AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg lurer på hvor folk får penger fra. ... Vi tjener greit begge to, har lån på 2 millioner. Men har ikke råd til mange reiser og ferier. Føler folk strøøøøør om seg med pengerAnonymous poster hash: a5638...aa9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Del Skrevet 27. august 2013 De har egentlig ikke råd til det. Det er rein idioti. Nordmenn flest har ingen forståelse for at økonomien ikke kommer til å være slik den er nå i fremtiden, ei heller evne til å se helheten av forbruket sitt. Det er ganske sykt, egentlig, men tragikomisk nok også vanvittig utbredt. Anonymous poster hash: 2c046...75b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Del Skrevet 27. august 2013 Enig. Bmw. Bærum. Hage. Hund. Barna drar til Bali og går BI. Hytte på Geilo og SUV i garasjen. Nytt skiutstyr årlig. Årskort her og der. Bare det å PARKERE å betale 30kr timen kontra bo på bygda og stå gratis. handle på Meny egentlig. WTF... Jeg lurer også.... Anonymous poster hash: e30af...208 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 27. august 2013 #4 Del Skrevet 27. august 2013 Hvorfor er det din business hvor alle andre får penger ifra? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #5 Del Skrevet 27. august 2013 TS, du kan få gå gjennom bæsjen min hvis du vil. Anonymous poster hash: 0fe71...b9a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musaleem Skrevet 27. august 2013 #6 Del Skrevet 27. august 2013 Det er vel prioriteringer det, som alt annet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Del Skrevet 27. august 2013 Det dreier seg nok om prioriteringer. Jeg har netto månedsinntekt på 13 tusen, og klarer fint å sette av 5 tusen i måneden til reising. Kutt ned på utgiftene deres så får dere også det til. Anonymous poster hash: 580c3...1cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
levelivet Skrevet 27. august 2013 #8 Del Skrevet 27. august 2013 Hvorfor er det din business hvor alle andre får penger ifra? Hvorfor er det din business å vite hvorfor det er TS sin business hvor andre får penger ifra? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 27. august 2013 #9 Del Skrevet 27. august 2013 Spiller vel ingen rolle, økonomi er privat. Nordmenn er ekstremt snokete. Kan ikke fordra folk som graver. Opp til enhver hvordan de bruker penger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 27. august 2013 #10 Del Skrevet 27. august 2013 Mange tjener veldig godt da. Nå er det heldigvis slik at ikke alle yrker lønnes likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2013 #11 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg driter i hva andre gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #12 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg tjener ikke SÅ godt, men jeg klarer å spare en tusenlapp i mnd. Og da sier det jo seg selv at jeg får råd til en ferietur nå og da. En tur til tyrkia trenger ikke koste mer enn 3000 kr på en god dag. I tillegg så har jeg et lavt matbudskjett, bruker ikke mye penger på bil, og shopper noe særlig. Anonymous poster hash: c7adc...449 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #13 Del Skrevet 27. august 2013 Kredittkort og kreditgjeld.Anonymous poster hash: e26ed...e86 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #14 Del Skrevet 27. august 2013 Hvorfor er det din business å vite hvorfor det er TS sin business hvor andre får penger ifra? Hvorfor er det din business å vite hvorfor det er irrlys sin business å vite hvorfor det er TS sin business hvor andre får penger fra? Anonymous poster hash: 2c046...75b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pengebingen Skrevet 28. august 2013 #15 Del Skrevet 28. august 2013 Er som nevnt over en prioriteringssak hva man vil bruke penger på Kutt utgifter, så blir det råd til ferie osv. Det er jo så enkelt. Mange låner vel også, bruker mer enn de har, men det er ikke noe å hige etter. 2 mill i boliglån spiser jo fort endel av lønna selvsagt. Det betyr at man har prioritert bolig foran f.eks ferier. Noe som egentlig ikke er så dumt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #16 Del Skrevet 28. august 2013 Veel siden gjennomsnittslønna er 400.000 i detta landet, kan nok vi lavtlønna føle det som alle andre "driter penger" Hadde jeg noen gang kommet opp i gjennomsnittslønn, hadde jeg følt meg som en milionær!! Også har man jo alle disse dumme folka som går i luksusfellen og bruke kredittkort og handler på avbetaling, uten å tenke på renta.... Anonymous poster hash: 4813b...64b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. august 2013 #17 Del Skrevet 28. august 2013 Vel, hvis å tjene "greit" vil si gjennomsnittslønn på dere begge har dere jo faktisk en relativt lav lånebelastning med et boliglån på to millioner. Så enten tjener dere ikke så mye som du gir uttrykk for, ellers må dere jo prioritere å bruke pengene på andre ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2013 #18 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg ser mange tar opp lån for å få råd til å handle ditt og datt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #19 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg er 28. Yrkesrettet utdanning. 250 000,- på sparekonto. Ny(ish) bil. 1 450 000,- i lån på bolig verdt 2 200 000,- Aldri fått en krone hjemmefra. Klart jeg kan selge boligen, ha 1 million å slå rundt meg med for så å begynne på nytt igjen. Alle har denne muligheten. Anonymous poster hash: 2f06c...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #20 Del Skrevet 28. august 2013 Får penger av foreldre. Veldig greit Anonymous poster hash: 15b50...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå