Gå til innhold

Hvorfor sitter du på KG nå??

Gjest Diddl

Anbefalte innlegg

fordi jeg er i søndagsmodus, da bare duller jeg rundt, fremdeles uten å ha børstet håret...muligens jeg kjeder meg littegranne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -kebolle

Fordi jeg er et svakt menneske som utsetter husarbeid... ;-) Og fordi kjæresten sover. Og fordi jeg chatter med venninna mi samtidig. Og fordi jeg kanskje er bittelittegranneellerendel internettavhengig... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det regner litt ute... var innstilt på oljing av terrasse - hadde tilogmed funnet fram olje og kost - og så kom de første regndråpene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mannen min driver og styrer med oppmåling og forberedelser til støping på tilbygget så jeg er alene inne, fordi det regner ute og jeg gidder ikke gå ut da.....fordi jeg har vaska hus og kan sitte her litt - fordi jeg har fortjent det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at Smurfemannen skal hentes på flyplassen, så jeg slår ihjel litt tid her mens Lille ser en tegnefilm.

Derfor sitter jeg her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte inne på KG, så det at jeg er her nå er i og for seg ikke noe nytt.... Har en unnskyldning i dag da.... hehe... regnet øser ned ute og brøddeigen står på kjøkkenet og hever :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Har masse vikarierende grunner jeg (fotball på tv, våt klesvask som burde henges opp som jeg utsetter litt til, etc etc) men det er vel så enkelt som at

Fordi jeg har lyst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ethereal

I stedet for å ta fatt på det jeg VIRKELIG burde gjøre... Søke etter noen bøker, gå på biblioteket, sende ut bedømmelsesskjemaer. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Fordi jeg er så veldig trøtt etter en pyton natt. Orker ikke å gjøre noe. Vet at jeg burde sovet et par timer, men man går da ikke å legger seg midt på dagen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...