Gjest Awzm me Skrevet 29. august 2013 #21 Del Skrevet 29. august 2013 Hmm..nå er jeg lykkelig gift med ei skandinavisk kvinne, men utsagnet ditt vitner bare om hvor misforståtte de greiene der er. Menn drar liksom ned til Thailand og bare peker på ei fin dame og sier "I want she. We go to norway now. Fucky fucky, big house" I mens kvinner drar på ferie, de flørter, hadde kanskje ikke tenkt å finne seg en mann. Flørter videre på nett, drar ned å besøker igjen, finner kjærligheten (blir slått, og så alene igjen..men en annen historie) De mennene jeg vet om som har dratt til Thailand for å "finne seg dame", dro heller ikke dit med kun det målet i sikte. De dro på ferie, møtte søte jenter som de flørtet med, og som selvsagt ønsket seg et rikt liv i Norge med en grei mann. Men rent bortsett fra at de fant dama si i thailand, så var fremgangsmåten på mange måter lik som den i Norge. Dating, kyss, kontakt via internett, skype, facebook. Nye møter, møte familien, og om det fungerte så endte de som regel med å flytte til Norge. Men jeg kjenner også en som har bosatt seg der nede. Så..ikke så stor forskjell. Hehe, var litt redd for at dette skulle komme ja. Vurderte å skrive at jeg visste veldig lite generelt om dette med menn som gifter seg med thaikvinner. Men droppet det fordi alle jeg kjenner, altså av familie og venner av mine foreldre som har gjort det, har dratt til Thailand for å møte en kvinne. Noen av de som jeg vet om hadde litt kunnskaper om hvem de skulle møte før de dro osv. Var ikke meningen at det skulle høres ut som om de dro ned til Thailand som om det var en konebutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #22 Del Skrevet 29. august 2013 hold deg unna. du er nummer 5009 han har prøvd på det samme med. 7 av de holder av på å forføre med tanken på en fremtid. samtidig som deg. Anonymous poster hash: e76bd...b73 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 29. august 2013 #23 Del Skrevet 29. august 2013 Dessverre så er nok du bare ei av ti kvinnfolk han flørter med. Hvorfor ikke finne deg en mann her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2013 #24 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg anbefaler deg å våkne utav dvalen din.Ingen tyrker/muslim/ferieflørt er en seriøs flørt. Det har vert sider opp og ned og i mente om desse kvinnene som lar seg lure av blikk fra slike.. herregud e da mulig å vere så du sier bare jeg!!la meg gjette du er blond og overvektig også..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #25 Del Skrevet 2. september 2013 Trådstarter her.... Takk for tilbakemeldinger på dette.... Har fortsatt kontakt med han... men jeg føler at jeg nok vil ha mer kontakt enn han og blir litt frustrert over det. Jeg kan sende han meldinger og så går det gjerne to dager før jeg får svar. ;-) I helgen... etter litt for mye rødvin så ringte jeg han, men han kunne ikke ta telefonen da, han svarte på sms, han var på sykehus. Men han ringte da dagen etterpå, og vi hadde en kort, men hyggelig samtale. Litt rart, men også fint å snakke med han på ordenlig. Kommunikasjonen går skriftlig og så har vi sett hverandre via web kamera. Jeg tenker som så at det er fint å få hyggelig oppmerksomhet, men jeg jobber med meg selv for at det skal kun være der og ikke noe altoppslukende greier. Jeg skal ta det for det det er, en hyggelig flørt. Vurderer å avinstallere messenger på telefonen fordi jeg merker jeg går litt for ofte å sjekke om det er kommet inn meldinger fra han. Det gjør det jo så klart avogtil... men jeg vil helst ha meldinger hele tiden og sjekker jo den telefonen titt og ofte... ;-) *håpløs*. Jada, jeg ser det at dette kommer nok til å gå over når spenningen er avtatt. ... Dessverre er det litt lett for at følelsene tar litt overhånd, men når sant skal sies, så har ikke han lovet meg noe, selv om han sier han liker meg osv, så er vi jo begge klar over avstand osv, og det er ikke bare til å treffes heller. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #26 Del Skrevet 2. september 2013 Flørtemeldinger på fb og skype... Ikke for å skuffe deg, TS, men jeg har kompiser som holder på med sånt bare på gøy. Og med mange damer samtidig. Det er jo som en hobby. Ikke ring ham mer, du høres bare desperat ut. Dessuten liker de i flørte i chatten, de er ikke interessert i hverken telefonsamtaler eller dates irl. De fleste har jo en kone hjemme som vet hva hobbyen dems er. Hvorfor jeg vet så mye? Fordi jeg har mange tyrkiske venner (er ikke norsk selv).Anonymous poster hash: 50c93...dd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #27 Del Skrevet 2. september 2013 Flørtemeldinger på fb og skype... Ikke for å skuffe deg, TS, men jeg har kompiser som holder på med sånt bare på gøy. Og med mange damer samtidig. Det er jo som en hobby. Ikke ring ham mer, du høres bare desperat ut. Dessuten liker de i flørte i chatten, de er ikke interessert i hverken telefonsamtaler eller dates irl. De fleste har jo en kone hjemme som vet hva hobbyen dems er. Hvorfor jeg vet så mye? Fordi jeg har mange tyrkiske venner (er ikke norsk selv).Anonymous poster hash: 50c93...dd9 Trådstarter her.... Takk for ditt svar og jeg setter pris på "sannheten" og jeg innser nok at det er nok sånn det er, selv om jeg kjenner akkurat nå at det gjør vondt. Ja, jeg kjenner at jeg er desperat, .. Har sagt til han også at jeg er en "easy match".. ;-) så han vet veldig godt at jeg er overbegeistret og det kan jo han bruke til sin sin "fordel", dvs, komme og gå når han vil. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #28 Del Skrevet 2. september 2013 Trådstarter igjen... Ja, jeg har nå vertfall ikke sendt han noen meldinger, selv om jeg ser han har vært pålogget på fb. Jeg kommer til å sakte men sikkert, bli mindre der også er planen og har fjernet messenger. Ja, jeg virker nok helt desperat ser jeg... og jeg har tenkt på dette i dag når jeg gikk en lang tur. Den største er nok selve tiltrekningen og tenningen jeg opplevde mot han, mer det enn forelskelse og jeg tror en grunn til at jeg ble hektet er fordi det var følelser som fra min side var veldig døde i mitt tidligere forhold, et langvarig forhold som ble slutt for ikke så veldig lenge siden. Men vips var det en tyrker som trykket på EN knapp og satte igang hele maskineriet. Jeg tror kanksje også, at han var en litt "tilfeldig" mann for min interesse, hadde det vært en annen som jeg synest var småkjekk og sjarmerende så hadde det gjerne blitt en annen. Ja, jeg kjenner jo at jeg har veldig lyst å sende han melding, men nei... det skal jeg ikke. Han kommer til å ta kontakt med meg før eller siden uansett om jeg ikke tar kontakt.;-) Og ja, når han tar kontakt igjen, så burde jeg selvsagt si takk og farvel, men jeg er ikke helt der enda. Men jeg kan uansett begynne med å holde litt avstand.. Har igrunn tenkt på dette med at det er helt vanlig at disse tyrkerne ( ja, for den del andre steder der det er turister) holder på sånn. Denne mannen jeg liker, er rundt 31- 32 år og det virker utrolig hektisk, slitsomt og igrunn ensomt og holde på å flørte rundt, med damer hele tiden. Er en rundt 20 så hadde jeg skjønt det da. Ja, nå vet jeg jo ingen ting om i hvor stor grad han holder på, men jeg skjønner jo at jeg ikke er den eneste nei. Blir litt oppgitt over meg selv også da... en mann jeg har vist hvem er i ca 5-6 uker, så stopper verden liksom litt opp. Ja,ja... men på den annen side, så er det jo fint å se at kroppen virker. Noe positivt må en dra ut av dette. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #29 Del Skrevet 2. september 2013 Trådstarter igjen.... Tror jeg skal bruke dette som en slags dagbok for helbredelse av desperasjon. Bedre å skrive her inne, enn å falle for fristelsen å sende han meldinger... Akkurat nå kjenner jeg at jeg er LEI meg... jeg blir lei meg av at han ringte meg i går og hørtes hyggelig ut, selv om vi riktignok ikke snakket så lenge sammen. Hvorfor gjorde han det da... Ja,ja... Blir lei meg, av at han virket hyggelig og for at jeg falt for sjarmen hans og selv om jeg var skeptisk, så ble det litt at en tror på det allikevel. Og så sa han at han hadde falt for meg.. ja,ja... men det var jo før helgen det da.... Jeg sa til han at venninne hadde sagt han helt sikkert hadde flere jenter og at tyrkere hadde dårlig rykte for det. ;-) FIkk jo svar at alle var jo ikke like... dessuten var han araber og ikke tyrker. Ja,ja.. ikke noe bedre det nei. Jeg har jo vært inne på facebook i dag, selv om jeg forsøker å begrense meg og da har jeg vært pålogget og det har han også. Og da chatter han vel rundt med alle mulige damer, men sier ingen ting til meg. Han synest vel jeg har tatt litt av tror jeg.... ja, han har nå lagt opp til det da. Ja,ja... at jeg burde skjønne det fra starten av er en annen sak. Det ironiske her er jo at jeg egentlig liker best blonde menn. Hahahah.... Uff... nå tror dere jeg er helt koko her... men dere får bare bære over med meg her... så går det vel over like fort som det kom dette her. I morgen skal jeg ta meg litt sammen! Anonymous poster hash: 3c8f8...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #30 Del Skrevet 2. september 2013 Kan du ikke bare reise tilbake i juleferien og se om dere fortsatt har noen kjemi, da? Jeg kjenner ei godt voksen dame som fant seg en tyrker og flytta fra mannen hun hadde tenåringsbarn med. De er gift og ser fortsatt forelska ut. Han er ikke akkurat som de tyrkerne på kebabsjappa, kan du si... Anonymous poster hash: 96660...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #31 Del Skrevet 2. september 2013 Dette er igrunn helt latterlig at jeg skriver om dette her, for hele "forholdet" er jo dømt... Vertfall... var i Tyrkia i sommer og like før jeg reiste hjem ble jeg venn med en av de som jobbet ved hotellet på FB. Var litt blikkontakt og sånt der nede, men ikke noe mer enn det. Jeg reiste med mine barn. Når jeg kom hjem så begynte vi å chatte på facebook, litt sånn småflørtene og etterhvert mer seksuelt. Jeg kjenner jeg er blitt helt HEKTET, føler meg forelsket og kunne tenke meg å bare kastet meg på neste fly. Jada, skikkelig fjortis.... Det er ikke sånn at vi har lovet hverandre både ekteskap og trofasthet, det er en flørt, men han sier han faller for meg og jeg har jo falt for han, via facebook og web camera. Men så er det det at jeg føler avogtil at han unngår meg... han sier det er fordi han er travel og jobber mye og det stemmer jo. Han eiger det stedet som han jobbet på ( ikke hotellet da ) og er ikke på facebook hele tiden. Men jeg kjenner jeg blir stresset... ukonsentert... Er det BARE tull... liker han meg... er han BARE en player... Han sier han liker meg, at han har falt for meg, men at han avogtil er opptatt og derfor kan ta tid før han svarer på meldinger. Men så ser jeg jo at han er pålogget på facebook... Hvor lenge lyser det grønt om han ikke er der allikevel. Men... så tenker jeg i mitt blonde sinn. Det KAN jo være han liker meg... kan jo være han er ærlig...er kanskje det at jeg er en del mer hektet enn han og vil chatte MER enn han... eller så er han bare opptatt med jobb.... ikke godt å si..Må legge til at begge er over 30, så vi er jo ikke helt unge lenger heller, det gjør det jo nesten helt komisk. Her sitter jeg.. "gamle dama" og sluker det han sier... men så er jeg skeptisk... og så tenker jeg og så... Uff... ok.... jeg tror jeg vet hva dere vil svare her... Men måtte bare få det ut... Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Gjeeesp Anonymous poster hash: 92a6c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #32 Del Skrevet 2. september 2013 Trådstarter her.... Takk for tilbakemeldinger på dette.... Har fortsatt kontakt med han... men jeg føler at jeg nok vil ha mer kontakt enn han og blir litt frustrert over det. Jeg kan sende han meldinger og så går det gjerne to dager før jeg får svar. ;-)I helgen... etter litt for mye rødvin så ringte jeg han, men han kunne ikke ta telefonen da, han svarte på sms, han var på sykehus. Men han ringte da dagen etterpå, og vi hadde en kort, men hyggelig samtale. Litt rart, men også fint å snakke med han på ordenlig. Kommunikasjonen går skriftlig og så har vi sett hverandre via web kamera. Jeg tenker som så at det er fint å få hyggelig oppmerksomhet, men jeg jobber med meg selv for at det skal kun være der og ikke noe altoppslukende greier. Jeg skal ta det for det det er, en hyggelig flørt. Vurderer å avinstallere messenger på telefonen fordi jeg merker jeg går litt for ofte å sjekke om det er kommet inn meldinger fra han. Det gjør det jo så klart avogtil... men jeg vil helst ha meldinger hele tiden og sjekker jo den telefonen titt og ofte... ;-) *håpløs*. Jada, jeg ser det at dette kommer nok til å gå over når spenningen er avtatt. ... Dessverre er det litt lett for at følelsene tar litt overhånd, men når sant skal sies, så har ikke han lovet meg noe, selv om han sier han liker meg osv, så er vi jo begge klar over avstand osv, og det er ikke bare til å treffes heller. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Playere har gjerne slike følelsesladde unnskyldninger på hvorfor de ikke svarer - at de er på sykehus, en i familien har vært utsatt for en ulykke, dødsfall osv. Det er lett å være naiv når man er forelsket, men ikke la deg bli utnyttet. Grunnen til at han er så opptatt, er vel at han enten er gift og har familie og/eller holder på med flere andre damer samtidig. Det er en klassiker.Anonymous poster hash: f2ce8...47f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #33 Del Skrevet 2. september 2013 Playere har gjerne slike følelsesladde unnskyldninger på hvorfor de ikke svarer - at de er på sykehus, en i familien har vært utsatt for en ulykke, dødsfall osv. Det er lett å være naiv når man er forelsket, men ikke la deg bli utnyttet. Grunnen til at han er så opptatt, er vel at han enten er gift og har familie og/eller holder på med flere andre damer samtidig. Det er en klassiker.Anonymous poster hash: f2ce8...47f Trådstarter her...han holder nok på med flere samtidig, men så tror jeg også at han synest jeg ble litt for mye. Dvs, han har jo ikke sagt det nå, men ettersom han ikke har tatt kontakt med meg... Men på den annen side, så har det gjerne gått flere dager uten at vi har chattet, men i begynnelsen var det helt greitt. Men det er jo nå når jeg er blitt mer følelsessmessig engasjert at jeg vil ha mer kontakt. På den ene siden så håper jeg jo at han tar kontakt, men samtidig, jo lenger tid det tar, så vil jo jeg få større avsand og da se at dette er jo bare helt idiotisk. Har akkurat snakket med ei venninne om dette og det var greitt å få pratet det ut litt.... viser seg at norske menn ikke alltid er "til å stole på heller". ;-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #34 Del Skrevet 2. september 2013 Kan du ikke bare reise tilbake i juleferien og se om dere fortsatt har noen kjemi, da? Jeg kjenner ei godt voksen dame som fant seg en tyrker og flytta fra mannen hun hadde tenåringsbarn med. De er gift og ser fortsatt forelska ut. Han er ikke akkurat som de tyrkerne på kebabsjappa, kan du si... Anonymous poster hash: 96660...26b Trådstarter igjen..... jo, det hadde jo vært hyggelig det. Men jeg tror nok det er som det er sagt her... Han er nok ikke ordenlig intressert i noe forhold. Altså, det vet jeg jo strengt tatt ikke, men jeg tror nok dessverre jeg er en av flere. Og dessuten, da må isåfall HAN si at jeg kan komme ned... Nå i dag har jeg ikke hørt noe fra han, og noe sier meg at han kommer til å holde seg unna vertfall en stund. Men går bedre nå enn tidligere i ettermiddag, for da var jeg skikkelig lei meg, men nå ser jeg på det litt mer humoristik. Galgenhumor lenge leve. ;-) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2013 #35 Del Skrevet 2. september 2013 Vel jeg har vært sammen med en egypter. Jeg er hverken tykk, gammel eller uattraktiv, bare så det er sagt. Jeg og han ble forelsket i hverandre, jeg trodde først det bare kom til å bli med en ferieflørt, men det utviklet seg til et forhold som varte i et år. Skrekkeksemplene på slike forhold er mange, det har jeg selv vært vitne til, men min erfaring var annerledes. Det du først skal se etter er om han er ute etter penger eller oppholdstillatelse, det er det vanligste. Min kjæreste var ikke ute etter noen av delene, kun et liv med meg. Men det som gjorde at jeg ikke orket mer var hans kultur og religion. Det er nærmest umulig å forstå hverandre, for deres tro er såpass sterk at de nekter å akseptere at du har et annet syn på saken. De forandrer seg ikke, du må. Han jeg var sammen med var/ er en fantastisk mann, men det var ikke verdt kampen når jeg merket jeg var på vei til å miste meg selv fullstendig. Ja, de er spennende og eksotiske i begynnelsen, men kultur og religion vil til slutt knekke deg. Så konklusjonen er at det finnes et fåtall som er seriøse, men selv med en seriøs følger det med så mange andre problemer. Finn en mann med like verdier som deg selv, det har jeg nå gjort og kunne ikke vært lykkeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #36 Del Skrevet 3. september 2013 Vel jeg har vært sammen med en egypter. Jeg er hverken tykk, gammel eller uattraktiv, bare så det er sagt. Jeg og han ble forelsket i hverandre, jeg trodde først det bare kom til å bli med en ferieflørt, men det utviklet seg til et forhold som varte i et år. Skrekkeksemplene på slike forhold er mange, det har jeg selv vært vitne til, men min erfaring var annerledes. Det du først skal se etter er om han er ute etter penger eller oppholdstillatelse, det er det vanligste. Min kjæreste var ikke ute etter noen av delene, kun et liv med meg. Men det som gjorde at jeg ikke orket mer var hans kultur og religion. Det er nærmest umulig å forstå hverandre, for deres tro er såpass sterk at de nekter å akseptere at du har et annet syn på saken. De forandrer seg ikke, du må. Han jeg var sammen med var/ er en fantastisk mann, men det var ikke verdt kampen når jeg merket jeg var på vei til å miste meg selv fullstendig. Ja, de er spennende og eksotiske i begynnelsen, men kultur og religion vil til slutt knekke deg. Så konklusjonen er at det finnes et fåtall som er seriøse, men selv med en seriøs følger det med så mange andre problemer. Finn en mann med like verdier som deg selv, det har jeg nå gjort og kunne ikke vært lykkeligere Trådstarter her.. :-) Ja, det er vel noe med det... spenning...,annerledes enn det jeg er vant til. Men på en måte tenker jeg at det ble en ekstra spenning med det at han er såpass langt borte. Det blir ekstra uoppnåelig liksom, selv om ingen ting er umulig tross alt. I dag tidlig så kjentes ting "greitt ut", men på vei til jobb, så kjente jeg meg trist og lei igjen og hadde bare utrolig lyst å sende melding til han. Nesten så jeg må sitte på hendene her... ;-) Men... nei... jeg skal ikke gjøre det altså. Å bli en supermase kjerring vil vertfall ikke hjelpe.... Ikke minst for min egen selvtillitt, vil kjennes værre om det ender med at HAN sier jeg er en masekjerring som han IKKE vil ha kontakt med, forsøker å hente tilbake litt selvrespekt her.. Jeg tror nok han har backet ut siden han har sett jeg har fått litt mye følelser her, enklere for han å finne en ny en da. Eller å finne en nye er vel feil, ettersom han har nok hatt flere hele tiden. Hehehhe....Men nå har han ikke tatt kontakt med meg på flere dager, det er jo jeg som sendte han disse meldingen på helgen da... Ja, foruten av det at han ringte søndag da... Undrer meg fortsatt hvorfor han tross alt gjorde det. Ja,ja... jeg vet, jeg vet... dere trenger ikke si noe... Ja,ja... dette er vel noe jeg bare må gå gjennom... ber dere fortsatt bære over med meg her. Vet jeg er dum som tross av alt som er skrevet her, fortsatt har følelser overfor han her... Men, det vil gå over før eller siden.... Anonymous poster hash: 3c8f8...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #37 Del Skrevet 3. september 2013 Trådstarter igjen... Ja, si at jeg IKKE skal sende han en melding nå da. Nei, jeg skal ikke...skal ikke, skal ikke, skal ikke.... ok.... skal konsentrere meg om jobb nå da. Skal ikke, skal ikke.. ( ja, jeg vet jeg er dum nå.... Jeg må tenke på noe annet her nå... forsøke.... ) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 3. september 2013 #38 Del Skrevet 3. september 2013 Trådstarter igjen... Ja, si at jeg IKKE skal sende han en melding nå da. Nei, jeg skal ikke...skal ikke, skal ikke, skal ikke.... ok.... skal konsentrere meg om jobb nå da. Skal ikke, skal ikke.. ( ja, jeg vet jeg er dum nå.... Jeg må tenke på noe annet her nå... forsøke.... ) Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Hehe - føler med deg. Vanskelig med en "crush" på en mann som bor langt unna (og som du i tillegg ikke kjenner så godt, så alt blir spennende og usikkert). Men har dere konkrete planer om å møtes igjen? Hvis ikke er det vel like greit å ikke ha noe kontakt....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #39 Del Skrevet 3. september 2013 Hehe - føler med deg. Vanskelig med en "crush" på en mann som bor langt unna (og som du i tillegg ikke kjenner så godt, så alt blir spennende og usikkert). Men har dere konkrete planer om å møtes igjen? Hvis ikke er det vel like greit å ikke ha noe kontakt....? Trådstarter her... Nei, vi har ingen konkrete planer om å treffes igjen... Vi har snakket om det, men ikke kommet noe mer konkret av det. Og uansett... så må jo HAN ta kontakt med meg da. Heheheh...neida, jeg skal ikke ta kontakt. Og han er vel opptatt da, men damer og jobb, så det er jo uansett bare til å glemme hele greia.;-) Jeg tror nesten jeg blir MER hektet fordi ting er litt komplisert. Men... det har vært frosker før og jeg har jo fint kommet over de. :-) Venninna mi mente det at det hovedsakelig nok ikke var HAN jeg var forelsket i, men hele situasjonen og det at jeg savnet noe i livet mitt. Når en har fått en bittelten smakebit av noe, som en ville skulle være noe bra, så blir en lei seg når en ser at det ikke var noe der allikevel. Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. september 2013 #40 Del Skrevet 3. september 2013 Trådstarter igjen... Anonymous poster hash: 3c8f8...06d Kan du ikke bare si takk for deg og slette hele gubben ffra Facebook og alt? Du vet at dette kommer det aldri noe godt ut av, og blir bare mer og mer hekta på noe som ikke er optimalt hverken for deg eller barna dine. Ta ansvar for deg og din familie, og kutt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå