AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #21 Del Skrevet 28. august 2013 Det gode klimaet er viktig ja! Bra du nevnte. Å prate rolig, ikke heve stemmen, snakke til riktig tid, ikke beskylde, ikke gå i forsvar osv. På slutten av mine forhold, har det pleid å være irritasjon og aggresjon. Så jeg har sett på det som et tegn på at vi burde avslutte. Men jeg burde nok heller roet ned, og håndtert ting på en annen måte. Ikke la det bli aggresjon osv. Anonymous poster hash: 4dede...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #22 Del Skrevet 28. august 2013 Atttaktiv og bestevenn. Ja. At man er hverandres beste venn er viktig. At man kan være seg selv totalt, og helt trygg på hverandre. Og så er det jo viktig at man tenner på hverandre, og at man synes hverandre er attraktiv ja. Selv om jeg ikke liker å innrømme det.. Det har skjedd at jeg har mistet en del av gnisten når kjærester har lagt på seg en del (av drittmat og lite mosjon, og det er jo ikke bra for helsa heller). Men man styrer ikke forbrenningen sin, og man må jo kunne kose seg... Der kunne jeg trengt noen tips om hvordan jeg kan fokusere på fyren, ikke kroppen. Anonymous poster hash: 4dede...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 28. august 2013 #23 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har aldri ønsket meg en perfekt partner av mange grunner, en av de er at jeg ikke er perfekt selv og sammen kan vi ha et perfekt uperfekt forhold der ingen av oss møter den andre med krav, lister og et perfektets tyranni, men sammen snakke om eventuelle ting som skaper krøll. Kommunikasjon er og forblir viktig i (mitt) forhold, ta og gi, lytte og snakke, begge deler er like viktig for meg. Respekt er og forblir viktig for meg i forhold, samme med tillitt og kjærlighet. Og er den grunnmuren lagt kan faktisk det meste fikses tror jeg. Slafsing, for lite/for mye med venner/familie, mine interesser skal telle mest, hans interesser skal telle mest, hvordan han nyser, om noen slipper en fjert, at han skal tjene gull og grønne skoger og ha ambisjoner om å ta over verden, om han liker Hubba Bubba eller extra tyggegummi best, at han synger i dusjen og leser Donld på do, slike ting er for meg knekkende likegyldig om mannen jeg er med får meg til å føle meg elsket, respektert og ønsket i forholdet. Så er det også slik at tango er for to! I et forhold må begge parter ønske å opprettholde en god kommunikasjon, det nytter ikke sitte ved siden av mannen og klage på tv tittingen hans og forvente at han skal lese tankene dine. Bra skrevet og kunne ikke vært mer enig. Tommel opp og +1! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå