AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #1 Skrevet 28. august 2013 http://www.side2.no/catwalk/article3669199.ece Ble litt skuffet. Syntes alle så fryktelig kjedelige ute(med et par unntak). Også var det mye dårlig hud der, men det blir vel uansett retusjert bort. Bare litt synd når de må ut på ekte castinger. Hva tror dere? Kommer dere til å se på? Anonymous poster hash: 463cd...8e8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #2 Skrevet 28. august 2013 Synes neste alle så helt like ut... Anonymous poster hash: f60b7...d52 7
Gjest Hyssingen Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Synes neste alle så helt like ut... Anonymous poster hash: f60b7...d52 Jeg og! Så merkelig.
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Syns et par av de skilte seg ut, men to av de er for lave til å bli store modeller uansett. Kommer ikke så langt hvis du er bare 1,73 med mindre man er Kate Moss. Enig i at det var utrolig mange med uren hud her......... 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg var litt skuffet. Som andre har påpekt, ser de veldig like ut, og jeg tror noen har blitt med bare på grunn av høyden. Det er mange jenter med nydelige ansikter og trekk som sikkert ikke hadde fått blitt med i konkurransen bare på grunn av høyden. Det var kanskje slemt av meg å si det. Uansett, det var jo et par pene jenter med klassiske trekk. Andre er litt for harde i trekkene. Anonymous poster hash: 8c0ff...deb
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #6 Skrevet 28. august 2013 Syns nr 3 og 5 var de eneste pene.........
Tibbie Skrevet 28. august 2013 #7 Skrevet 28. august 2013 Jeg får ikke meg selv til å like norske realityserier... Vet ikke helt hvorfor. Folk er vell for like og vanlige i Norge Er heller ikke spesielt glad i amerikanske realityserier hvor det kun går i kjefting og roping (jentene). Men Top Model UK og Australia liker jeg! Syns et par av de skilte seg ut, men to av de er for lave til å bli store modeller uansett. Kommer ikke så langt hvis du er bare 1,73 med mindre man er Kate Moss. Enig i at det var utrolig mange med uren hud her......... Det er ikke et krav for å få suksess Man kan fortsatt jobbe i bransjen. I en av de engelsktalende Top Model -sesongene (husker ikke hvilket land) så var det plus size modeller med i konkurransen Bare å komme på andreplass i en så stor og viktig model-serie er å komme lant i bransjen! : ) 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #8 Skrevet 28. august 2013 Syns nr 3 og 5 var de eneste pene......... Modeller trenger jo ikke nødvendigvis være pene, alle jentene der er jo normalt søte/pene, reagerte mer på at alle så så veldig kjedelige ut. Likte 3 ganske godt jeg også. Litt dårlig bilde, men hun fra hviterussland syns jeg så litt interessant ut. Anonymous poster hash: 463cd...8e8 1
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #9 Skrevet 28. august 2013 Jeg får ikke meg selv til å like norske realityserier... Vet ikke helt hvorfor. Folk er vell for like og vanlige i Norge Er heller ikke spesielt glad i amerikanske realityserier hvor det kun går i kjefting og roping (jentene). Men Top Model UK og Australia liker jeg! Det er ikke et krav for å få suksess Man kan fortsatt jobbe i bransjen. I en av de engelsktalende Top Model -sesongene (husker ikke hvilket land) så var det plus size modeller med i konkurransen Bare å komme på andreplass i en så stor og viktig model-serie er å komme lant i bransjen! : ) Er det noen av top model jentene som blir store etter at de har vunnet da? Ser eller hører aldri om noen? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #10 Skrevet 28. august 2013 Modeller trenger jo ikke nødvendigvis være pene, alle jentene der er jo normalt søte/pene, reagerte mer på at alle så så veldig kjedelige ut. Likte 3 ganske godt jeg også. Litt dårlig bilde, men hun fra hviterussland syns jeg så litt interessant ut. Anonymous poster hash: 463cd...8e8 Herregud nå går jeg og legger meg. Jeg klarer visst ikke skrive (dask på egen lanke). Anonymous poster hash: 463cd...8e8
