Gå til innhold

MonThe blir sunn og sterk og stram

MonThe

Anbefalte innlegg

Ingen spesiell grunn, nivå en var bare ikke utfordrende nok. Trente kun til videoen to, max tre ganger per uke da jeg trente andre ting i tillegg, så trengte aldri å gå opp til nivå 3. :)

Du er flink du! Her klarer jeg ikke å få vekta ned lenger. Ikke en eneste positiv uke på 6 uker..

Ok :) Er nok jeg som er over gjennomsnittet glad i å følge opplegg slik de er tenkt :fnise: Er nok noe med at man ser frmagangen veldig tydelig når man gjør det, eller noe sånt.

Du er flink du også! Selv om vekta har stått stille i det siste! ...og så har jo du et heelt annet utgangspunkt enn meg da! ;):klemmer:

----

Veiedag. Fredag. Og kun ned 200 gram siden sist fredag. Men jeg er fornøyd. Har iallefall ikke gått opp :wink:

Skal på barselstreff etterpå, tenker jeg triller meg en tur etter treffet, det får bli dagens trening. Kveldstrening utgår til fordel for The Voice og Senkveld ;)

God fredag :skya:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok :) Er nok jeg som er over gjennomsnittet glad i å følge opplegg slik de er tenkt :fnise: Er nok noe med at man ser frmagangen veldig tydelig når man gjør det, eller noe sånt.

Du er flink du også! Selv om vekta har stått stille i det siste! ...og så har jo du et heelt annet utgangspunkt enn meg da! ;):klemmer:

----

Veiedag. Fredag. Og kun ned 200 gram siden sist fredag. Men jeg er fornøyd. Har iallefall ikke gått opp :wink:

Skal på barselstreff etterpå, tenker jeg triller meg en tur etter treffet, det får bli dagens trening. Kveldstrening utgår til fordel for The Voice og Senkveld ;)

God fredag :skya:

Er vant fra før at med egentrening, så liker å legge opp min egen trening selv, er nok derfor jeg ikke gadd å følge programmet akkurat slik det var, hehe. :)

200 g ned er jo flott det da! :jepp:

Fredager og søndager er jammen meg de beste tv-kveldene! Så da må man jo få kose seg litt i sofaen! ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektnedgang er alltid positivt! :jepp: Håper du får kosa deg i helga :)

Ja, du har rett i det :) Takk, håper dere også koser dere :klemmer:

Er vant fra før at med egentrening, så liker å legge opp min egen trening selv, er nok derfor jeg ikke gadd å følge programmet akkurat slik det var, hehe. :)

200 g ned er jo flott det da! :jepp:

Fredager og søndager er jammen meg de beste tv-kveldene! Så da må man jo få kose seg litt i sofaen! ;)

Ha en fin dag!

Okei -- jeg er nok heller motsatt, må ha et opplegg å følge, hvis ikke er det så lett at det ikke blir noe av noe :wink: Tja, tjo, er bedre enn å ha gått opp. Elsker fredagskvelden på tv :jepp: Og mandagskvelden, da er det jo Jakten på kjærligheten OOG Ungkarskvinnen! :fnise: Hva ser du på? Gooood helg til deg :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 50 minutters trilletur etter barselstreffet, fornøyd med det :tommelopp: Og bekkent kjennes frestn fint etter poweryoga`en i går. Innmari stiv og støl i resten av kroppen da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fine du!

-200 gr er bedre enn opp i allefall :) inspirerende å følge med her :) synes du er flink!

Jeg klarte å gå ned masse i vår, og kjenner igjen gleden og stoltheten man føler når det går rette veien :nigo:

Håper du koser deg i kveld med fredagskveld og helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fine du!

-200 gr er bedre enn opp i allefall :) inspirerende å følge med her :) synes du er flink!

Jeg klarte å gå ned masse i vår, og kjenner igjen gleden og stoltheten man føler når det går rette veien :nigo:

Håper du koser deg i kveld med fredagskveld og helg :blomst:

Tusen takk for gode ord :klem: Ja, det er en så deilig følelse! Føler jeg har mista litt piffen den siste uka, med lite kardiotrening pga bekkenet og liten vektnedgang, men det blir! :jepp: Håper dere også har hatt ei fin helg - fikk innmari lyst på eplekake etter bildet ditt på IG :sikle:

:klemmer:

----

Sånn passelig grei helg kostholdsmessig, med litt snop både i går og i dag. Men ingen fråtsing, så er fornøyd! :wink: Ble en runde med yoga med mannen nå i kveld, og trillet oss en (rolig) tur i formiddag, men ellers har helga bare bestått av besøk hit og dit og diverse.

I morgen drar vi på en liten høstferie til trøndelag, kommer hjem igjen på onsdagskvelden. Blir nok ikke noe særlig aktivitet mens vi er på tur, bortsett fra rolige spaserturer med oldemor, men får heller være ekstra påpasselig med porsjonene. Hva som blir servert til middag blir også opp til oldemor, men får bare prøve å velge sunt hvis det går :)

Ble ikke til at jeg satte opp noe plan for den uka som har gått, men aktivitetesmessig ble den slik:

Mandag: 20 min yoga

Tirsdag: 50 min trilletur + 20 min yoga

Onsdag: Banish-videoen

Torsdag: 40 minutter trilletur + 55 min yoga

Fredag: 50 minutters trilletur

Søndag: 20 min yoga + trilletur rundt i nabolaget

Har egentlig vært litt misfornøyd med egen-innsatsen denne uka, men når jeg ser det sånn svart-på-hvitt så har jeg jeg jo egentlig vært ganske flink denne uka allikevel! Har ikke vært de store "svette-øktene", men allikvel!

Neste uke blir noe sånt:

Man + tirs + ons -- på ferie, så trilleturer. Yoga onsdagskveld hvis det ikke er for sent før vi er hjemme.

Torsdag: Spinning

Fredag: Yoga + JMvideo

Lørdag: Skal være alene med ungene mesteparten av dagen, det får være lørdagens trening :wink: + yoga

Søndag: Spinning, evt JMvideo + yoga

Ønsker alle ei fin uke! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Å være alene med ungene en hel dag er faktisn veldig god trening. :ler:

Ja hvis DET ikke telles så vet ikke jeg :vetikke::fnise:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink! :) : )

Taakk :klemmer:

----

Vel hjemme fra tur, vært noen fine dager med familien :) kostholdet har ikke vært helt på topp, med middag hos besteforeldre som sukrer ertestuingen og to kaffebesøk med diverse hjemmebakst, og heller ikke aktivitetsnivået, men men.

Ble 55 min med yoga i kveld da, den der Poweryoga-videoen til jm gjør meg ganske så svett. tenker jeg skal prøve meg på den som heter "level 2" neste gang jeg er i yoga-humør :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag. Og IKKE veiedag :fnise: ....lurer på å veie meg i morgen isteden, blir jo litt nysgjerrig på hvordan det ligger an :wink: Og vi hadde jo fredag i går (les: smågodt og potetgull :wink: ) så da må jo i dag være torsdag, og "sunn-dag" ;)

Dagens trening er unnagjort -- Prøvde meg på denne i dag;

http://www.youtube.com/watch?v=x9avonsRVok

Synes den var helt ok, fikk igang pulsen og svetten, uten å være kjempetung.

Etterpå tok jeg dagens yogaøkt, vi er nå kommet til dag 7 :tommelopp: Har ikke blitt gjort hver dag, og det er heller ikke målet, men vi skal gjennom den, og vi gjør det såfremt noe ikke kommer i veien :)

Fant frestn ikke Level 2 av Yoga-videoen til JM, kanskje jeg bestiller den på nett. Hadde vært kjekt med litt fler videoer å velge mellom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er to nye JM-videoer på vei til meg i posten! :hoppe:

Ble disse to:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/33273385/-/Product.html

og

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/47246010/Jillian-Michaels-Yoga-Meltdown/Product.html?searchstring=yoga+meltdown&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search

Hadde veldig lyst på den "Yoga Inferno" og "Hard Body", men klarte ikke finne dvd`ene for "Region 2", og er vel det jeg må ha for å lese de av på dvspilleren.

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg, og måtte veie meg i dag :wink: vekta viste det samme som sist uke, positivt overraska over at jeg ikke har gått opp :tommelopp:

Meeen, nå må jeg virkelig "step it up", dette går for treigt.

Tenker jeg prøver meg på Ripped neste uke. Kan hende det blir for tungt for bekkenet (mener å huske det var mye utfall), men kan jo prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slik har denne uka vært:

Man og tirs -- ingenting

Ons: 55 min yoga

Tors: 20 min yoga

Fre: 25 min Kickboksing/JM + 15 min yoga

Lør: Alene med ungene fram til kl 18 :ler:

Søn: 50 min trilletur + 25 kickboksing/JMvideo

-------------

Og slik ser jeg for meg neste uke:

Har endel aktiviteter planlagt neste uke, men får skvise inn litt skikkelig aktivitet her og der ;) Hadde tenkt å prøve meg på Ripped, men har lånt den bort til svigermor, og får ikke henta den denne uka.

Man: Trilletur til Hundetjønna + yoga

Tirs: Spinning + yoga

Ons: JMvideo + yoga

Tors: Reiser til mamma/fri

Fre: Scrappetreff/fri

Lør: Scrappetreff -- JMvideo

Søn: Årets viktigste tur -- som bøssebærer for Årets tvaksjon + yoga

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur opp til Hundetjønna i dag. Tok det litt rolig oppover bakkene for kjenner meg skikkelig stiv og kjei i bekkenet/korsryggen. Skal til behandling i morgen, blir greit å få knekt opp litt :glare: Dropper yoga for kjenner at dette ikke er noe å drive å "strekke" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke spinning i dag. Heller ikke yoga.

Er irritert på meg selv for at det ikke ble. Men valgte å fortsette på "prosjekt-male-loftet" når ungene var i seng. Og nå orker jeg rett og slett ikke.

Gikk frestn greit til fysio, var godt å få knekt opp litt. Fortsatt låsning, så må nok fortsette behandlingen en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...