AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #41 Skrevet 29. august 2013 Enig. På sikt har ikke noe av dette noen betydning. Men det faktumet hjelper ikke stort nå. For det er jo i startfasen de fleste ting er avgjørende (eller ei), som du never, for trygghet og den slags. Trygghet smitter også forsåvidt. Alt smitter. Så du får behandle andre slik du selv ønsker å bli behandlet da. Anonymous poster hash: 5da1f...a44 Helt enig, behandle slik en ønsker å bli behandlet! Anonymous poster hash: 080b1...9ab
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #42 Skrevet 29. august 2013 Jeg synes så absolutt ballen ligger på hans side nå. Enten er han ikke interessert, eller så er han jo bare utrolig treig. Hadde ikke orket noen av delene. Min erfaring er iallfall at hvis gutten er interessert så ta han kontakt uansett hvor sjenert han er.Anonymous poster hash: 1d512...69c Treg er han jo , eller usikker men kan vere at han ikke er interessert heller. Er vell ulikt hva en orker å forholde seg til, kommer ann på hva som frister i andre enden det Anonymous poster hash: 080b1...9ab
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #43 Skrevet 29. august 2013 Helt enig, behandle slik en ønsker å bli behandlet! Anonymous poster hash: 080b1...9ab Mhm.. Anonymous poster hash: 5da1f...a44 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #44 Skrevet 30. august 2013 Begynner å innstille meg på at han ikke er interessert her. Gidder ikke forklare, det er kanskje bare optimismen som kommer og går. Uansett, bare lurer litt... Om jeg vil finne på noe med han på f.eks. tirsdag. Spiller det noe rolle om jeg spørr han i dag eller på mandag? Svaret vil vell bli det samme (ev innen mandag kan han så klart ha lagt andre planer, men sett bort fra det)? Tror ikke han kommer til å invitere. Så bare for å få vite om det er fordi han er usikker/venter på mitt initiativ, eller det er fordi han ikke vil møte meg, så tenker jeg å invitere. Lenge til tirsdag, men ikke lyst å gå rundt å lure hele helga heller :/ Eh, og så vet jeg ikke hva vi burde finne på Anonymous poster hash: 080b1...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #45 Skrevet 30. august 2013 Begynner å innstille meg på at han ikke er interessert her. Gidder ikke forklare, det er kanskje bare optimismen som kommer og går.Uansett, bare lurer litt... Om jeg vil finne på noe med han på f.eks. tirsdag. Spiller det noe rolle om jeg spørr han i dag eller på mandag? Svaret vil vell bli det samme (ev innen mandag kan han så klart ha lagt andre planer, men sett bort fra det)?Tror ikke han kommer til å invitere. Så bare for å få vite om det er fordi han er usikker/venter på mitt initiativ, eller det er fordi han ikke vil møte meg, så tenker jeg å invitere. Lenge til tirsdag, men ikke lyst å gå rundt å lure hele helga heller :/ Eh, og så vet jeg ikke hva vi burde finne på Anonymous poster hash: 080b1...9ab Begynner å innstille deg først nå? Det er to dager siden du startet innlegget. Jeg blir så flau over kvinner som lyver for seg selv og lager unnskyldninger for hverandre om hvorfor han ikke tar kontakt, men han er likevel interessert. Hører du ikke mer fra fyren etter daten uansett hvor god kjemi dere hadde under daten så er han ikke interessert. Slutt å kaste bort tiden din og bruk den heller fornuftig;) Anonymous poster hash: e6635...59c 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #46 Skrevet 30. august 2013 Begynner å innstille deg først nå? Det er to dager siden du startet innlegget. Jeg blir så flau over kvinner som lyver for seg selv og lager unnskyldninger for hverandre om hvorfor han ikke tar kontakt, men han er likevel interessert. Hører du ikke mer fra fyren etter daten uansett hvor god kjemi dere hadde under daten så er han ikke interessert. Slutt å kaste bort tiden din og bruk den heller fornuftig;)Anonymous poster hash: e6635...59c Kanskje det har skjedd ting i mellomtiden da? Men bare bli flau du, helt i orden! Anonymous poster hash: 080b1...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #47 Skrevet 30. august 2013 Begynner å innstille deg først nå? Det er to dager siden du startet innlegget. Jeg blir så flau over kvinner som lyver for seg selv og lager unnskyldninger for hverandre om hvorfor han ikke tar kontakt, men han er likevel interessert. Hører du ikke mer fra fyren etter daten uansett hvor god kjemi dere hadde under daten så er han ikke interessert. Slutt å kaste bort tiden din og bruk den heller fornuftig;)Anonymous poster hash: e6635...59c Btw, han hadde jo knapt kommet hjem før jeg fikk første meldingen etter daten, og har fått melding av han senere. Så at jeg ikke har hørt fra han stemmer ikke... ts Anonymous poster hash: 080b1...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #48 Skrevet 30. august 2013 Kanskje det har skjedd ting i mellomtiden da? Men bare bli flau du, helt i orden! Anonymous poster hash: 080b1...9ab At han fant ut at det ikke var noe å satse på, mener du?Anonymous poster hash: e6635...59c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #49 Skrevet 30. august 2013 Btw, han hadde jo knapt kommet hjem før jeg fikk første meldingen etter daten, og har fått melding av han senere. Så at jeg ikke har hørt fra han stemmer ikke... ts Anonymous poster hash: 080b1...9ab Jeg kan selvsagt ta feil når det gjelder denne fyren du datet. Kjenner verken deg eller han. Ring han istedenfor å overanalysere noe som ikke eksisterer. God helg!Anonymous poster hash: e6635...59c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #50 Skrevet 30. august 2013 Jeg kan selvsagt ta feil når det gjelder denne fyren du datet. Kjenner verken deg eller han. Ring han istedenfor å overanalysere noe som ikke eksisterer. God helg!Anonymous poster hash: e6635...59c Ah, beste svaret så langt! (Det er jo en grunn at jeg lirer av meg alt dette på KG, ville vert for flaut å ta diskusjonen med noen som vet hvem jeg er ) Takk, god helg til deg også!! Anonymous poster hash: 080b1...9ab
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #51 Skrevet 30. august 2013 Hmmja. Du får nesten bare høre med ham da? Forøvrig, jeg har hørt rykter om at det er én person som stadig blir anklaget for personangrep, så den karen er midlertidig utestengt også. Så man burde gjerne ikke ha store forventninger på svar på diverse her inne i dag. Anonymous poster hash: 8d7d4...408
Gjest Miranda2011 Skrevet 31. august 2013 #52 Skrevet 31. august 2013 Skriver vell mest for å bare lufte litt frustrasjon... Skjønner at det kun er han som vet svaret. Var på date med en mann i helga. Hadde det veldig hyggelig, gikk veldig lett å prate. Ble litt kos og klem, men ikke mer enn det. Han gav uttrykk for at han også hadde det veldig hyggelig, fikk litt kompliment og sa da han dro at vi gjerne måtte gjøre det igjen. Fikk melding da jeg kom hjem, svarte at jeg hadde hatt det hyggelig og gjerne ville møtes igjen, noe han svarte at han også ville. Så hørte jeg ikke mer fra han. Men tenkte det var for dumt om begge skulle gå å vente på å høre noe fra den andre. Men sendte nå en melding, bare for å vise litt oppmerksomhet. Passa på å stille et spørsmål, så han hadde noe å svare på Gikk laaaang tid uten svar (kan riktig nok vere han har vore uten dekning den tia), så får jeg bare en liten setning tilbake. Ingen kommentar til det jeg skrev, bare svar på spørsmålet. Og et smilefjes. Har fra før inntrykk at han ikke er typen som skriver så mye meldinger, uten at en har noe spesielt å skrive om. Men synest likevell han kunne prøve å vise litt mer interesse, om han faktisk er interessert. Kjente jeg bli litt skuffet da jeg endelig fikk svar. Vi har jo bare truffest den ene gangen, så har jo ikke grunn til å forvente så mye. Men lurer jo litt på om jeg skal stole på det han sa/skrev etter vi møttes, eller jeg burde tolke noe annet ut frå mangelen på oppmerksomhet. Er så kjedelig å gå å håpe på noe som ikke kommer til å skje. Anonymous poster hash: 7a6c0...774 Tror nok du skal stole mer på handlingene hans enn på hva han sa. Dere har vært på en date, etter det har han hverken tatt kontakt, bortsett fra meldingen etter daten, eller tatt noe initiativ til å møtes. En mann som er interessert, tar mye kontakt og ønsker å møte damen så ofte som mulig, spesielt i begynnelsen. Så dessverre, han er ikke interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #53 Skrevet 31. august 2013 Tror nok du skal stole mer på handlingene hans enn på hva han sa. Dere har vært på en date, etter det har han hverken tatt kontakt, bortsett fra meldingen etter daten, eller tatt noe initiativ til å møtes. En mann som er interessert, tar mye kontakt og ønsker å møte damen så ofte som mulig, spesielt i begynnelsen. Så dessverre, han er ikke interessert. Nå skal vi faktisk møtes igjen... Men om han er interessert i et forhold, eller bare vennskap kanskje, det gjenstår jo å se da. Setter ikke akkurat penger på at han går rundt og planlegger fremtiden med meg. ts Anonymous poster hash: 080b1...9ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå