Gå til innhold

Liker modne damer 30+

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor må de være 30+? Mener du modne som i voksent utseende, eller mener du at de er modne mentalt?

Tror jeg foretrekker en blanding. Får generelt bedre kjemi med damer som er 4-5 år eldre enn meg, kontra de på egen alder.

hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det handler om at smågutter i tidlig 20år er dårlige ligg i henhold til min standard, en standard man har brukt noen år på å opparbeide seg.

Og jeg gidder ikke ha kjip sex.

For ikke å snakke om de kleine samtalene: "åja, du har din aller første fadderuke som fersk student på universitetet? Åkkei. Skjønner hvordan du har det - eller sånn - bortsett fra at jeg begynte på universitetet for 13 år og X antall reformer siden - den gangen noe hette vekttall og grunnfag".

Jeg vil ha en mann å ha kvalitetssex og samtaler med, de på min alder som finner 20årige gutter interessante, utfordrende og nyanserte vil jeg si ligger litt bak i utviklingen.

Er det ikke da du som ligger litt bak i utviklingen? ;)

Anonymous poster hash: 917d0...6ff

Gjest åffårno
Skrevet (endret)

Er det ikke da du som ligger litt bak i utviklingen? ;)

Anonymous poster hash: 917d0...6ff

Heldigvis slutter ikke intellektet å utvikle seg når man har levert masteren eller phd`en, det er gjerne først da det virkelig begynner.

Både personlig og faglig. Det skjønner man når man er godt forbi førsteårsstudier og russetid ;)

Jeg foretrekker hjernen og utseendet til menn over 30-ish - andre står fritt frem til å ligge med så mange 20årige gutter de bare vil.

Endret av åffårno
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Heldigvis slutter ikke intellektet å utvikle seg når man har levert masteren eller phd`en, det er gjerne først da det virkelig begynner.

Både personlig og faglig. Det skjønner man når man er godt forbi førsteårsstudier og russetid ;)

Du er en moden dame du! :sjokkert:

Gjest åffårno
Skrevet

Du er en moden dame du! :sjokkert:

:fnise: Ja, eller; generell livs/yrkes/menneskeerfaring, da :P Man må ikke ha avlagt en universitetsgrad, altså. Tilfeldig eksempel ;)

Skrevet (endret)

hvor gammel er du?

Egentlig for gammel til å svare på det :nigo: Er 23.

Jeg foretrekker hjernen og utseendet til menn over 30-ish - andre står fritt frem til å ligge med så mange 20årige gutter de bare vil.

Intellektet utvikler seg med alderen, men intelligensen går nok ned. Derfor vi yngre må komme på banen og vippe dere av pinnen med nye og bedre ideer!

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år som liker modne damer på 30+. Drømmer modne damer om å knulle en ung hingst på 20?

Anonymous poster hash: cb817...0f2

Er en dame på 48 som ser ekstra ung ut for alderen. Jeg drømmer ikke om å knulle min datter kompiser. Ville følt meg litt pedofil da faktisk.

Anonymous poster hash: 48b96...8f8

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er en dame på 48 som ser ekstra ung ut for alderen. Jeg drømmer ikke om å knulle min datter kompiser. Ville følt meg litt pedofil da faktisk.

nå er det 30 åringer han vil ha. Ikke damer på nærmere 50
Skrevet

Jeg må si at jeg blir meget fornærmet når noen kaller meg en moden dame....Min mor i midten av 50 årene er en moden dame....

Skrevet

nå er det 30 åringer han vil ha. Ikke damer på nærmere 50

+ Kan jo bety mere enn. Dessuten er det ikke stor forskjell i utseende på meg og de fleste i 30 - årene.

Hvor gammel er du da Betty Boop; er du så heldig å være 39 år og 11 måneder f.eks?(altså under 40?)

Det er i alle fall mange innslag her på KG om gutter i begynnelsen av 20 årene som til og med drømmer om "MILS" i 40 - årene.

Det er jo moro men som sagt Nei takk!

Gjest BettyBoop
Skrevet

+ Kan jo bety mere enn. Dessuten er det ikke stor forskjell i utseende på meg og de fleste i 30 - årene.

Hvor gammel er du da Betty Boop; er du så heldig å være 39 år og 11 måneder f.eks?(altså under 40?)

Det er i alle fall mange innslag her på KG om gutter i begynnelsen av 20 årene som til og med drømmer om "MILS" i 40 - årene.

når ble 30+ 30 + 20 år?

Skrevet (endret)

Jeg forstår i grunn at mange tenker at en på 30 gjerne har de livserfaringene som skal til for å oppnå den grad av modenhet man ønsker.

Jeg liker de som er noen år eldre fordi de gjerne er mer opptatt av andre ting en de som er på min alder. Både når det kommer til hva de ser etter i en partner og hva de bruker tiden sin på. Så synes jeg også de virker mye mer trygge på seg selv, og utstråler en helt annen energi.

Møter jo damer på egen alder som er slik også, men det er sjeldent mellom hver gang.

Endret av .-L-.
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg er 31 men de fleste trorr jeg er under 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...