Gå til innhold

Hunden min spiste sjokolade!


Lillevaffel

Anbefalte innlegg

En dag på vei hjem fra jobb, ringte min datter til meg og sa at hunden vår hadde spist esken med konfekt. Esken var dobbel, så det var mye sjokolade der.
Jeg ringte panisk til dyrelegen, hun sa jeg burde kjøre innom apoteket og kjøpe flytende kull og gi det til hunden.
Da jeg kom hjem virket hunden helt fin, jeg ga henne kullet og alt gikk bra :)


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre å ringe vet en gang for mye enn for lite...



Anonymous poster hash: 5e87c...2e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stortsett går det bra ja. Men jeg vet om flere som såvidt har overlevd, men det har vært veldig små hunder (chihuahua)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra ts. :) ring dyrlegen om du er for bekymret. Min hund fikk tak i godt og vel 250 gram en gang (som lå inne i et annet rom, på toppen i et skap, så aner virkelig ikke hvordan hunden kom seg opp der), hunden begynte å spy og drite om hverandre, men det gikk bra. :)

Anonymous poster hash: b7482...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde være påpasselig med å gjemme bort sjokolade slik at hunden ikke får tak i det uansett. Selv om det går bra der og da så kan det gå utover leveren til hunden over tid.

Anonymous poster hash: f2dde...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jul spiste vår hund ei hel eske dessertsjokolade (sånn konfekteske). Mamma prøvde å skylde på alle i familien før det gikk opp for oss at vofsen var syndebukken. Hun bar ikke preg av det :) Så jeg regner med at i de fleste tilfeller går det greit. Ut fra det jeg har lest i denne tråden er ikke hunden vår alene om å ha hatt slike sjokoladeorgier :) Må nesten le når jeg ser for meg alle hundene som har kost seg i det skjulte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...