Gå til innhold

Bunad som gave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk bunad og selskap i konfirmasjonsgave. Da hadde jeg på forhånd spart alt av sølv + stoff til vesten. Jeg syntes det var en kjempefin gave.

Store pengegaver synes jeg ingenting om. Det passer bedre når man blir 18, 20 eller når man kjøper første bolig.

Anonymous poster hash: f9367...a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bunad og selskap i konfirmasjonsgave. Da hadde jeg på forhånd spart alt av sølv + stoff til vesten. Jeg syntes det var en kjempefin gave.

Store pengegaver synes jeg ingenting om. Det passer bedre når man blir 18, 20 eller når man kjøper første bolig.

Skrevet

Bunader er stygt, ukledelig og harry. Særlig slike kjøpebunader som man ikke har sydd selv.

Anonymous poster hash: b6886...c16
Skrevet

Jenta vår fikk bunad og gave fra oss foreldrene og steforeldrene. Dvs; bunad var fra faren og meg, og gaven var fra oss alle fire "foreldrene":)

Da jeg konfirmerte meg var bunad gave fra mamma og pappa (skilte foreldre).

Skrevet

Bunader er stygt, ukledelig og harry. Særlig slike kjøpebunader som man ikke har sydd selv.

Bunad er harry..? Bunad er norsk tradisjon og kultur. Men klart, er man ukultivert synes man kanskje det er harry.

Bunad som eneste gave er en utrolig flott og dyr gave! Trenger ikke toppes med noe annet.

• Liker 5
Skrevet

TS her. Ja det må du få lov å mene. Alle kan ikke like det samme. Men jeg synes bunad er fint.

Anonymous poster hash: 8f9a9...447

Skrevet

Jeg filk både bunad og ring med edelstener.

Skrevet

Jeg syns bunad er gave nok i seg selv. Fikk selv bunad til konfirmasjonen av mine besteforeldre og forkle av min mor. Tenkte aldri at jeg ville ha pengegave i tillegg, men så er det 15 år siden da...

Anonymous poster hash: c2520...227
Skrevet

Jeg fikk bunad med mine foreldre, og ble utrolig overrasket og glad da de ga meg 5000kr i tillegg. Det hadde jeg ikke forventet, og jeg synes bunad er mer en nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...