikke stor fan av moralbegrep for å underbygge hva som er korrekt eller ikke korrekt adferd. Endret 22. september 2013 av abcdefgh
Gjest Vampen Skrevet 22. september 2013 #90 Skrevet 22. september 2013 Greit nok at 16 kan være drøyt ja , men at vellykkede menn generelt har unge vakre koner er ikke til å stikke under en stol. For å bli en ung kone må de gjerne være minst 18, det er noe annet enn å jakte på 16 åringer.
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #91 Skrevet 22. september 2013 For å bli en ung kone må de gjerne være minst 18, det er noe annet enn å jakte på 16 åringer. Ja , de har gått to år mer på videregående...
skyflakes Skrevet 22. september 2013 #92 Skrevet 22. september 2013 Jeg er 26 og ser stor forskjell på jevnaldrene jenter og de som er 20 ja. Ellers er jeg ikke stor fan av moralbegrep for å underbygge hva som er korrekt eller ikke korrekt adferd. Så du hadde ikke syns det hadde vært rart å date noen på 16? Eller at kompisen din dater 16åringer?
Gjest Vampen Skrevet 22. september 2013 #93 Skrevet 22. september 2013 Ja , de har gått to år mer på videregående... Om 2 år ikke har så mye å si, så kan du vel også jakte på 14 åringer? 18 åringer er også unge, men de er ihvertfall myndige.
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #94 Skrevet 22. september 2013 Så du hadde ikke syns det hadde vært rart å date noen på 16? Eller at kompisen din dater 16åringer? Hadde vært rart å være i forhold med noen på 16 ja. En flørt med Astrid Smeplass eller Adelen , ja takk! Hva kompiser gjør er opp til de..
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #95 Skrevet 22. september 2013 Om 2 år ikke har så mye å si, så kan du vel også jakte på 14 åringer? 18 åringer er også unge, men de er ihvertfall myndige. Nå må ikke du bli usaklig her..
Gjest Vampen Skrevet 22. september 2013 #96 Skrevet 22. september 2013 Nå må ikke du bli usaklig her.. Usaklig? Et par år har litt å si i den alderen.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #97 Skrevet 22. september 2013 Hadde vært rart å være i forhold med noen på 16 ja. En flørt med Astrid Smeplass eller Adelen , ja takk! Hva kompiser gjør er opp til de.. Hvor gammel er du, siden du tydeligvis bare legger deg etter småjenter? Anonymous poster hash: f9ab1...b8c
Gjest abcdefgh Skrevet 22. september 2013 #98 Skrevet 22. september 2013 Usaklig? Et par år har litt å si i den alderen. 14 åringer er ikke lov. Hvor gammel er du, siden du tydeligvis bare legger deg etter småjenter? Anonymous poster hash: f9ab1...b8c Hvor har du det fra at jeg legger meg etter småjenter?
skyflakes Skrevet 22. september 2013 #99 Skrevet 22. september 2013 Hadde vært rart å være i forhold med noen på 16 ja. En flørt med Astrid Smeplass eller Adelen , ja takk! Hva kompiser gjør er opp til de.. Men dersom Adelen hadde vært 25, så hadde hun vært uaktuell, eller? Forstår jeg deg rett? Du legger deg jo etter småjenter dersom alder er et av hovedkriteriene dine for å flørte med dem..
Gjest Vampen Skrevet 22. september 2013 #100 Skrevet 22. september 2013 14 åringer er ikke lov. Hvor har du det fra at jeg legger meg etter småjenter? Men hadde de vært det så...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå