Gå til innhold

Liker modne damer 30+

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år som liker modne damer på 30+. Drømmer modne damer om å knulle en ung hingst på 20?

Anonymous poster hash: cb817...0f2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år som liker modne damer på 30+. Drømmer modne damer om å knulle en ung hingst på 20?

Nei

Anonymous poster hash: 917d0...6ff

• Liker 6
Skrevet

Neeei.. men det kan skje likevel ;) Skal aldri si aldri

Anonymous poster hash: cbd30...c85
Skrevet

Hver sin smak, vel? Man kan vel bare snakke for seg selv, når det gjelder slike ting ;)

Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en som var 16 år yngre. Men det var ikke alderen som tiltrakk meg.

Skrevet

Ikke når du bruker ord som "ung hingst".

Anonymous poster hash: b6d6a...8ef
  • Liker 5
Skrevet

Noup. Og visste ikke at jeg var moden , når jeg er 30 + ....trodde jeg måtte vente MINST 10 år til...

• Liker 5
Gjest abcdefgh
Skrevet

Flere damer oppi åra som liker yngre gutter ja! Du får nok napp etterhvert.

Skrevet

Ja har gjort det og flott opplevelse. Jeg 40 han 20. Vi møttes på nett og ble litt kjent først....

Anonymous poster hash: c0a09...707

Skrevet

Flere damer oppi åra som liker yngre gutter ja! Du får nok napp etterhvert.

Mhm, sånne 75 åringer, lissom?

• Liker 1
Skrevet

Ikke en som kaller seg ung hingst og som kaller meg moden dame, nei.

Er 40 og har ikke noe mot en Don Juan på 20 med erfaringen til en 50-åring.

Anonymous poster hash: 67740...aa3
  • Liker 2
Skrevet

Tja, om det hadde vært han kjekke studenten som nettopp har flyttet inn i etasjen under meg så... :)

Anonymous poster hash: 9af70...7ea
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

hvis du vil ha ei på 30. Her har du et tips. Ikke kall henne en moden dame, det får henne til å føle seg gammel. Just a tip... Ja og unngå å kalle deg ung hingst itillegg...

Om du gjør det, så skal du slett ikke se bort ifra at du får deg noe med ei på 30 +

Endret av BettyBoop
  • Liker 4
Skrevet

hvis du vil ha ei på 30. Her har du et tips. Ikke kall henne en moden dame, det får henne til å føle seg gammel. Just a tip... Ja og unngå å kalle deg ung hingst itillegg...

Om du gjør det, så skal du slett ikke se bort ifra at du får deg noe med ei på 30 +

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: a9aeb...59d

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: a9aeb...59d

31

Skrevet

Ikke akkurat drømmer, men under riktige forutsetninger - hvorfor ikke? :P

Anonymous poster hash: 0439e...af9

Skrevet

Blir straks 30, og det var skikkelig kjipt å lese at jeg da regnes som moden kvinne, akkurat som om jeg ikke hadde nok 30-årskrise bryggende fra før ;-) kan bare snakke for meg selv, og jeg liker menn som er litt eldre enn meg selv, tror ikke en "guttevalp" på 20 hadde appelert til meg.

Men det finnes sikkert mange kvinner som vil like en yngre fyr, så bare go for it, bare ikke gå og kall deg for "Hingst" hehe..

Skrevet

Er du hengt som en hingst også?

Gjest Arbeider
Skrevet

Alltid noen modne damer som kanskje har noen kilo for mye som prøver å få med seg en "ung hingst" mens de venter på taxien. Bare spill med når de tafser på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...