Gjest Unni36 Skrevet 24. april 2004 #1 Del Skrevet 24. april 2004 Mitt eget tips: Sort minikjole til rett over knærne, uten ermer men med høy polohals Pen BH, truse - sort. Blanke sorte strømper . Høye flotte sorte pumps med ankelreim. Smykker og ørepynt i sølv. Diskret sminket, men markert rundt øynene. Sort dressjakke. Vet ikke hva dere bruker når dere er på sjekker´n men for meg fungerte dette nesten litt for godt i går kveld Gøy å være litt forførerisk innimellom for å vite at man fremdeles har "draget" selv om man begynner å nærme seg slutten av ungdommen i ordets forstand - jeg er selv på øyeblikket 37. Har dere noen tips for hva som fungerer? Skal ha en bytur igjen i kveld!!! God lørdag hilsen Unni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Rød skinndrakt har jeg hatt mye hell med. Ikke knallrød, men litt mørk rød. Skjørt til litt over knærne, tilhørende kort jakke i skinn. Diskre sminke, og lebestift som mather. Skoene middelshøye hæler og stay ups. En bitteliten veske som prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 24. april 2004 #3 Del Skrevet 24. april 2004 Tre mulige situasjoner: 1. Singel og kåt - Jeg tropper opp på byen i miniskjørt, knallfarget topp og høye støvletter. En sikker vinner (men får mange klyser på nakken): Byen er et kjøttmarket og menn flest på nattklubb får etter dama med minst klær. 2. En spesiell i kikkerten - Er det en jeg kjenner satser jeg på å forføre ham ikledd noe sexy, men elegant. Hoftebukser og høye hæler, hvit topp med bar rygg og nakne skuldre og tilfeldig stylet hår. Store øreringer. Ser mest mulig gjennomført ut 3. Ønsker å gi mannen ekstra oppmerksomhet - Har jeg allerede mannen, men synes han fortjener å bli forført litt ekstra drar jeg på meg det mest småbillige jeg har - eksempelvis en svart latex-knyte topp som jeg fikk til jul av han en gang, hotpants og hvite støvletter. Undertøy med litt blonder og dilldall- da er han ikke vanskelig å lure til køys nei... hehe :-) Nå har jeg ikke forført noen andre enn sambo de siste fire-fem åra da, noe jeg er strålende fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå