Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker om inspirasjonsinnlegget hennes, ikke om bildene fra venninnens fest dersom det var uklart.

Anonymous poster hash: c59df...7d5

Anonymous poster hash: c59df...7d5

Ja da misforsto jeg deg. Men allikevel synes jeg du synser litt for mye. En slik tankegang gjør henne fæl uansett hva det er hun gjør.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere.

Jeg har nå ryddet tråden for spekulasjoner og reaksjoner på moderering.
Selv om innleggene er slettet, så ønsker jeg å kommentere dette med kopirett: Det er ikke lov å poste et bilde (enten ved å laste det opp, eller img-tag) som noen andre eier. Og det er veldig vanlig å bloggere eier sine egne bilder, da inkludert FF.

Vi er ikke nok moderatorer til å lese alle tråder som blir laget her på KG. Vi leser kun spesielle rom fast (minst 1 gang i døgnet), og skråblikk er en av disse rommene.

Et av innleggene jeg slettet nevnte brudd på kopirett i en tråd som jeg vet ikke blir lest fast. Når dere ser slike regelbrudd så må dere rapportere disse, hvis ikke så er sjansen stor for at regelbruddene får stå, og da kan jeg skjønne at dere synes at dette er urettferdig og "forskjellsbehandling".

Takk for tipset til den som skrev det, jeg skal titte på tråden.

Hvis det er noe dere lurer på angående moderering eller kopirett så lag gjerne en tråd om det på Ris og Ros, eller send meg en PM. :) Svar på dette innlegget vil bli sett på som avsporing, og slettet.

Niennas, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue says:

Den er normal i størrelsen, jeg har 36, trenger plass til magen fremover ;)

Dere som er så sinte her inne,synes dere virkelig ikke sånne kommentarer er uheldig?

"For å få plass til den store gravidmagen min må jeg opp i en størrelse de fleste anser som rimelig liten".

Ikke i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 9ea57...46f

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er så sinte her inne,synes dere virkelig ikke sånne kommentarer er uheldig? "For å få plass til den store gravidmagen min må jeg opp i en størrelse de fleste anser som rimelig liten". Ikke i det hele tatt? Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Skal hun juge da? Hun var jo veldig tynn før. Jeg bruker selv 34 og helst 32 når jeg får tak i det, og 36 blir faktisk litt stort altså.

Kommer sikkert til å bruke 36 når jeg blir gravid, men må jeg holde det skjult?

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun juge da? Hun var jo veldig tynn før. Jeg bruker selv 34 og helst 32 når jeg får tak i det, og 36 blir faktisk litt stort altså.

Kommer sikkert til å bruke 36 når jeg blir gravid, men må jeg holde det skjult?

Anonymous poster hash: 26e74...591

Går jo an å si at hun må gå opp en størrelse under graviditeten, foran å legge ut om størrelsene hun bruker før og under graviditet

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Dere som er så sinte her inne,synes dere virkelig ikke sånne kommentarer er uheldig? "For å få plass til den store gravidmagen min må jeg opp i en størrelse de fleste anser som rimelig liten". Ikke i det hele tatt? Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Jeg har fått inntrykk av at hun elsker å skryte over de små størrelsene sine. Helt utrolig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går jo an å si at hun må gå opp en størrelse under graviditeten, foran å legge ut om størrelsene hun bruker før og under graviditet

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

Og det er absolutt ingen sjanse for at det var noen som faktisk spurte om hvilken størrelse hun bruker nå? Klipp og lim kan få frem det verste...

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone says:

Hvilken størrelse har du på jakken din?

Se her ja. Tenkte meg det... Istedet for å svare ærlig på et spørsmål så bør hun heller svare "Nei, jeg har blitt pålagt munnkurv av et forum som forsøker å bryte meg ned, så kan desverre ikke besvare spørsmålet ditt." Om ikke så bør hun lyve, og si at jakken er størrelse 40 fordi noen kan føle seg støtt av at hun bruker 36, noe som også sikkert er for stort for henne derav at hun svarte at hun trengte plass til magen. Ble det for sterk kost for de som bruker noen størrelser større? Kan man ikke snakke om noenting i fare for at enkelte kan føle seg støtt?

Latterlig! Må finne nye måter å ta henne på daglig, eller hva?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kunne hun eventuelt oppgitt størrelse? Om hun brukte 38? 40? 48? Hva mener du hadde vært akseptabelt?

Dette er tullete!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun kan ikke si hva hun stemmer fordi det påvirker folk over 18 år..

Tror dere virkelig ikke disse små størrelsene påvirker flere som er både over og under 18 år på en negativ måte?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig ikke disse små størrelsene påvirker flere som er både over og under 18 år på en negativ måte?

På en blogg som i stor grad handler om klær og mote skal man ikke få lov til å si hvilken størrelse man bruker altså? Hun er bittelita, alle ser jo det.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du lov til å fortelle det, da? Hvilken størrelse må du bruke før du får lov til å formidle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppgir aldri skostørrelse. Spør du hvordan skonr hun bruker, eller hvordan de er i størrelsen skriver hun "de er normale" eller "jeg ville gått en størrelse opp." Hun vil ikke oppgi hva hun stemmer fordi det påvirker (av alle ting, så skulle det påvirke?) Men hun påpeker alltid hvor smått alt er, og nå har hun gått opp til s i klær. Jeg mener ikke at man blir skadet av å lese at noen bruker 34 i klær, men det er måten hun fremlegger det på. Men trenger ikke bestandig utbrodere størrelsen din.

Anonymous poster hash: 51dce...95d
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun oppgir aldri skostørrelse. Spør du hvordan skonr hun bruker, eller hvordan de er i størrelsen skriver hun "de er normale" eller "jeg ville gått en størrelse opp." Hun vil ikke oppgi hva hun stemmer fordi det påvirker (av alle ting, så skulle det påvirke?) Men hun påpeker alltid hvor smått alt er, og nå har hun gått opp til s i klær. Jeg mener ikke at man blir skadet av å lese at noen bruker 34 i klær, men det er måten hun fremlegger det på. Men trenger ikke bestandig utbrodere størrelsen din. Anonymous poster hash: 51dce...95d

Klassisk eksempel på janteloven. Skal ikke tro man er noe, og med skal hvertfall ikke være fornøyd med seg selv! Fysj!

Hun har trent hardt for en slik kropp, og om hun har lyst til å opplyse eller svare på et alminnelig spørsmål så bør det være eget valg uten å få et hylekor etter seg.

Jakken ser stor ut på bildet så det var vel derfor hun nevnte det.

Alt man skal legge seg opp i! Og PS, strl 34 og 36 er helt normale størrelser...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone says:

Hvilken størrelse har du på jakken din?

Se her ja. Tenkte meg det... Istedet for å svare ærlig på et spørsmål så bør hun heller svare "Nei, jeg har blitt pålagt munnkurv av et forum som forsøker å bryte meg ned, så kan desverre ikke besvare spørsmålet ditt." Om ikke så bør hun lyve, og si at jakken er størrelse 40 fordi noen kan føle seg støtt av at hun bruker 36, noe som også sikkert er for stort for henne derav at hun svarte at hun trengte plass til magen. Ble det for sterk kost for de som bruker noen størrelser større? Kan man ikke snakke om noenting i fare for at enkelte kan føle seg støtt?

Latterlig! Må finne nye måter å ta henne på daglig, eller hva?

Hun kunne vel bare ha skrevet "Jeg har 36, den er normal i størrelsen"? Det jeg reagerer på er at hun alltid må påpeke hvorfor hun bruker en større størrelse enn vanlig.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne vel bare ha skrevet "Jeg har 36, den er normal i størrelsen"? Det jeg reagerer på er at hun alltid må påpeke hvorfor hun bruker en større størrelse enn vanlig.

Fordi jakken var stor på bildet? Går hun i trange klær så er jo det feil også. Hun er gravid og må ha noe å vokse i, helt normalt å si det når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jakken var stor på bildet? Går hun i trange klær så er jo det feil også. Hun er gravid og må ha noe å vokse i, helt normalt å si det når man er gravid.

Magen vokser, er jo helt naturlig det. Alle skjønner jo at man ikke er samme størrelse når man er kommet langt i svangerskapet. Men det er tydeligvis veldig viktig for frua å påpeke at strl 36/small kun skyldes at hun er gravid..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk eksempel på janteloven. Skal ikke tro man er noe, og med skal hvertfall ikke være fornøyd med seg selv! Fysj!

Hun har trent hardt for en slik kropp, og om hun har lyst til å opplyse eller svare på et alminnelig spørsmål så bør det være eget valg uten å få et hylekor etter seg.

Jakken ser stor ut på bildet så det var vel derfor hun nevnte det.

Alt man skal legge seg opp i! Og PS, strl 34 og 36 er helt normale størrelser...

... Hvordan handler dette om at hun ikke får lov å være fornøyd med seg selv? Ja jeg driter vel i om fruen bruker 32 eller 44 i størrelse, det er måten hun alltid klarer å presse inn en slags forklaring på hvorfor hun nå er nødt til å bruke 36.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hvordan handler dette om at hun ikke får lov å være fornøyd med seg selv? Ja jeg driter vel i om fruen bruker 32 eller 44 i størrelse, det er måten hun alltid klarer å presse inn en slags forklaring på hvorfor hun nå er nødt til å bruke 36.

Fordi hun vanligvis ikke bruker størrelse 36 vanligvis...?

Fordi jakka faktisk så for stor ut på bilde så kunne det være at hun ville oppklare det.

Jeg gir opp, dere vil uansett hetse henne uavhengig hva hun velger å gjøre. Ville det ikke vært størrelsen på jakken så ville dere kommentert at den "jakken så da vitterlig alt for stor ut til henne :fnise:" Et enkelt svar til en leser blir et perfekt mål for drittslenging! Har ingen interesse av Caroline, men det dere holder på med er jo helt på viddene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun vanligvis ikke bruker størrelse 36 vanligvis...?

Fordi jakka faktisk så for stor ut på bilde så kunne det være at hun ville oppklare det.

Jeg gir opp, dere vil uansett hetse henne uavhengig hva hun velger å gjøre. Ville det ikke vært størrelsen på jakken så ville dere kommentert at den "jakken så da vitterlig alt for stor ut til henne :fnise:" Et enkelt svar til en leser blir et perfekt mål for drittslenging! Har ingen interesse av Caroline, men det dere holder på med er jo helt på viddene!

Hva er det slags synsing? "dere ville kommentert?" Du vet da ingenting om hva som kommer til å bli kommentert. Jeg for min del syns jakken var fin til henne, verken for stor eller for liten. Hadde noen kommentert det, så hadde jeg tatt fruen i forsvar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...