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Modeller trenger jo ikke nødvendigvis være pene, alle jentene der er jo normalt søte/pene, reagerte mer på at alle så så veldig kjedelige ut. Likte 3 ganske godt jeg også. Litt dårlig bilde, men hun fra hviterussland syns jeg så litt interessant ut. Anonymous poster hash: 463cd...8e8 Hun russiske syns jeg så enten irritert eller obstipert ut.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Er det noen av top model jentene som blir store etter at de har vunnet da? Ser eller hører aldri om noen? Mener du i Norge eller ellers også? Vet at et par av de tidligere norske har jobbet mye i både norge og utland. På ANTM så vinner jo aldri de som faktisk kunne jobbet med high fashion, det er altfor mye fokus på personlighet der føler jeg. Har også inntrykk av at de fleste får videre til annen reality-tv o.l. Fant denne: http://www.stylebistro.com/Where+Are+They+Now+-+America%27s+Next+Top+Model/articles/LMwDK1rXS6m/Toccara+Jones+Cycle+3 Morsom lesning Anonymous poster hash: 463cd...8e8 2
Tibbie Skrevet 28. august 2013 #13 Skrevet 28. august 2013 Er det noen av top model jentene som blir store etter at de har vunnet da? Ser eller hører aldri om noen? Nå er ikke slike modeller så mye i media generelt... Da tenker jeg på de innen high fashion. De er gjerne i reklamer og på forsider, men man leser aldri om dem i sladderblader. Kate Moss og Adriana Lima er to av få jeg kommer på i farten som får litt presseomtale og paparazziopmerksomhet Så jeg aner ikke hvor suksessfulle noen er blitt etter serien, men en arbeidskontrakt er i hvert fall en av permiene
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #14 Skrevet 28. august 2013 Når er det det begynner da? Ikke satt noe dato, kanskje? Anonymous poster hash: b5e6f...3d5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #15 Skrevet 28. august 2013 Jeg heier på Frida (nr 6) av ren patriotisme fordi hun er fra samme bygda som meg. Og fordi hun er mer enn en sånn typisk pyntedukke. Jeg liker typete modeller. Anonymous poster hash: ec92d...b26
Samaysa Skrevet 28. august 2013 #16 Skrevet 28. august 2013 (endret) Er det noen av top model jentene som blir store etter at de har vunnet da? Ser eller hører aldri om noen? Nei, ikke i den norske versjonen i alle fall. Camilla Alnes (?) er visstnok i USA og prøver seg som skuespiller, om jeg ikke husker feil. Kan ikke huske noen av de andre vinnerne Edit. Glemte jo Polina Barbasova (?). Hun gikk vel en visning for Givenchy for noen år siden, og var i en del blader og på noen forsider. Har ikke sett noe nytt arbeid fra henne i det siste. Ellers finnes det jo jenter som har blitt relativt ettertraktede modeller etter at de har deltatt i eller vunnet andre lands versjoner av top model. For eksempel Suvi Koponen, Fatima Siad og Ksenia Kahnovich. ------------- Jeg synes det er bra at de har fått Siri Tollerød inn som programleder. Hun har, i motsetning til Kathrine Sørland, massevis med erfaring fra modellbransjen, jobbet med de mest kjente designerne og er i tillegg anerkjent som modell, selv om hun ikke nødvendigvis har vært den mest ettertraktede de siste årene. Endret 28. august 2013 av Samaysa 2
skyflakes Skrevet 28. august 2013 #17 Skrevet 28. august 2013 Nå er vel ikke det viktigste at de er pene, for der spiller jo sminke og posering en stor rolle. Men syns ofte de norske jentene blir litt kjedelige Hvertfall når man aaaldri hører noe om dem når serien er over. Men kanskje det at hele sesongen er spilt inn i LA gjør det mer spennende - gleder meg til å se 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #18 Skrevet 28. august 2013 Modeller trenger jo ikke nødvendigvis være pene, alle jentene der er jo normalt søte/pene, reagerte mer på at alle så så veldig kjedelige ut. Likte 3 ganske godt jeg også. Litt dårlig bilde, men hun fra hviterussland syns jeg så litt interessant ut. Anonymous poster hash: 463cd...8e8 Enig. Husker dere Frøydis fra en tidligere sesong? Hun var litt grå mus til vanlig, men bildene ble fantastisk vakre! Anonymous poster hash: 7e9e7...90e 1
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #19 Skrevet 28. august 2013 Hun husker jeg og her er det vakreste bildet. http://www.nettavisen.no/imagecache/parameter/?upsizable=true&action=resize&width=880&height=-1&url=http://pub.nettavisen.no/multimedia/na/archive/00643/Fr_ydis_top_model_643710a.jpg
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #20 Skrevet 29. august 2013 Om de der har uren hud, lurer jeg på hva jeg har Anonymous poster hash: c70e4...4d5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå