AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #21 Skrevet 1. september 2013 Måtte google for å se hvem hun var. Well played Nicki Bille! Seriøst? Er det virkelig bare jeg som ikke er jomfru av mennene på kg? Dette er bare flaut.Anonymous poster hash: 04352...bd8 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #22 Skrevet 1. september 2013 Måtte google for å se hvem hun var. Well played Nicki Bille! Seriøst? Er det virkelig bare jeg som ikke er jomfru av mennene på kg? Dette er bare flaut.Anonymous poster hash: 04352...bd8
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #23 Skrevet 1. september 2013 Det er vel akkurat slike man vil ha på "sex Cv'en" når man sitter på gamlehjemmet og humrer over levd liv. 1
Gjest Ozelot Skrevet 1. september 2013 #24 Skrevet 1. september 2013 Men tydligvis kjenner kjærlighet grenser så lenge du heter rune øygard. Da ble det ramaskrik uten like her. Hvorfor er dere så dobbeltmoralske. Jeg har vanskelig for å tro at kvinner bevist kan være så smålige/diktatoriske som de gir uttrykk for så jeg håper dere rett og slett er litt dumme bare? Forøvrig er det ganske patetisk at du eriks anser en 16 åring som noe å skryte av. Det er en 16 åring, altså ikke akkurat så veldig vanskelig å playe. For all del, sikkert et digg ligg, men det er vel faen ikke akkurat noe man vil ha på sex cv'n om man vil bli tatt seriøst.Anonymous poster hash: 04352...bd8 [/acIkke Ikke bland Rune Øygård inn i fine kjærlighetsforhold ...
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #25 Skrevet 1. september 2013 Det er vel akkurat slike man vil ha på "sex Cv'en" når man sitter på gamlehjemmet og humrer over levd liv. Fra den tid man var 16-18 selv ja. Ikke som 25 åring som anser seg selv av så mye lavere seksuell verdi at man skryter på seg å ha ligger med noen som bør være mer naiv, korttentk, needy, dum. Det er jo 16 åringen som har grunn til å skryte som får status og økonomisk løft av dette.Anonymous poster hash: 04352...bd8 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #26 Skrevet 1. september 2013 Ikke bland Rune Øygård inn i fine kjærlighetsforhold ... Ikke bland deg som kvinne inn i en rasjonell diskusjon.Anonymous poster hash: 04352...bd8
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #27 Skrevet 1. september 2013 (endret) Seriøst? Er det virkelig bare jeg som ikke er jomfru av mennene på kg? Dette er bare flaut.Anonymous poster hash: 04352...bd8 Stig ned fra din høye hest Ab! Hva har dette med jomfrudom å gjøre? Og hva blir du flau over? At jeg blir glad på en medmanns vegne når han er med en jente som etter mine standarderer er pen er vel ikke noe du trenger å bli flau over? Eller er du en av de som sitter med beina i kryss og super latte med jentevennnene dine? Endret 1. september 2013 av abcdefgh
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #28 Skrevet 1. september 2013 Var inne på bloggen hennes. Fy faen som hun spiller på kropp. Det ene blogginnlegget handlet om at hun var kommet hjem igjen, ingenting annet. Hun sørget for å avslutte innlegget med 2 bilder av seg selv der hun poserer i undertøy og ingen relevans til innlegget. Det er nesten trist at den eneste måten hun tror hun er verdt noe er å vise seg fram og får komplimenter for kroppen sin. Hehe, ja, ser jo i alle fall at han fotballspilleren ikke kan ha så utrolig mye mellom øra når han går etter sånne jenter. Anonymous poster hash: 8aa97...0bb
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #29 Skrevet 1. september 2013 Fra den tid man var 16-18 selv ja. Ikke som 25 åring som anser seg selv av så mye lavere seksuell verdi at man skryter på seg å ha ligger med noen som bør være mer naiv, korttentk, needy, dum. Det er jo 16 åringen som har grunn til å skryte som får status og økonomisk løft av dette.Anonymous poster hash: 04352...bd8 Fra når gav det menn lav sosial verdi å ha draget på unge vakre jenter ? Det har vel heller vært omvendt ca siden tidenes morgen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #30 Skrevet 1. september 2013 Stig ned fra din høye hest Ab! Hva har dette med jomfrudom å gjøre? Og hva blir du flau over? At jeg blir glad på en medmanns vegne når han er med en jente som etter mine standarderer er pen er vel ikke noe du trenger å bli flau over? Eller er du en av de som sitter med beina i kryss og super latte med girlsa dine? Da har du ikke høye standarer, mann. Anonymous poster hash: 8aa97...0bb 6
