kareen Skrevet 17. september 2013 #101 Del Skrevet 17. september 2013 Jaja, dere kan jo være "venner" hvis du klarer å styre deg ^^ Men husk at nå kan du ta kontrollen, selv om han er interessert i å ta kontakt med deg så holder du han på avstand. Du husker hva som skjedde sist :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. september 2013 #102 Del Skrevet 17. september 2013 Ikke gi opp! dra til tyrkia, - få gjerne en unge med ham! Forfølge drømmene dine! Hvorfor ikke ta sjanser? Hvorfor ikke leve på illusjoner og drømmer og fantasier? Er vi ikke mennesker kanskje? Styres vi ikke kun av to motiver, - motivet for frykt og motivet for brunst? Hvorfor tenke så mye? Dra å pul ham og ferdig med det! Jeg stemmer for dette kremforslaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #103 Del Skrevet 18. september 2013 HVORFOR gidder du være venn med ham på facebook???? Anonymous poster hash: 43eb3...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #104 Del Skrevet 18. september 2013 Wow... just wow. For en tråd. TS, på en måte virker du sympatisk og litt morsom - på en annen måte virker du som en skikkelig bunnyboiler. Du kan da ikke kalle en fyr "asshole" fordi han bruker litt lang tid på å svare på sms-ene dine, for deretter å sende en serie meldinger om hvor vondt du har det og at han må svare deg. Ikke rart han blokkerte deg. Eneste grunnen til at han tar kontakt med deg igjen nå, må være fordi han trenger penger eller har et annet usympatisk motiv. Du må forstå at den obsessive måten du oppførte deg på i forrige omgang, garantert har slettet all respekt og interesse han evt måtte ha hatt for deg i utgangspunktet. Ingen normal mann ville tatt kontakt igjen med ei sånn dame, sorry. Jeg sier ikke dette for å være slem, men jeg anbefaler på det sterkeste at du bryter all kontakt med en gang. Dette kommer ikke til å føre noe godt med seg. Det finnes ingen måte du kan gjenvinne respekten hans på, og trust me, du vil ikke at en araber som ikke respekterer deg, skal ha kontakt med deg, det kommer det ingenting godt ut av. Anonymous poster hash: 62dce...ca4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 18. september 2013 #105 Del Skrevet 18. september 2013 Dette må være på topp 10 over triste/morsomme tråder på KG. TS.... bryt kontakten. Du har ansvaret for barn. Da kan du ikke gå rundt og psyko-forelske deg i en fyr du hadde blikkontakt med et par ganger på ferie. Get your shit together. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #106 Del Skrevet 19. september 2013 Dette må være på topp 10 over triste/morsomme tråder på KG. TS.... bryt kontakten. Du har ansvaret for barn. Da kan du ikke gå rundt og psyko-forelske deg i en fyr du hadde blikkontakt med et par ganger på ferie. Get your shit together. Hei! Trådstarter her... Ja, det kunne nok et øyeblikk se trist ut... At jeg totalt var helt ute å kjøre. Men det går bra... dette kommer og er på vei til å gå over. Men jeg har innsett at forelsket er jeg ikke, men jeg var nok tent på han ja og forvekslet disse følelsene godt sammen. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #107 Del Skrevet 19. september 2013 Wow... just wow. For en tråd. TS, på en måte virker du sympatisk og litt morsom - på en annen måte virker du som en skikkelig bunnyboiler. Du kan da ikke kalle en fyr "asshole" fordi han bruker litt lang tid på å svare på sms-ene dine, for deretter å sende en serie meldinger om hvor vondt du har det og at han må svare deg. Ikke rart han blokkerte deg. Eneste grunnen til at han tar kontakt med deg igjen nå, må være fordi han trenger penger eller har et annet usympatisk motiv. Du må forstå at den obsessive måten du oppførte deg på i forrige omgang, garantert har slettet all respekt og interesse han evt måtte ha hatt for deg i utgangspunktet. Ingen normal mann ville tatt kontakt igjen med ei sånn dame, sorry. Jeg sier ikke dette for å være slem, men jeg anbefaler på det sterkeste at du bryter all kontakt med en gang. Dette kommer ikke til å føre noe godt med seg. Det finnes ingen måte du kan gjenvinne respekten hans på, og trust me, du vil ikke at en araber som ikke respekterer deg, skal ha kontakt med deg, det kommer det ingenting godt ut av. Anonymous poster hash: 62dce...ca4 Trådstarter her ....Altså, jeg kalte han ikke asshole for at han var litt "sein" med å svare på meldinger. Det var frustrasjonen med ene øyeblikket å føle at han likte meg veldig godt og i neste brydde han seg ikke. Jeg lot meg rive meg og så toppet det seg. :-) Det var ikke sånn at jeg sendte masse meldinger til en som var "helt uskyldig" oppi dette her. Før noen raser pga det jeg skrev her, så er det mitt ansvar for hvor langt JEG lot det gå.. Men jeg mener fortsatt at han var delaktig i dette rabalderet. Vel, vel.. samme kan det være.. det er i grunn case closed. :-) Jeg VET han ikke er intressert og eventuelle intensjoner han har nå.. .. Vel, på en måte er jeg nesten sånn at DET er det intressante her nå.. Saken er jo den at jeg humrer mye over hele dette selv nå.. Eventuelle skumle hensikter med penger eller ekteskap vil ikke bite på meg, det har aldri vært snakket om det og skulle det bli tilfelle, så vil hele greia gå over til noe "annet". Og selv om det gjennom denne tråden kan høres ut som jeg ville gitt han alt, så er det nok ikke det tilfelle, så rart det kanskje enn kan høres. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #108 Del Skrevet 19. september 2013 De fleste har hatt en sånn crush på ferie. Det går over, bare vent og se. Hadde jeg vært deg, ville jeg ikke gjort annet enn å unfriend-e ham på facebook og takke for meg. Tyrkere er jo tross alt kjent som flørter og proforma-ekteskap elskere. Bare se på UDI sin statistikk på feltet. Anonymous poster hash: 7ae58...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mien1 Skrevet 19. september 2013 #109 Del Skrevet 19. september 2013 Trådstarther her..... ;-) En liten oppdatering... Vel, jeg fikk en venneforespørsel fra han på søndag på FB.... Og jeg gjorde så klart IKKE det dere mener jeg skulle gjøre, å ikke akseptere han. ;-) Jada, jeg ble glad for det, det skal innrømmes, men det må sies at jeg har landet ganske kraftig her. Har humret meg gjennom denne tråden og kjenner at den psyko greia er borte, selv om jeg fortsatt er sjarmert av han eller skal jeg si, fantasien det kanskje har gitt. Har snakket lite med han, han spurte om crazy hadde det bra... ja, bare helt kort og jeg kommer ikke til å stresse med dette. Ta det for det det er rett og slett og det er jo rett og slett ingen ting som dere også har sagt :-) ... Er han lite i kontakt med meg, så vil jo den spenningen mot han fordufte helt uansett. Og gjør han skikkelig fremstøt, vel.... som sagt, skal ta det for det det er og ikke noe mer. På en måte er jeg litt overrasket også over at han tok kontakt, på den andre side ikke, mulig han synest det er festlig å ha ei dame på fb som har en crush på han, ikke godt å si. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Du er jo tydeligvis helt håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 19. september 2013 #110 Del Skrevet 19. september 2013 Trådstarter her ....Altså, jeg kalte han ikke asshole for at han var litt "sein" med å svare på meldinger. Det var frustrasjonen med ene øyeblikket å føle at han likte meg veldig godt og i neste brydde han seg ikke. Jeg lot meg rive meg og så toppet det seg. :-) Det var ikke sånn at jeg sendte masse meldinger til en som var "helt uskyldig" oppi dette her. Før noen raser pga det jeg skrev her, så er det mitt ansvar for hvor langt JEG lot det gå.. Men jeg mener fortsatt at han var delaktig i dette rabalderet. Vel, vel.. samme kan det være.. det er i grunn case closed. :-) Jeg VET han ikke er intressert og eventuelle intensjoner han har nå.. .. Vel, på en måte er jeg nesten sånn at DET er det intressante her nå.. Saken er jo den at jeg humrer mye over hele dette selv nå.. Eventuelle skumle hensikter med penger eller ekteskap vil ikke bite på meg, det har aldri vært snakket om det og skulle det bli tilfelle, så vil hele greia gå over til noe "annet". Og selv om det gjennom denne tråden kan høres ut som jeg ville gitt han alt, så er det nok ikke det tilfelle, så rart det kanskje enn kan høres. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Bla bla bla.......... Slett han nå som venn på facebook og kom deg videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå