Gå til innhold

Håpløst forelsket i en fra Tyrkia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

han tyrkern må vel tro du er psykotisk? Ihvertfall gæren nok til å forelske deg i fremmede? Bli opphengt i folk du ikke kjenner?

Hvor lurt er det der egentlig da?

Jeg skjønner alt det der med at det er "stas" å føle seg forelsket. Faktisk er jeg blant de mennene som klapper høyest og applauderer mest hver gang en kvinne har forelske seg i en fremmed. For jeg synes det er ganske kult. En menneskehater som meg, - elsker jo å se fremmedfolk forelske seg i hverandre før de møter den ultimate fordervelsen!

Ikke gi opp! dra til tyrkia, - få gjerne en unge med ham! Forfølge drømmene dine! Hvorfor ikke ta sjanser? Hvorfor ikke leve på illusjoner og drømmer og fantasier? Er vi ikke mennesker kanskje? Styres vi ikke kun av to motiver, - motivet for frykt og motivet for brunst? Hvorfor tenke så mye? Dra å pul ham og ferdig med det!

Men etterpå så kommer jeg til å vedde for at du kommer til å fornekte at du noengang har lagt din elsk på en tyrker!

Endret av waco
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheh... trådstarter her... Tja, Waco... mulig han tror jeg er psykotisk.. Men samme det egentlig. :-) Bank i bordet, så la han også mye opp til det selv. Jada, jeg kunne og burde ha sluttet med dette for lenge siden. Men HAN kunne sagt til meg på en "fin" måte, istedet for den ignoreringen. Det er vel mest da min galskap tok av en smule.

Leste ett sted om triks til å få folk til å bli intressert i deg, og det var bl.a det å gi en masse oppmerksomhet, ja, trykke på de riktige knappene. Når det er etablert en interesse... SÅÅÅ forsvinner "sjarmøren" og blir utilgjengelig... Og den som har mistet det en likte sitter igjen og kjenner på et vanvittig savn. Dette blir bare større jo mer utilgjengelig og uoppnåelig sjarmøren er . Og så vil en ha det en ikke kan få.....

Neida, jeg kommer ikke til å reise til Tyrkia for å treffe han eller en annen for ¨å pule eller noe annet. Nå er jeg på full fart ut av denne boblen jeg selv har bidratt sterkt til å vikle meg inn i og det kjennes egentlig veldig greitt. Jeg har fått en erfaring rikere kan en si...

Og jeg har heller ingen grunn til å ikke si at jeg fikk en vanvittig.. tja, kanksje ikke forelsket, men mer begjær ovenfor han...

Ja, intressant det du skriver om motivet for frykt og motivet for brunst... Hadde vi klart å styre unna mye følelser involvert så hadde det vært enklere. ;-)

Anonymous poster hash: 3c8f8...06d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh... trådstarter her... Tja, Waco... mulig han tror jeg er psykotisk.. Men samme det egentlig. :-) Bank i bordet, så la han også mye opp til det selv. Jada, jeg kunne og burde ha sluttet med dette for lenge siden. Men HAN kunne sagt til meg på en "fin" måte, istedet for den ignoreringen. Det er vel mest da min galskap tok av en smule.

Leste ett sted om triks til å få folk til å bli intressert i deg, og det var bl.a det å gi en masse oppmerksomhet, ja, trykke på de riktige knappene. Når det er etablert en interesse... SÅÅÅ forsvinner "sjarmøren" og blir utilgjengelig... Og den som har mistet det en likte sitter igjen og kjenner på et vanvittig savn. Dette blir bare større jo mer utilgjengelig og uoppnåelig sjarmøren er . Og så vil en ha det en ikke kan få.....

Neida, jeg kommer ikke til å reise til Tyrkia for å treffe han eller en annen for ¨å pule eller noe annet. Nå er jeg på full fart ut av denne boblen jeg selv har bidratt sterkt til å vikle meg inn i og det kjennes egentlig veldig greitt. Jeg har fått en erfaring rikere kan en si...

Og jeg har heller ingen grunn til å ikke si at jeg fikk en vanvittig.. tja, kanksje ikke forelsket, men mer begjær ovenfor han...

Ja, intressant det du skriver om motivet for frykt og motivet for brunst... Hadde vi klart å styre unna mye følelser involvert så hadde det vært enklere. ;-)

Det blir som når alkoholikeren ikke har fått reparasjons-alkoholen.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som når alkoholikeren ikke har fått reparasjons-alkoholen.

Trådstarter igjen.... Ja, det blir gjerne litt som det. Men nå har jeg tenkt litt på dette igjen... i ettermiddagstimene. Men jeg tror det som har vært i de siste dagene, har vært mer provokoasjon.. Litt sånn, jeg driter i om han liker meg eller ikke. Men HAN kan si det vertfall...

Og det er klart det ble jo et par meldinger... *host, host* og så klart sikkert masete. Men alle var hyggelige, det var ikke noe stygge meldinger. Forsøkte jo å få han til å kjenne på medmenneskeligheten da... ;-)

Når jeg ber han om å snakke med meg.. altså, på meldinger... og rett og slett bare si det som jeg allerede skjønte.. så var det bare taushet, nada, ingenting. Ved flere tilfeller var han jo online og må også ha sett at jeg var det... Men absolutt ingen ting... Jeg ble på en måte nesten litt "oppgiret" av det også. Litt sånn, makan til frekkhet, din idiot.. Sitter du her og SER jeg har det vondt, men gidder ikke å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nesten som å se et tog-kræsj i slow motion...

Ja, det er kjipt når folk bare slutter å svare og bare kutter kontakten. Hadde dere hatt et slags forhold eller vært fysisk intime på noen måte så ville jeg sagt at det respektløst å bare ignorere etterpå.

Men, det dere har gjort (sånn som jeg har forstått det) er 1. utvekslet blikk og 2.hatt en slags form for webcam-sex?

Du føler at du har gitt av deg selv til han og at du har investert tid og krefter på han, men ærlig talt...det eneste som har skjedd er at dere har chattet og du har vist deg frem på cam. Jeg vet at det er kjipt å bli ignorert og det er naturlig reaksjon å føle seg kjip, men du kan dessverre ikke skylde på han for noe av de følelsene du har nå når dere egentlig ikke har noen ting mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nesten som å se et tog-kræsj i slow motion...

Ja, det er kjipt når folk bare slutter å svare og bare kutter kontakten. Hadde dere hatt et slags forhold eller vært fysisk intime på noen måte så ville jeg sagt at det respektløst å bare ignorere etterpå.

Men, det dere har gjort (sånn som jeg har forstått det) er 1. utvekslet blikk og 2.hatt en slags form for webcam-sex?

Du føler at du har gitt av deg selv til han og at du har investert tid og krefter på han, men ærlig talt...det eneste som har skjedd er at dere har chattet og du har vist deg frem på cam. Jeg vet at det er kjipt å bli ignorert og det er naturlig reaksjon å føle seg kjip, men du kan dessverre ikke skylde på han for noe av de følelsene du har nå når dere egentlig ikke har noen ting mellom dere.

Trådstarter...Ja, det var ingen ting mellom oss før etter jeg kom hjem, men der ble det på en måte veldig intenst og med web sex.. før han begynte å droppe av sakte men sikkert for samtidig hele tiden gi meg nok oppmerksomhet til at det ble opprettholdt, men også ble det mindre sånn at det ble også mye vondt og frustrasjon. Jeg var jo hele tiden ærlig med han om disse følelsene og det var heller ikke mer enn ei uke siden han sa at han begynte å falle for meg. :-)

Så selv om vi ikke hadde konkrete planer om noe ang bla å treffes, så var det jo ting vi snakket om, men jeg jeg blindet av han selv og min egen fantasi.

Som jeg har sagt i tidligere innlegg tror jeg, så gikk det for langt fra min sin side nå i de siste dagene rett og slett pga hans taushet.. Altså.. på denne chatteprogrammet på mobilen, så kunne jeg jo se at han mottok meldinger og når han var pålogget... Det ble veldig en slags provosering og på et tidspunkt så tenkte jeg også at han egentlig likte at jeg sendte disse meldingene til han siden han ikke blokkerte meg. ;-) Men det er klart, det ble litt too much.. Ja, det var de meldingene i helgen altså.

Men strengt tatt var vel dette overhodet ikke noe å bli så hektet på og til dels kjenner jeg nesten litt skam pga dette her.

Midt oppi dette i dag, så snakket jeg med fetteren hans på FB, han jobber sammen med "min" sjarmør, dvs, jobber for han. Nå må jeg ile til å si at det ikke var JEG som tok kontakt med han. Jeg har nok vært helt galen, men kun ovenfor "min venn" og ikke engasjert halve Tyrkia. ;-)

Etter at vi hadde snakket litt kort sammen, så sa jeg bare til at han fikk bringe min ynnskyldning til N.N for at jeg lot det gå så langt.. Vi snakket ikke så mye om det, vil han si noe så er det greitt, men av en eller annen grunn så klarer jeg å holde meg der, han er en grei gutt og jeg skal ikke bli mer psyko kjerring ovenfor han eller for den del andre. Men det han sa at "min sjarmør " hadde store problemer med hotellet og ledelsen, er ingen gjester på hotellet lenger og da tjener jo han ingen penger. Sesongen er vel et par uker til og med et tomt hotell så er det lite inntjening. Stakkar.. her har han kranglet med hotellet og samtidig hatt en galning etter seg. ;-) Ang, hotellet så er det ganske ille da, så jeg skjønner jo at de ikke har gjester der. Måtte lese om det på tripadviser og det er ikke bra nei....Folk flytter ut av hotellet... osv, værre enn når vi var der ser det ut som.

Jeg kan absolutt ikke skylde på han BARE nei, jeg har absolutt latt det gå så langt selv og det er jeg fullt klar over. Men jeg synest allikevel at HAN fint kunne sagt tre ord til meg, da hadde jeg ikke opplevd den provoseringen som gjorde vondt.

Hadde jeg "valgt på nytt", så skulle jeg ikke startet med noe av denne galskapen, men rett og slett bare la tiden gå og det hadde sklidd ut. Men samtidig ville jeg jo da ha hatt han der lurende lenge og han hadde jo kommet frem sånn innemellom... det slipper jeg jo nå da. Om han ikke kommer tilbake igjen da. :-) Hahahahha..... Om han ikke tjener penger lenger, så kommer det vel spørsmål om giftemål og flytte til Norge om en stund, han tenker vel det at det gjør jeg på flekken... Hahahah... Neida, nå tuller jeg altså... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter...Ja, det var ingen ting mellom oss før etter jeg kom hjem, men der ble det på en måte veldig intenst og med web sex.. før han begynte å droppe av sakte men sikkert for samtidig hele tiden gi meg nok oppmerksomhet til at det ble opprettholdt, men også ble det mindre sånn at det ble også mye vondt og frustrasjon. Jeg var jo hele tiden ærlig med han om disse følelsene og det var heller ikke mer enn ei uke siden han sa at han begynte å falle for meg. :-)

Så selv om vi ikke hadde konkrete planer om noe ang bla å treffes, så var det jo ting vi snakket om, men jeg jeg blindet av han selv og min egen fantasi.

Som jeg har sagt i tidligere innlegg tror jeg, så gikk det for langt fra min sin side nå i de siste dagene rett og slett pga hans taushet.. Altså.. på denne chatteprogrammet på mobilen, så kunne jeg jo se at han mottok meldinger og når han var pålogget... Det ble veldig en slags provosering og på et tidspunkt så tenkte jeg også at han egentlig likte at jeg sendte disse meldingene til han siden han ikke blokkerte meg. ;-) Men det er klart, det ble litt too much.. Ja, det var de meldingene i helgen altså.

Men strengt tatt var vel dette overhodet ikke noe å bli så hektet på og til dels kjenner jeg nesten litt skam pga dette her.

Midt oppi dette i dag, så snakket jeg med fetteren hans på FB, han jobber sammen med "min" sjarmør, dvs, jobber for han. Nå må jeg ile til å si at det ikke var JEG som tok kontakt med han. Jeg har nok vært helt galen, men kun ovenfor "min venn" og ikke engasjert halve Tyrkia. ;-)

Etter at vi hadde snakket litt kort sammen, så sa jeg bare til at han fikk bringe min ynnskyldning til N.N for at jeg lot det gå så langt.. Vi snakket ikke så mye om det, vil han si noe så er det greitt, men av en eller annen grunn så klarer jeg å holde meg der, han er en grei gutt og jeg skal ikke bli mer psyko kjerring ovenfor han eller for den del andre. Men det han sa at "min sjarmør " hadde store problemer med hotellet og ledelsen, er ingen gjester på hotellet lenger og da tjener jo han ingen penger. Sesongen er vel et par uker til og med et tomt hotell så er det lite inntjening. Stakkar.. her har han kranglet med hotellet og samtidig hatt en galning etter seg. ;-) Ang, hotellet så er det ganske ille da, så jeg skjønner jo at de ikke har gjester der. Måtte lese om det på tripadviser og det er ikke bra nei....Folk flytter ut av hotellet... osv, værre enn når vi var der ser det ut som.

Jeg kan absolutt ikke skylde på han BARE nei, jeg har absolutt latt det gå så langt selv og det er jeg fullt klar over. Men jeg synest allikevel at HAN fint kunne sagt tre ord til meg, da hadde jeg ikke opplevd den provoseringen som gjorde vondt.

Hadde jeg "valgt på nytt", så skulle jeg ikke startet med noe av denne galskapen, men rett og slett bare la tiden gå og det hadde sklidd ut. Men samtidig ville jeg jo da ha hatt han der lurende lenge og han hadde jo kommet frem sånn innemellom... det slipper jeg jo nå da. Om han ikke kommer tilbake igjen da. :-) Hahahahha..... Om han ikke tjener penger lenger, så kommer det vel spørsmål om giftemål og flytte til Norge om en stund, han tenker vel det at det gjør jeg på flekken... Hahahah... Neida, nå tuller jeg altså... :-)

Gjør du virkelig det...?

Lenger bak "tullet" du med å sende meldinger IGJEN, og så gikk det jammen meg ikke lang tid før du faktisk gjorde det.

Og

1. Hvorfor har du kontakt med fetteren hans?Er vel likegyldig hvem som tok kontakt med hvem, poenget er at du prater med en som kjenner han og som tydeligvis har snakket om deg. En norsk dame som virker passe desperat nok og ei som han har lekt seg med på webcam. Tror du han fetteren har hørt mye positivt om hvor knall jente du er og geuint vil være kompisen din eller noe? Så naiv er du ikke, eller?

2. Hvem faen bryr seg om åssen det går med hotellet hans? For å si det litt pent; poenget mitt er at du skal drite langt i fyren og hotellet hans og fetterne hans.

3. Nå har du holdt på med galskapen her lenge nok til at du kan skjerpe deg. Jeg synes at du kan snakke om følelsene dine til du blir blå, men det å opprettholde kontakt med fetteren hans eller noe/noen som har NOE som helst tilknytning til tyrkeren er bare latterlig og umoden oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt rot med svaret over,det havnet i samme vindu som innlegget ditt.

Legger ut på nytt,for ordens skyld.

Gjør du virkelig det...?

Lenger bak "tullet" du med å sende meldinger IGJEN, og så gikk det jammen meg ikke lang tid før du faktisk gjorde det.

Og

1. Hvorfor har du kontakt med fetteren hans?Er vel likegyldig hvem som tok kontakt med hvem, poenget er at du prater med en som kjenner han og som tydeligvis har snakket om deg. En norsk dame som virker passe desperat nok og ei som han har lekt seg med på webcam. Tror du han fetteren har hørt mye positivt om hvor knall jente du er og geuint vil være kompisen din eller noe? Så naiv er du ikke, eller?

2. Hvem faen bryr seg om åssen det går med hotellet hans? For å si det litt pent; poenget mitt er at du skal drite langt i fyren og hotellet hans og fetterne hans.

3. Nå har du holdt på med galskapen her lenge nok til at du kan skjerpe deg. Jeg synes at du kan snakke om følelsene dine til du blir blå, men det å opprettholde kontakt med fetteren hans eller noe/noen som har NOE som helst tilknytning til tyrkeren er bare latterlig og umoden oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerpings TS.

Han er kanskje ein drittsekk for ikkje å ha avvist deg kort og kontant. Men han tenkte vel at du tok hintet når han ikkje svara deg + blokkerte deg.

Dagens info: HAN ER FAKTISK IKKJE BITTELITT INTERESSERT I DEG!!

Anonymous poster hash: cc079...df6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du virkelig det...?

Og

AB: Så enig at det dugger på brillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du virkelig det...?

Og

Trådstarter igjen.. ja, jeg føler nesten jeg må begynne å forsvare meg litt her nå. ;-)

Altså min kommentar om at jeg tullet.. om han skulle komme tilbake om giftemål osv... ja, virkelig, det gjør jeg. Det er litt galgenhumor som har kommet sterkere inn kan en si. Ja, jeg vet jeg sa tidligere i tråden at jeg ikke skulle sende han melding, men jeg klarte ikke å dy meg og det har du rett i.

Selv om jeg kan si at jeg synest det er synd på den ene måten, så har det ikke skapt annet enn kaos.

Ang, det med fetteren, så ble jeg vel venn med de to begge samtidig, og han har liksom vært der siden vi kom hjem. Har snakket kun små ting med han innemellom men ikke noe mer. Må rett og slett innrømme jeg ikke har tenkt noe på han heller før i dag han tok kontakt og jeg ser absolutt poenget, med at jeg ikke burde ha han der. Har igrunn vurdert å ta en pause fra hele FB en stund. :-)

Ja, jeg vet det er jeg som har dratt det for langt og ikke stoppet opp selv om jeg var fullstendig klar over galskapen. Men mener fortsatt det samme som jeg har sagt tidligere i tråden om HAN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerpings TS.

Han er kanskje ein drittsekk for ikkje å ha avvist deg kort og kontant. Men han tenkte vel at du tok hintet når han ikkje svara deg + blokkerte deg.

Dagens info: HAN ER FAKTISK IKKJE BITTELITT INTERESSERT I DEG!!

Trådstarter... Heheh.. jeg har tatt hintet ja. ;-)

Ja, du tenkte blokkerte meg på FB ja... Han blokkerte meg på FB etter at jeg hadde fjernet han på derfra, så om han gjorde det mest for at han ble fornærmet pga det, det vet jeg jo ikke. Kanskje han skulle ønske at han hadde fjernet meg først. :-)

Ang, blokkeringen på whatsapp, så gjorde han det i dag og da hadde jeg jo sendt han noen meldinger... et par... synest det var rart han ikke blokkerte meg med en gang, så jeg ble vel trigget av at han faktisk fikk meldinger. Men det ble jo litt nok i ettermiddag da... :-) Og jeg kjenner at det var helt greitt, jeg har fått skrevet av meg det jeg ville si til han kan en si. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig trådstarter??

Du har nå bikket over til helt patetisk.

Skjerp deg, og slutt med alt det babbelet. Orker ikke lese to linjer engang.

Anonymous poster hash: 43eb3...934
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du egentlig trådstarter??

Du har nå bikket over til helt patetisk.

Skjerp deg, og slutt med alt det babbelet. Orker ikke lese to linjer engang.

Anonymous poster hash: 43eb3...934

Trådstarter... Jada, jeg ser jeg får "kjeft" her nå... jeg er patetisk osv.. Og det er helt greitt...Jeg ser jo det selv absolutt at det gikk for langt og jeg lot meg påvirke og mistet grepet.

Og en ting jeg må si..for å "forsvare meg litt", det er "kun" i det siste jeg herpet han meg meldinger og overstrømmende følelser. Underveis når vi hadde kontakt, så var jeg jo "ordentlig" og holdt meg på matta. JEG var vertfall ærlig ovenfor han hele veien.

Som jeg sa i går kveld, så er dette avsluttet nå og det kjennes greitt.

Jeg ser ingen grunn til å holde liv i denne tråden lenger. Takk for engasjementet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter... Jada, jeg ser jeg får "kjeft" her nå... jeg er patetisk osv.. Og det er helt greitt...Jeg ser jo det selv absolutt at det gikk for langt og jeg lot meg påvirke og mistet grepet.

Og en ting jeg må si..for å "forsvare meg litt", det er "kun" i det siste jeg herpet han meg meldinger og overstrømmende følelser. Underveis når vi hadde kontakt, så var jeg jo "ordentlig" og holdt meg på matta. JEG var vertfall ærlig ovenfor han hele veien.

Som jeg sa i går kveld, så er dette avsluttet nå og det kjennes greitt.

Jeg ser ingen grunn til å holde liv i denne tråden lenger. Takk for engasjementet. :-)

Bra.

No då han har blokkert deg i alle fora, så skal det vel litt til at du klarer å halde koken lenger, ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh... trådstarter her... Tja, Waco... mulig han tror jeg er psykotisk.. Men samme det egentlig. :-) Bank i bordet, så la han også mye opp til det selv. Jada, jeg kunne og burde ha sluttet med dette for lenge siden. Men HAN kunne sagt til meg på en "fin" måte, istedet for den ignoreringen. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d

Drittsekker er ikke i stand til å avslutte et "forhold" på en fin måte. Det er vel nettopp derfor vedkommende er en drittsekk.

Men virker ganske ekstremt dette her, disse reaksjonene dine. Kunne forstå det i begynnelsen, men nå begynner det å ta av. Ikke bli en stalker ;) Glem hele drittsekken, han fortjener ikke denne oppmerksomheten. Han har sikkert så mange damer å chatte med at han ikke gidder å svare de som er "problematiske".

Anonymous poster hash: 37e72...ca2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarther her..... ;-)

En liten oppdatering... Vel, jeg fikk en venneforespørsel fra han på søndag på FB.... Og jeg gjorde så klart IKKE det dere mener jeg skulle gjøre, å ikke akseptere han. ;-)

Jada, jeg ble glad for det, det skal innrømmes, men det må sies at jeg har landet ganske kraftig her. Har humret meg gjennom denne tråden og kjenner at den psyko greia er borte, selv om jeg fortsatt er sjarmert av han eller skal jeg si, fantasien det kanskje har gitt.

Har snakket lite med han, han spurte om crazy hadde det bra... ja, bare helt kort og jeg kommer ikke til å stresse med dette. Ta det for det det er rett og slett og det er jo rett og slett ingen ting som dere også har sagt :-) ... Er han lite i kontakt med meg, så vil jo den spenningen mot han fordufte helt uansett. Og gjør han skikkelig fremstøt, vel.... som sagt, skal ta det for det det er og ikke noe mer.

På en måte er jeg litt overrasket også over at han tok kontakt, på den andre side ikke, mulig han synest det er festlig å ha ei dame på fb som har en crush på han, ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...