Gå til innhold

Håpløst forelsket i en fra Tyrkia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er enten gift og/eller holder på med flere andre, eller han synes du er litt intens i din forelskelse. Og jo mer han trekker seg unna, jo mer kontakt tar du. Det er jo en vanlig problemstilling. Men:

En ting er risikoen for å bli såret i sjelen (for han høres jo ikke stupforelsket ut). Det andre er forskjellen i kulturog religion, det tredje er faktisk det at han trolig holder på med flere, og at det er en livsstil for han. Mange slike fyrer (vet jeg generaliserer) vil heller ikke bruke kondom.

Det betyr at han er en risikopartner som potensielt kan smitte deg med sykdommer som er vanligere lenger sør i Europa/Asia (Tyrkia er vel begge deler). Bl.a er dette HIV og hepatitt B/C pluss den vanlige klamydia, hpv, herpes og diverse andre kjønnssykdommer. Du kan ende opp med et sjokk.

Om du likevel besøker han, håper jeg du beskytter deg i det minste. Så slipper du å bli fysisk syk for livet, i tillegg til psykiske traumer. Hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd å få litt avstand til dette.

Anonymous poster hash: f2ce8...47f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare si takk for deg og slette hele gubben ffra Facebook og alt?

Du vet at dette kommer det aldri noe godt ut av, og blir bare mer og mer hekta på noe som ikke er optimalt hverken for deg eller barna dine.

Ta ansvar for deg og din familie, og kutt ut!

Trådstarter. Ja, du har helt rett og jeg forsøker å jobbe meg med å komme meg dit. Dessverre klarer jeg det ikke helt enda, dum som jeg er

Anonymous poster hash: 3c8f8...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er enten gift og/eller holder på med flere andre, eller han synes du er litt intens i din forelskelse. Og jo mer han trekker seg unna, jo mer kontakt tar du. Det er jo en vanlig problemstilling. Men:

En ting er risikoen for å bli såret i sjelen (for han høres jo ikke stupforelsket ut). Det andre er forskjellen i kulturog religion, det tredje er faktisk det at han trolig holder på med flere, og at det er en livsstil for han. Mange slike fyrer (vet jeg generaliserer) vil heller ikke bruke kondom.

Det betyr at han er en risikopartner som potensielt kan smitte deg med sykdommer som er vanligere lenger sør i Europa/Asia (Tyrkia er vel begge deler). Bl.a er dette HIV og hepatitt B/C pluss den vanlige klamydia, hpv, herpes og diverse andre kjønnssykdommer. Du kan ende opp med et sjokk.

Om du likevel besøker han, håper jeg du beskytter deg i det minste. Så slipper du å bli fysisk syk for livet, i tillegg til psykiske traumer. Hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd å få litt avstand til dette.

Trådstarter igjen... Jeg tror han synest jeg er blitt litt for intens. En morro flørt som utviklet seg med for mye følelser fra min side... Det var jo heller ikke i mine tanker når vi begynte å chatte, var litt sjarmerende, men det var ikke noe jeg låg våken om nettene for liksom.

Og ja, kondom hadde det blitt brukt om det skulle ha kommet så langt som til sex. Men det tror jeg nok ikke det gjør. :-)

Dere har rett, dere som har lest og skrevet her, jeg vet, jeg vet, jeg vet.... Men jeg føler jeg er LITT flink vertfall at jeg nå ikke har sendt han flere meldinger...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter. Ja, du har helt rett og jeg forsøker å jobbe meg med å komme meg dit. Dessverre klarer jeg det ikke helt enda, dum som jeg er

Det klarer du helt fint. Det viktigste er å sperre han fra facebook og alt. Det er mye lettere å stoppe nå , enn å vente til du har sausa deg enda mer inn i dette.

Kom deg ut med dine venner og dine barn, og ha det moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikkontakt på ferie ender med håpløs forelskelse, snakk om å koke suppe på en spiker.

Til å ha tatt på fjortisbrillene, så viser du god selvinnsikt gjennom tråden. Du har innsett hvor tåpelig det er, og at du har vært for intens. Du har en venninne som ikke bare jatter med, hun kan hjelpe deg ned på jorda.

Virker som det uoppnåelige er trygt å falle for, samtidig som det gir litt drama. Våg heller å se på hva i din livssituasjon som gjør at du velger å fokusere på en fantasiromanse istedenfor å finne en god og trygg livspartner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter igjen... Jeg tror han synest jeg er blitt litt for intens. En morro flørt som utviklet seg med for mye følelser fra min side... Det var jo heller ikke i mine tanker når vi begynte å chatte, var litt sjarmerende, men det var ikke noe jeg låg våken om nettene for liksom. Og ja, kondom hadde det blitt brukt om det skulle ha kommet så langt som til sex. Men det tror jeg nok ikke det gjør. :-) Dere har rett, dere som har lest og skrevet her, jeg vet, jeg vet, jeg vet.... Men jeg føler jeg er LITT flink vertfall at jeg nå ikke har sendt han flere meldinger... Anonymous poster hash: 3c8f8...06d

Høres ut som du er på rett vei ;) Det finnes mange hyggelige fyrer her hjemme også...I 1 % av tilfellene er det kanskje den store kjærligheten, i 99 % av tilfellene er det en player eller en som ønsker opphold i et land med bedre livsbetingelser (og velferdsordninger). han høres vel mer ut som en flørt, som nå ikke er så interessert lenger, siden du har dratt hjem. Ofte bor de ikke engang de stedene de jobber. De er ofte sesongarbeidere som kommer fra fattigere landsbyer og/eller naboland.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blikkontakt på ferie ender med håpløs forelskelse, snakk om å koke suppe på en spiker.

Til å ha tatt på fjortisbrillene, så viser du god selvinnsikt gjennom tråden. Du har innsett hvor tåpelig det er, og at du har vært for intens. Du har en venninne som ikke bare jatter med, hun kan hjelpe deg ned på jorda.

Virker som det uoppnåelige er trygt å falle for, samtidig som det gir litt drama. Våg heller å se på hva i din livssituasjon som gjør at du velger å fokusere på en fantasiromanse istedenfor å finne en god og trygg livspartner.

Trådstarter her igjen... Ja, det har du jammen helt rett i... Snakk om å koke suppe på en spiker. Ja, knapt nok en spiker kan en si. :-)

Har heldigvis hatt en hyggelig lunch med kollegar, fått jobbet litt, uten å kjenne på virvaret i magen.

Ja, som sagt så vet jeg jo at dette er helt håpløst og jeg har vel man en gang gitt min venninne "peptalk", når det har vært håpløse menn som hun har hatt hjertesorg over.

Ja,ja... sitter nesten og synest han er dum her jeg sitter også. Selv om han sikkert synest det er super festlig da, med den dumme dama fra Norge. Men her sitter mannen på 32 år og flørter, sier han har falt for meg,...Når jeg tar dette til meg og blir sjarmert av det, DA blir han redd da. Jada... at jeg er dummere enn han, DET får være en annen sak. ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her igjen... Ja, det har du jammen helt rett i... Snakk om å koke suppe på en spiker. Ja, knapt nok en spiker kan en si. :-)

Har heldigvis hatt en hyggelig lunch med kollegar, fått jobbet litt, uten å kjenne på virvaret i magen.

Ja, som sagt så vet jeg jo at dette er helt håpløst og jeg har vel man en gang gitt min venninne "peptalk", når det har vært håpløse menn som hun har hatt hjertesorg over.

Ja,ja... sitter nesten og synest han er dum her jeg sitter også. Selv om han sikkert synest det er super festlig da, med den dumme dama fra Norge. Men her sitter mannen på 32 år og flørter, sier han har falt for meg,...Når jeg tar dette til meg og blir sjarmert av det, DA blir han redd da. Jada... at jeg er dummere enn han, DET får være en annen sak. ;-)

At dere ikke vet om dere kommer til å treffes igjen engang - det sier jo litt da. Du burde bare slette han fra face og mobil. Personlig synes jeg det er litt merkelig at du faktisk bruker så mye energi på en mann du "sendte blikk med i syden". Hadde det vært en romantisk greie når du var der nede, så hadde det vært lettere å forstå følelsene dine. Men du har jo kokt suppe på ingenting! Og at du har barn i tillegg (...??). Bruk tiden på barna, og evt. å finne en stabil og trygg relasjon til en ordentlig mann her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere ikke vet om dere kommer til å treffes igjen engang - det sier jo litt da. Du burde bare slette han fra face og mobil. Personlig synes jeg det er litt merkelig at du faktisk bruker så mye energi på en mann du "sendte blikk med i syden". Hadde det vært en romantisk greie når du var der nede, så hadde det vært lettere å forstå følelsene dine. Men du har jo kokt suppe på ingenting! Og at du har barn i tillegg (...??). Bruk tiden på barna, og evt. å finne en stabil og trygg relasjon til en ordentlig mann her hjemme.

Trådstarter her.. Ja, dette har du helt rett i. Det er rart at jeg bruker så mye energi på noe som ikke har vært noe av.

På en måte så tror jeg at jeg et øyeblikk ble hektet på den boblende følelsen som det gav, at det er den mer enn han jeg er hektet på. Men jeg kjenner at ting er MYE bedre nå.. Hjelper og skrive her inne... :-)

Og jeg har vært flink og ikke vært på facebook i dag. ;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er han fra da? Jeg kjenner endel tyrkere som jobber på hoteller, og kan kanskje si noe om han hvis jeg vet hvor han er fra.

Anonymous poster hash: 45de1...922
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er han fra da? Jeg kjenner endel tyrkere som jobber på hoteller, og kan kanskje si noe om han hvis jeg vet hvor han er fra.

Anonymous poster hash: 45de1...922

Trådstarter her... Hahahah... ja og så hadde han fått vite at det er en lang diskusjonstråd om han på nettet i Norge. :-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum! Men som du selv kommenterer så er vel dette i kategorien desperat.

Du setter ikke deg selv spesielt høyt ved å tillegge hans kommentarer og svar/ikke svar så stor betydning. Det er selvfølgelig legitimt å gjøre i et forhold eller når man har noe å bygge på, og det er jo her du blåser alt ut av proposjoner: For dere har ikke et forhold, og dere har ikke noe å bygge på. Man må jo kunne beholde selvrespekten selv om en mann slenger ut noen komplimenter.

Jeg vil anta at du, som har passert 30 og er alenemor, har en livserfaring og en modenhet som han er langt unna. Du vet best hva slags menn du har falt for tidligere også, tenker det kan ligge noen svar der.

Men både du og venninnen din har tydeligvis skjønt at dette egentlig handler om deg, ikke han. Og det fokuset ville jeg forsøkt å holde fremover.

Lykke til

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum! Men som du selv kommenterer så er vel dette i kategorien desperat.

Du setter ikke deg selv spesielt høyt ved å tillegge hans kommentarer og svar/ikke svar så stor betydning. Det er selvfølgelig legitimt å gjøre i et forhold eller når man har noe å bygge på, og det er jo her du blåser alt ut av proposjoner: For dere har ikke et forhold, og dere har ikke noe å bygge på. Man må jo kunne beholde selvrespekten selv om en mann slenger ut noen komplimenter.

Jeg vil anta at du, som har passert 30 og er alenemor, har en livserfaring og en modenhet som han er langt unna. Du vet best hva slags menn du har falt for tidligere også, tenker det kan ligge noen svar der.

Men både du og venninnen din har tydeligvis skjønt at dette egentlig handler om deg, ikke han. Og det fokuset ville jeg forsøkt å holde fremover.

Lykke til

Trådstarter her... Hei MunaMadan. Takk for et fint, men ærlig tilbakemelding her. :-)

Jeg opplevde vel at når vi chattet osv, så hadde vi en veldig fin tone sammen, der vi tullet og flørtet, med veldig seksuell tone mellom oss. Hadde jeg kunne der og da så hadde jeg tatt et fly til han og kastet meg over han ..Der vi lekte med flere tanker om å treffes båder her og der, ( uten noe konkret da ) så har jeg forvekslet det med en påbegynnende interesse... Men ser jo det at der tok jeg feil gitt. :-)

Ja, og jeg er ikke værre enn at jeg håper han vil sende meg en melding etterhvert og jeg tenker at det kommer nok, så lenge jeg ikke tar kontakt med han. Men, forskjellen er nå at jeg kjenner på meg selv at dette ikke kan fortsette, så jeg er såpass barnslig at jeg tenker at det vil være litt kjekt om JEG kan si til han at sorry, for min del er det ferdig. :-) Jada, er jo idiotisk det også, jeg vet...

Nei, det begynner å roe seg dette heldigvis og du har helt rett i det at jeg skal fokusere på meg selv fremover.

Og neste år blir det ikke Tyrkia. ;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter igjen... Ja,ja.. jeg vet jeg gneger på dette nå, men jeg tenker at det får være et par dager til før jeg setter helt lås på det. ;-)

Holder på hendene mine for ikke å sende noen melding til han... Jeg håper jo fortsatt at HAN vil sende en melding til meg, ikke uvanlig at det kunne gå noen dager mellom hver gang. Ja,ja.. jeg skal sitte her litt med kokotankene mine... det blir nok litt bedre utover dagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter igjen... Ja,ja.. jeg vet jeg gneger på dette nå, men jeg tenker at det får være et par dager til før jeg setter helt lås på det. ;-)Holder på hendene mine for ikke å sende noen melding til han... Jeg håper jo fortsatt at HAN vil sende en melding til meg, ikke uvanlig at det kunne gå noen dager mellom hver gang. Ja,ja.. jeg skal sitte her litt med kokotankene mine... det blir nok litt bedre utover dagen. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d

Jeg tror det handler om deg, ikke han. Du har sikkert en tomhet i deg, et savn. Og så blir han "løsningen". Men en flørt fra Tyrkia er sjelden løsningen på det. Kanskje du burde kjenne litt etter hva det egentlig handler om, og hva konstruktivt du kan gøre med det (og det erikke å kontakte han).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det handler om deg, ikke han. Du har sikkert en tomhet i deg, et savn. Og så blir han "løsningen". Men en flørt fra Tyrkia er sjelden løsningen på det. Kanskje du burde kjenne litt etter hva det egentlig handler om, og hva konstruktivt du kan gøre med det (og det erikke å kontakte han).

Trådstarter igjen :-) Ja, du har nok helt rett. Jeg ser det på en måte helt klart, men plutselig så er fjortisbrillene på igjen og merker jeg har lyst å gjøre ting jeg ikke bør gjøre.

Med å skrive en sånn tråd som dette her inne, så er jeg klar over at jeg virker helt uten fornuft og selv om det mangler innemellom, så er jeg stort sett oppegående. Det blir mye innerste tanker og følelser som kommer ut her.

Og bare for å si det, jeg har ikke sendt noe melding. :-)

Jada, jeg går ikke bare og surmuler her, koser meg med barna, har planer om utenlandstur med et par venninner, jeg trener og har det også bra. Jeg er nok kanskje ikke vært helt med på notene på dette sjekke greiene enda. Mange kjekke og greie menn, men sånn som det tydeligvis har vært her, der han har sagt en ting og ment en annen ting, var visst nok til å slå meg ut. Ja,ja.. er igrunn greitt å være klar over at det kan skje, så er en forberedt på det ved en senere anledning. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er din BMI? Tyrkere liker de store

Anonymous poster hash: ab905...afe

Ja, tror de går etter der det er størst sjanse pga dårlig selvtillit, ser tyrker tøsene her hjemme er feite.

Anonymous poster hash: ab905...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg nå endelig unna han, eller bli i det minste bedre kjent først. En tidligere nabo forelska seg hodestups i en tyrker...og når hun endelig fikk ham ut av livet sitt igjen, etter mange år...ja så var hun på ferie i Tyrkia igjen, og fant seg en ny. Så hun har ikke lært av det som skjedde sammen med den første tyrkeren hun hadde. Hun er i det minste i live, men at hun orker et sånt liv er for mange uforståelig. Ikke rot deg bort i det samme som henne

Anonymous poster hash: be6cb...87e

Det værste er jo at disse dumme kvinnene ender opp med å importere dritten til Norge. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta av deg fjortisbrillene og konsentrer deg om barna dine.

Trådstarter her. Nå er de vertfall av. :-) De kommer på innemellom da, men jeg tror ikke dette vil ta så altfor lang tid. Om det skulle finne på å gjøre det, så er det kun fordi jeg dyrker det og det har jeg ingen planer om nei. Dvs, mer enn hva jeg nå gjør her inne noen dager da.

Ang, det å sende melding til han, så var jeg litt på stadiet i går og hadde lyst å skrive drittsekk til han. Nå flirer jeg jo av det da, hva i alle dager skulle nå det være godt for liksom. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...