Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #1 Del Skrevet 24. april 2004 Er på tur med elskeren, og er lettere "sjokkert" over hans prestasjonsevne... Iløpet av de siste 20 timene har han hatt 5 orgasmer, og er nå klar for enda en runde. Nåde! Jeg har aldri opplevd en mann som klarer runde etter runde uten at det sier stopp. Har noen opplevd noe lignende? (Han er ingen sprengkåt tenåring heller, men en sprengkåt mann i tredveårene. ) Trodde ikke det var fysisk mulig... Hva er din/ din manns rekord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Min manns rekord er 3 orgasmer uten pause mellom, det er alltid jeg som må si at jeg har fått nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #3 Del Skrevet 24. april 2004 3 ganger UTEN pause? :o "Min" klarer å fortsette etter utløsning, uten å miste ereksjonen, men det trodde jeg var uhyre sjelden. Også tre ganger da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 24. april 2004 #4 Del Skrevet 24. april 2004 3 ganger UTEN pause? :o "Min" klarer å fortsette etter utløsning, uten å miste ereksjonen, men det trodde jeg var uhyre sjelden. Også tre ganger da.... Jeg synes også dette er veldig rart. Jeg trodde det var så å si umulig før jeg selv så/opplevde det. Men tre ganger er rekorden, ja, tror forresten det har skjedd mer enn én gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårlid stelt... Skrevet 24. april 2004 #5 Del Skrevet 24. april 2004 Min forrige samboer presterte kun 1 orgasme hver gang, og ved enkelte sjeldne anledninger 2. Han var forresten ingen god elsker i det hele tatt. Du høres heldig ut som har en mann i 30-årene som er en god elsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 24. april 2004 #6 Del Skrevet 24. april 2004 Tror det er sju eller åtte på en natt, men da var han atten og kåt som et jetfly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 24. april 2004 #7 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har pers på 5 ganger på en natt... tror jeg var god for en runde til, men madammen var sliten og en tanke sår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #8 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg tror ikke det er så uvanlig. 5-6 ganger i løpet av et par timer går greit her, litt avhengig av form og omstendigheter. Rett etter en orgasme blir penishodet veldig følsomt, nesten så det er vondt med berøring. For noen varer visst dette ganske lenge, og da er det ikke rart at de ikke har lyst på mer sex. Men for meg går dette fort over. Etter et minutt eller så er alt som normalt igjen. Det er vel individuelt, som alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. april 2004 #9 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg ble også overrasket da jeg oppdaget at kjæresten min kan holde på i evigheter.. Han får orgasme ganske fort første runden, men kan fortsette med en gang fordi han blir ikke slapp. Hans "rekord" på orgasmer er faktisk 5 stykker uten at vi hadde noen pause. Men da måtte han gi seg fordi jeg ikke taklet mer :oops: Jeg har aldri hatt en så bra elsker - og tror man skal lete lenge etter sånne også Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eks'n ikke no tess Skrevet 24. april 2004 #10 Del Skrevet 24. april 2004 Herregud...når jeg leser hva dere andre sier over her, så får det min eks-samboer T. til å virke som en munke-pudding!! Sammenliknet med dere over hadde vi ikke et sex-liv i det hele tatt...!! :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. april 2004 #11 Del Skrevet 25. april 2004 ... kåt som et jetfly. Bra beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Okei Skrevet 1. mai 2004 #12 Del Skrevet 1. mai 2004 Herregud...når jeg leser hva dere andre sier over her, så får det min eks-samboer T. til å virke som en munke-pudding!! Munkepudding er også bra ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 1. mai 2004 #13 Del Skrevet 1. mai 2004 Sambos (og mins!) rekord er 5 ganger i løpet av en natt. Slitne da... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #14 Del Skrevet 1. mai 2004 min er bare 23 og meste vi har hatt er 3 ganger den førstedagen vi hadde sex! Nå trenger han til neste dag, jeg blir glad som en gris om det blir to på en dag! Heldigfiser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå