Gjest Arbeider Skrevet 1. september 2013 #41 Skrevet 1. september 2013 Jeg håper virkelig loven kan komme opp med en aldersgråsone snart, der såvidt lovlige jenter og gutter kan ha sex, men da med andre i samme aldersgruppe. Det er bare sex. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #42 Skrevet 1. september 2013 Nicki Bille ikke den eneste som holder på slik. Northug har jo også diverse greier med jenter på på den alderen, men norsk media tør selvsagt ikke ta tak i det. Bille er dansk, så da er det jo enklere. Anonymous poster hash: 710c6...7c3 3
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #44 Skrevet 1. september 2013 (endret) Det er ikke veldig status å drasse rundt på en jentunge blant seriøse mennesker. Bille har ikke noe mer draget på disse ungjentene enn en del av de andre RBK-spillerne. Forskjellen er bare at Bille er den som benytter seg av det, og jeg tviler på at andre høystatusmenn som kan velge og vrake gir han et klapp på skuldra for det der. Ingenting er så flaut som de mennene som faktisk anser en 16 årig skolejente som et varp for en etablert, rik og veltrent ung mann. Det er sånn ungdomsskoleguttene tenker.Anonymous poster hash: 04352...bd8 Anser som et varp ? Det var dine ord. Tror ikke det er snakk om giftermål , evig troskap og offentlig presentasjon akkurat! Høystatus menn har som regel unge flotte damer. Hvor gammel må paret være for at det ikke lenger skal være lavstatus å drasse rundt på en yngre dame. 30-20 ? 40 - 30 ? 50 - 40 ? Menn får kred av å ha unge vakre kvinner , og kvinner får kred av rike og suksessrike menn. Sånn vil det alltid være uansett hvor hardt OTTAR prøver å forandre på den saken. Endret 1. september 2013 av abcdefgh
Eriks Skrevet 1. september 2013 #45 Skrevet 1. september 2013 Stig ned fra din høye hest Ab! Hva har dette med jomfrudom å gjøre? Og hva blir du flau over? At jeg blir glad på en medmanns vegne når han er med en jente som etter mine standarderer er pen er vel ikke noe du trenger å bli flau over? Eller er du en av de som sitter med beina i kryss og super latte med jentevennnene dine? Synes denne ABens skrivemåte ligner veldig mye på en kvinnes, selv om hun beskriver seg som en mann. Det er ikke overraskende. Tror mange kvinner tar seg ekstra nær av nyheter som dette fordi det minner dem på hva menn velger om de har muligheten.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #46 Skrevet 1. september 2013 Er det virkelig så mange menn som synes jenter som har halvnakne trutmunnbilder er hotte? Jeg synes det er latterlig med jenter som bruker 10 lag brunkrem og poserer slik som hun jenta gjør. Nei, skikkelige jenter som er naturlig pene og moden nok til å se at trutmunn er teit er en del bedre. Men forundrer meg ikke at de som har postet her inne er nærmere unggutter enn menn. Anonymous poster hash: 3e8cb...ffe 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #47 Skrevet 1. september 2013 Er det virkelig så mange menn som synes jenter som har halvnakne trutmunnbilder er hotte? Jeg synes det er latterlig med jenter som bruker 10 lag brunkrem og poserer slik som hun jenta gjør. Nei, skikkelige jenter som er naturlig pene og moden nok til å se at trutmunn er teit er en del bedre. Men forundrer meg ikke at de som har postet her inne er nærmere unggutter enn menn. Anonymous poster hash: 3e8cb...ffe Helt riktig, ekte menn liker de tjukke, kjedelige damene som ligger på rygg som en potetsekk best Anonymous poster hash: a9548...8c4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #48 Skrevet 1. september 2013 Helt riktig, ekte menn liker de tjukke, kjedelige damene som ligger på rygg som en potetsekk best Anonymous poster hash: a9548...8c4 For det finnes ikke en mellomting mellom å være duckface/brunkremtryne og sofagris.. Anonymous poster hash: b8d7d...cc4 6
Gjest Arbeider Skrevet 1. september 2013 #49 Skrevet 1. september 2013 Er det virkelig så mange menn som synes jenter som har halvnakne trutmunnbilder er hotte? Jeg synes det er latterlig med jenter som bruker 10 lag brunkrem og poserer slik som hun jenta gjør. Nei, skikkelige jenter som er naturlig pene og moden nok til å se at trutmunn er teit er en del bedre. Men forundrer meg ikke at de som har postet her inne er nærmere unggutter enn menn. Anonymous poster hash: 3e8cb...ffe Lol.
Gjest Arbeider Skrevet 1. september 2013 #50 Skrevet 1. september 2013 Synes denne ABens skrivemåte ligner veldig mye på en kvinnes, selv om hun beskriver seg som en mann. Det er ikke overraskende. Tror mange kvinner tar seg ekstra nær av nyheter som dette fordi det minner dem på hva menn velger om de har muligheten. Ikke bare en kvinne, men et troll.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #51 Skrevet 1. september 2013 Anser som et varp ? Det var dine ord. Tror ikke det er snakk om giftermål , evig troskap og offentlig presentasjon akkurat! Høystatus menn har som regel unge flotte damer. Hvor gammel må paret være for at det ikke lenger skal være lavstatus å drasse rundt på en yngre dame. 30-20 ? 40 - 30 ? 50 - 40 ? Menn får kred av å ha unge vakre kvinner , og kvinner får kred av rike og suksessrike menn. Sånn vil det alltid være uansett hvor hardt OTTAR prøver å forandre på den saken. Jeg tror du bør slutte å se så mye tv. Du kan jo ta deg en tur bortpå ingeniøravdelingen på ntnu, marintek eller medisin på blindern å se hvor mange som anser han som tar med seg en 16 åring på fest som en seriøs forbindelse. Det er uforståelig for meg hvordan du med hånden på hjertet kan mene at umyndige jenter med et pent ansikt er ekvivalenten til suksessrike, veltrente menn. Du er ganske blåst om du for eksempel får et bedre inntrykk av per sandberg, bare fordi han eventuelt drasser rundt på en tennåringsmus og føyer deg etter menn basert på det. Det er en ridder, en mangina, en suck ups adferd. Menn med noe mellom ørene invester ikke et forhold for å få tilgang til en 16 år gammel jentes vagina. Man innser sin egen markedsverdi og setter grensen ved sex, og til opplysning så finnes det fattige studenter og helt vanlige arbeidende menn med penere damer enn hun der, og de får heller ikke husarrest for å suge typene sine.Anonymous poster hash: 04352...bd8 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #52 Skrevet 1. september 2013 Helt riktig, ekte menn liker de tjukke, kjedelige damene som ligger på rygg som en potetsekk best Anonymous poster hash: a9548...8c4 Du vet at en jente som ikke poster halvnakne bilder av seg selv faktisk kan være en del bedre i senga enn de jentene som ligger der med brunkremtrynene og trutmunnene sine helt i ro for å ikke buste til håret? Anonymous poster hash: 3e8cb...ffe 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. september 2013 #53 Skrevet 1. september 2013 Aldri skjønt hva voksne mennesker skal ha sex med barn for. At det liksom skal ha noe å si om de er fine å se på er jo helt absurd. Hun er 16 år og er på alle måter en jentunge iforhold til en 20+ mann. Silfen har rett, loven trenger en justering. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #54 Skrevet 1. september 2013 Synes denne ABens skrivemåte ligner veldig mye på en kvinnes, selv om hun beskriver seg som en mann. Det er ikke overraskende. Tror mange kvinner tar seg ekstra nær av nyheter som dette fordi det minner dem på hva menn velger om de har muligheten. Jeg påpeker bare hvor blåst man er om man for eksempel syns det er fett å måtte mingle med en 16 åring fordi kompisen din puler på henne. Det er ikke den seksuelle attraksjonen som er merkelig, det er at den livsfasen hun er i ikke er nok til å i det minste få andre menn til å skygge banen. I stedet igler de seg faktisk på han som puler henne.Anonymous poster hash: 04352...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #55 Skrevet 1. september 2013 Denne smarte unge jenta kommer til å cashe inn på bloggen sin av missunelige jenter som kommer for å kikke, å skrive negative kommentarer på bloggen henns...ka-ching Anonymous poster hash: a9548...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #56 Skrevet 1. september 2013 Aldri skjønt hva voksne mennesker skal ha sex med barn for. At det liksom skal ha noe å si om de er fine å se på er jo helt absurd. Hun er 16 år og er på alle måter en jentunge iforhold til en 20+ mann. Silfen har rett, loven trenger en justering. Ja, innfør 15 års lavalder, så slipper vi dette maset om at 16-åringer er så i grenseland. Anonymous poster hash: 710c6...7c3 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. september 2013 #57 Skrevet 1. september 2013 Ja, innfør 15 års lavalder, så slipper vi dette maset om at 16-åringer er så i grenseland. Anonymous poster hash: 710c6...7c3 Var ikke akkurat det jeg mente, nei...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #58 Skrevet 1. september 2013 Du vet at en jente som ikke poster halvnakne bilder av seg selv faktisk kan være en del bedre i senga enn de jentene som ligger der med brunkremtrynene og trutmunnene sine helt i ro for å ikke buste til håret? Anonymous poster hash: 3e8cb...ffe Haha, ingen regel uten unntak, men regelen er nå uansett motsatt av det du antyder her. Anonymous poster hash: 710c6...7c3 1
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 1. september 2013 #59 Skrevet 1. september 2013 En 16 åringer er lovlig atlså det er ikke ulovlig selv om jeg synes det er litt merkelig at en 25 åringer er sammen med en 16 åring.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #60 Skrevet 1. september 2013 Var ikke akkurat det jeg mente, nei... Nei, du mente vel at egen alder delt på to pluss sju skal inn i lovverket. Anonymous poster hash: 710c6...7c3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå