Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet

Enig med dere.

Synes de fleste så veldig kjedelige ut. Men de får jo en makeover da. Kanskje de ikke ser så kjedelig ut etter makeoveren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De så jo kjempekjedelige ut! Helt vanlige jenter... Ingen som skilte seg ut, liksom. Janteloven-Norge på sitt beste.

Nei, liker den amerikanske og den britiske, jeg. Til dels den svenske også, hun ene er hysterisk morsom! Husker ikke navnet, men hun som er så voldsom og slikt, med utenlandsk utseende. Den australske er full av 16-åringer og med altfor mye syting og drama, spør du meg.

Anonymous poster hash: 32b1f...736
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Gjesp kjedelige jenter

Håper virkelig Siri er en bedre programleder enn Mona. Hun var bare fæl. Også så som hun dulla med jentene da. Den virkelige modelbransjen er jo beintøff. Helt tåpelig å drive å dulle med jentene og være sååå søte med de når det overhode ikke er slik in the real world..

Anonymous poster hash: 65842...bd5
Skrevet

Liker forøvrig at alle har hatt en drøm om å bli modeller. Altså, hvilken jente har ikke det? I dette samfunnet legges det opp til at alle jenter skal gjøre det, og selv om det finnes unntak som med alt annet, er det ikke en eneste jente som i en sånn setting ville dratt inn at hun har en drøm om å bli modell.

Synes ingen av dem så ut til å ha markert beinstruktur eller trekk som egner seg som modell på et noenlunde høyt nivå, jeg. Joda, mange pene jenter der, men de fleste var veldig typisk nabojenta. Tenkte ikke "modell" på noen av dem, og selv om mye kan gjøres på et bilde, ser man ofte ganske så lett hvem som har et modellansikt og ikke.

• Liker 1
Skrevet

Send disse jentene på casting i Paris, NY osv. Tror seriøst nesten ingen av dem kommer til å bli booket. Kjedelige og ingen som skiller seg ut what so ever. Jeg tenker i allefall ikke model når jeg ser jentene.

• Liker 1
Skrevet

Send disse jentene på casting i Paris, NY osv. Tror seriøst nesten ingen av dem kommer til å bli booket. Kjedelige og ingen som skiller seg ut what so ever. Jeg tenker i allefall ikke model når jeg ser jentene.

Det er ikke bare ansiktet som teller som mange har skrevet over her. Hvordan man fører seg, førsteinntrykk og gange er minst like viktig.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare ansiktet som teller som mange har skrevet over her. Hvordan man fører seg, førsteinntrykk og gange er minst like viktig.

Det er korrekt, men man kan likevel få ganske mye ut ifra ansiktet til en person. Beinstruktur, hvordan de bærer det, uttrykk i øynene, sminke og hud spesielt, og lignende. Man trenger ikke ha kjeveparti som Angelina Jolie, men litt uttrykk overhodet er en grei start. Jentene på Top Model Norge er typiske nabojenter, ikke modeller.

Kan selvsagt hende jeg må bite i meg ordene, men ut ifra den informasjonen som nå er gitt er det inntrykket jeg sitter igjen med.

• Liker 1
Skrevet

Hun siste ligner veldig på han i Little Britain. David Williams.

Skrevet

Nr 3 ayla skiller seg ut. Nydelig jente.

Skrevet

Pene jenter for all del, men har nå sett maaange andre som er mye penere og mye finere ansikt.. Men hvis de må være over 173cm så blir det jo litt mindre utvalg..

Men ja, de blir nok ganske så fine med ordentlige photoshop-modellbilder :P

Skrevet

Godt å se noen fra byen min! :)

Anonymous poster hash: 1388e...998
Skrevet

Hun Ayla fra Kongsberg var den eneste jeg syntes var noe pen.

Anonymous poster hash: 482d3...089
Skrevet

Har de lagt til flere deltakere? Var noen på slutten der jeg ikke husker å ha sett før.

Anonymous poster hash: ec92d...b26
Skrevet (endret)

Ingen av dem kommer til å ha en sjanse internasjonalt, dessverre. De er både for "store", og ser for alminnelige ut.

Edit: Det kan jo tenkes at noen av dem er utrolig fotogene da. Mange modeller som gjør seg bedre på trykk enn på catwalk :)

Endret av nejve
Skrevet

Hun russiske ser litt interessant ut. Hun gjemmer seg bak håret, men ansiktet hennes ser i det minste litt mer spennende ut enn de andre.

Hun siste så egentlig bare rar ut, synes jeg. Merkelig utseende. Men for all del, kunstnerisk er hun mer interessant enn de andre.

Skrevet

Marlen ligner litt på artisten Lorde

Anonymous poster hash: 40d66...70c
Skrevet

Tone damli skal være med for å lære deltagerne om media og intervju ol. Synes ikke hun passer inn i programmet i det heletatt, og hun må jo være det beste eksempelet på pr-kåt kjendis som gjør alt for oppmerksomht.

• Liker 6
Skrevet

Håper de finner på noe originalt i år, og ikke den vanlige bitchingen og hylingen og skrikingen. (Dere skal ut på reise *skriiiiiik* til xxx *hyyyyylehoppeoppogned*). Og den obligatoriske griningen når noen må klippe seg i en horribelt ukledelig frisyre for underholdningens skyld. Og den evige baksnakkingen, og hun som blir fremstilt som bitchen blir alltid nummer to. Jeg klarer ikke å la være å se på, men håper det blir mindre forutsigbart :)

Anonymous poster hash: 0764c...655
  • Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

De så litt kjedelige og gamle ut. Ser jo også ut som alle har fått den samme foundationen klint utover.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...