Gjest Ozelot Skrevet 1. september 2013 #31 Skrevet 1. september 2013 Ikke bland deg som kvinne inn i en rasjonell diskusjon.Anonymous poster hash: 04352...bd8 Ikke våg å henvende deg til meg slik du gjør. Det er en forskjell mellom de to sakene. Det er ikke noe rettsak mellom bloggeren og fotballspilleren enn politikeren og jenta. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #32 Skrevet 1. september 2013 Jo men hallo lizzm, det er jo noe annet da. Altså Nicki Bille er jo fotballstjerne, morsom, sprek, gjør kule ting på banen, ungene digger ham, damene digger ham, billettansvarlig og økonomiansvarlig i RBK digger ham. Raske Roger er/var jo bare en halvgammel ekkel politiker med makt som burde visst bedre enn å utnytte unge uskyldige jentelam på den måten... Vanligvis ville det ha startet et ramaskrik her på kg, der han blir beskyldt for å være en seksuell predator som fortjener at diverse kroppsdeler blir amputert. Men her er det andre regler. Anonymous poster hash: ef98d...a05
Silfen Skrevet 1. september 2013 #33 Skrevet 1. september 2013 Jeg håper virkelig loven kan komme opp med en aldersgråsone snart, der såvidt lovlige jenter og gutter kan ha sex, men da med andre i samme aldersgruppe. 1
Gjest abcdefgh Skrevet 1. september 2013 #34 Skrevet 1. september 2013 Da har du ikke høye standarer, mann. Anonymous poster hash: 8aa97...0bb Kom an da! https://fb.solidpublication.com/drommekroppen/upload/21955942.jpg Hadde du nekta? Send gjerne et i retur så du får redegjøre for dine standarder :D
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #35 Skrevet 1. september 2013 Fra når gav det menn lav sosial verdi å ha draget på unge vakre jenter ? Det har vel heller vært omvendt ca siden tidenes morgen. Det er ikke veldig status å drasse rundt på en jentunge blant seriøse mennesker. Bille har ikke noe mer draget på disse ungjentene enn en del av de andre RBK-spillerne. Forskjellen er bare at Bille er den som benytter seg av det, og jeg tviler på at andre høystatusmenn som kan velge og vrake gir han et klapp på skuldra for det der. Ingenting er så flaut som de mennene som faktisk anser en 16 årig skolejente som et varp for en etablert, rik og veltrent ung mann. Det er sånn ungdomsskoleguttene tenker.Anonymous poster hash: 04352...bd8 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #36 Skrevet 1. september 2013 Nei, æsj. Han må jo være tilbakestående. Anonymous poster hash: 4196d...ae8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #37 Skrevet 1. september 2013 Hehe, ja, ser jo i alle fall at han fotballspilleren ikke kan ha så utrolig mye mellom øra når han går etter sånne jenter. Anonymous poster hash: 8aa97...0bb At han er en idiot er da opplagt, men hva så? Anonymous poster hash: 710c6...7c3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #38 Skrevet 1. september 2013 Kom an da! https://fb.solidpublication.com/drommekroppen/upload/21955942.jpg Hadde du nekta? Send gjerne et i retur så du får redegjøre for dine standarder :D Ja, jeg hadde nekta. http://cheezburger.com/7773537792 Anonymous poster hash: 8aa97...0bb 3
Gjest Wanderlust Skrevet 1. september 2013 #39 Skrevet 1. september 2013 Det er frivillig og det er lovlig. Kan nok sies så mangt om begges modenhet, men de eventuelle konsekvensene tar hun nok selv uten at vi trenger å forverre saken ved å snakke nedlatende om ei så ung jente på et nettforum. 1
Kikker Skrevet 1. september 2013 #40 Skrevet 1. september 2013 så denne bloggen, fy faen så mange sexye bilder, hun hadde jeg knullet hardt og mye!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå