Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De aller fleste hadde renere hud enn meg, i alle fall :sjenert:

Synes det var mange søte, men ekstremt vanlige jenter. Nesten alle manglet "særpreg". Ayla var den eneste jeg la merke til, men Kristina Hansen hadde nydelig hår.

Anonymous poster hash: 7e734...14d
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Herregud da... Helt typiske, skandinaviske trekk på flesteparten. Var det få som søkte eller?

Ser kun ut som om Marlen stikker seg ut i mine øyne. Fin høyde, ung og et litt mer markant ansikt. Likte også Ayla. Hun var fin på bloggen!

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Håper det blir noen kule Makeovere da. Det er jo det gøyeste med hele programmet :)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Håper det blir noen kule Makeovere da. Det er jo det gøyeste med hele programmet :)

Spesielt når de begynner å grine :fnise: Da koser jeg meg skikkelig, høhøhø.

Skrevet

Spesielt når de begynner å grine :fnise: Da koser jeg meg skikkelig, høhøhø.

Men de må da vite når de melder seg på at det kommer til å bli makeovere. Blir for dumt når de begynner å grine og nekter å klippe seg kortere f.eks. "buhuu mitt lange nydelige hår" Det vokser jo ut igjen selv om det tar tid :P Men sånn er det å være model. Tøft liv.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Er det noen av top model jentene som blir store etter at de har vunnet da? Ser eller hører aldri om noen?

De amerikanske blir ganske store da, men lite vi ser av dem i Norge. Hun ene vinneren prydet forsiden på et magasin solgt her i Norge da...husker ikke hva hun heter, men mørkhåret, var tykk, men slanket seg visstnok før hun deltok i konkurransen

Gjest BabyBlue
Skrevet

Men de må da vite når de melder seg på at det kommer til å bli makeovere. Blir for dumt når de begynner å grine og nekter å klippe seg kortere f.eks. "buhuu mitt lange nydelige hår" Det vokser jo ut igjen selv om det tar tid :P Men sånn er det å være model. Tøft liv.

Altså, topmodeller: de kan bli bedt å gå en visning for Acne Studios (dratt rett ut av lufta), også blir de bedt om å barbere vekk bryna for å ha en edgy look på visningen. Da barberer man av seg bryna, for å si det slik. Også begynner de å grine fordi de skal stusse håret og farge det to toner mørkere? :P Man finner fort ut av hvem som er der for å bli i konkurransen ;) Gleder meg :rodmer:

Skrevet

Helt vanlige nabojenter dette, ja. Hadde høyere forventninger nå som Siri skal være programleder, men hun har kanskje ikke vært med på utvelgelsesprosessen. Er i alle fall ikke internasjonal kvalitet på noen av disse. Den eneste som skiller seg ut er den hviterussiske jenta, men det nytter ikke å starte karrieren som 24-åring.

Skrevet

Altså, topmodeller: de kan bli bedt å gå en visning for Acne Studios (dratt rett ut av lufta), også blir de bedt om å barbere vekk bryna for å ha en edgy look på visningen. Da barberer man av seg bryna, for å si det slik. Også begynner de å grine fordi de skal stusse håret og farge det to toner mørkere? :P Man finner fort ut av hvem som er der for å bli i konkurransen ;) Gleder meg :rodmer:

Jeg syns de som ikke liker å gå f.eks toppløs eller i bikini for en shoot er de aller morsomste da. Her melder de seg på også begynner de å grine fordi de må vise en halv pupp og et lår på et bilde når det er kroppen de skal leve av og selge!!! Det er jo det som er selve jobben!! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Hva er premien, noen som vet det?

I UK, USA og Sverige er jo premiene mye det samme, en bil, en kontrakt og litt ymse slikt. Men de kontraktene er jo ofte veldig lukrative... Kan ikke helt se for meg at et stort modellbyrå blir fornøyd med en norsk nabojente?

Anonymous poster hash: 32b1f...736
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg syns de som ikke liker å gå f.eks toppløs eller i bikini for en shoot er de aller morsomste da. Her melder de seg på også begynner de å grine fordi de må vise en halv pupp og et lår på et bilde når det er kroppen de skal leve av og selge!!! Det er jo det som er selve jobben!! :laugh:

Å lol, ja. Muslimsk jente fra top model fra et eller annet land: "No, I can't do this because of my culture!" Bitch please, med den holdninga kan man like gjerne få seg en jobb som ikke går ut på å være en kleshenger eller å selge et produkt.

Skrevet

Ellers kristne jenter, de også har samme innstilling. Tror de at de skal blir så store at de kan velge bort det de aller helst ikke har lyst til?? Supermodeller kan det, men ikke en "topmodel".

Skrevet

Kjenner jeg er sur for at jeg ikke er høy nok... Jeg hadde gledelig stilt naken på shoot om det var det som trengtes. Brenner man for noe, gjør man det som må til! Vet ikke om det er morsomt eller bare vemmelig når de griner fordi de må klippe håret slik en superstylist som har stylet x antall modeller før deg vet du vil kle... Jeg klipper håret mitt med kjøkkensaksa, jeg, fordi jeg ikke har råd til frisør.

Anonymous poster hash: 32b1f...736
Skrevet (endret)

Var det ifjor eller året før Top Model Norge gikk? Samma kan det være, men huskeri hvertfall at alle oppførte seg som noen barnerumper under makeoveren. Husker godt en av de som begynte å sippe pga hun skulle stusse håret og stripe det. Å giiid. :roll: Å du vil bli model liksom? Hadde hun oppført seg slik i den virkelige modelverden, så hadde hun fått sparken. Det er ikke akkurat vanskelig å bytte model da det er mange som vil ha jobber.

Åh blir bare så irrtiert når de begnner å sutre for hver minste ting.

Endret av Lillemeg22
Skrevet

For noe dårlig hudkvalitet på disse jentene, til å være modeller assa. Jeg er 28 år, og har finere hud enn flertallet her!

Anonymous poster hash: e8b66...241

Gjest BabyBlue
Skrevet

For noe dårlig hudkvalitet på disse jentene, til å være modeller assa. Jeg er 28 år, og har finere hud enn flertallet her!

Anonymous poster hash: e8b66...241

Nå er de fleste deltakerne ganske unge, hormonene er ikke helt i vater... photoshop vettu ;)

Men ja, skader ikke med litt fuktighetskrem.

Skrevet

De blir sikkert mer ulike når de får en makeover. akkurat nå så de ganske kjedelige og vanlige ut.

Anonymous poster hash: 6e755...243
Skrevet

Makeovers er det jeg liker best med hele serien, det er så gøy! :)

Følger med på den britiske versjonen og i siste sesong var det to jenter med langt hår som satt seg ned å grein og nektet å klippe seg. Hun ene argumenterte med at da kom hun til å miste selvtilliten sin, og da var sjansen mindre for å vinne. Jeg hadde kommet til å kastet dem på hue og rævva ut av konkurransen hvis det var opp til meg. Slike jenter kommer aldri i verden til å klare seg i bransjen. De tror at det hele handler om dem og det pene ansiktet deres, når det i realiteten handler om at de skal selge et produkt på best mulig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...