Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke folk synes det er "heeeeelt greit" at folk nærmest reklamerer, og ikke minst normaliserer, plastisk kirurgi. Det jeg tror er at folk synes det er bedre at Sofie Elise forteller åpent om ting hun fikser på enn at Fotballfrue nekter for ting hun åpenbart har fikset på. Altså, det er aldri bra med plastisk kirurgi, men bedre med åpenhet og ærlighet en nektelse og løgn.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

Om en person velger å bevisst lyve/benekte noe (som i mine øyne er personlige og trivielle ting) som for mange andre er soleklart løgn så må jeg innrømme at da lar jeg slikt ligge. Da er det ikke om for meg å rope ut hvilken løgneraktig og falsk person dette er. Da tenker jeg i mitt stille sinn at her ligger det muligens noe mer, noe dypere som gjør at en person velger å lyve og/eller benekte noe som vi egentlig ikke har noe med (og offentlig person eller ei, vi har ikke krav på å vite ALT om dem). Da synes jeg man kan backe litt unna og ikke trigge personen og situasjonen. Og da virker det på meg som om det handler mer om at man MÅ påpeke at Nei, du er ikke perfekt, nei du har ikke rett til å være fornøyd med deg selv fordi JEG ser du ikke er perfekt. Da er det ikke ærlighet det handler om, men å rakke ned på noen. Skjult bak formålet om at det handler om ærlighet..

For meg virker det som om mange synes det er underholdende å trykke på knapper som trigger ff som igjen fører til konflikt mellom ff og folk som dømmer henne for både det ene og det andre.

Det i seg selv sier vel sitt om denne debatten.

Endret av Salmonella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om en person velger å bevisst lyve/benekte noe (som i mine øyne er personlige og trivielle ting) som for mange andre er soleklart løgn så må jeg innrømme at da lar jeg slikt ligge. Da er det ikke om for meg å rope ut hvilken løgneraktig og falsk person dette er. Da tenker jeg i mitt stille sinn at her ligger det muligens noe mer, noe dypere som gjør at en person velger å lyve og/eller benekte noe som vi egentlig ikke har noe med (og offentlig person eller ei, vi har ikke krav på å vite ALT om dem). Da synes jeg man kan backe litt unna og ikke trigge personen og situasjonen. Og da virker det på meg som om det handler mer om at man MÅ påpeke at Nei, du er ikke perfekt, nei du har ikke rett til å være fornøyd med deg selv fordi JEG ser du ikke er perfekt. Da er det ikke ærlighet det handler om, men å rakke ned på noen. Skjult bak formålet om at det handler om ærlighet..

For meg virker det som om mange synes det er underholdende å trykke på knapper som trigger ff som igjen fører til konflikt mellom ff og folk som dømmer henne for både det ene og det andre.

Det i seg selv sier vel sitt om denne debatten.

Jeg er enig med deg hvis det er snakk om mennesker som ikke tjener penger på å reklamere for produkter. Hvis en venn av meg hadde gjort noe slikt hadde jeg ikke presset på det. Men det er uetisk å reklamere for såkalt leppeforstørrende produkter og late som om det er produktene som har gjort at leppene har blitt større når det er Restylane som er årsaken. Det er jo juks.

Fotballfrue er business, og det må man få kritisere. Caroline som privatperson er noe annet. I dette tilfellet blandes fotballfrue som bedrift og Caroline som privatperson sammen, og hun tar på hatten som passer henne best. Får hun kritikk formanes vi til å tenke over at hun bare er et menneske som alle oss andre, i neste øyeblikk sier hun at fotballfrue er som et motemagasin. Det er problematisk, synes jeg.

Anonymous poster hash: ad359...bf7

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så rart at hun leser blogger til IT-jenter som etter min mening har en chic effortless stil når hun selv kler seg så anstrengt, more-is-more, og oftest damete stil.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk henne å ta på seg offerrollen for noe hun selv har laget oppstyr om...

"Fotballfrue on August 24, 2013 at 12:46 said:

Kommer ikke noe magebilde med det første, jeg orker ikke alt styret rundt det hver gang :/ Men det er ikke noe forskjell fra i går ;) Du ser den i kjolen :)"

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg vet ikke om jeg blir kalt misunnelig :icon_lol: , eller om det blir slettet fordi det er hets, men dette er reklame/offentlig blogging..whatever..

Dette håret som hun reklamerer for fra Hendrix, det er sikkert fint det altså, men det ser så fryktelig unaturlig ut, hvilket det jo også er, men jeg trodde det ikke var meningen? :huh: Ingen har slikt hår.. ;

Det ser bare rart ut.

Og her vises de flisete tuppene på hennes eget hår ved halsen. Er dette så pent da? :forvirret: Nei, jeg vil heller ha eget hår! :ler:

Innlegget er ryddet for bilder med kopirett.

Surriball, mod.

Takk, og da legger jeg inn link til bildene da eller? Her er det første: link

Og det andre: link

Det skal ikke være lett!! :roll::forvirret:

Endret av loffen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker de tiden før han skal reise bort til å sitte å posere foran selvutløseren?? "NEI NÅ MÅ DET SE UT SOM VI KOSER OSS"

Anonymous poster hash: 99d50...ca5
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor hun på død og liv skal påstå at hun poster tre innlegg om dagen? La merke til i går at hun kommenterte at joda, i dag skulle det også være tre innlegg! Likevel postet hun kun to...
(og det er forsåvidt greit, men det irriterer meg at hun skal være så påståelig, når leseren faktisk bare er hyggelig og spør om det åpenbare... )
Heidi says:

Verdens søteste genser, hun kommer til å bli så nuudelig i alle de fine klærne sine :) Ser at du “bare” legger ut 2 innlegg om dagen – håper det ikke er fordi du er sliten pga graviditeten, men forstår selvsagt hvis det er derfor :) Vi lesere holder ut og gleder oss til du er tilbake på 3 om dagen! Ha en strålende helg med svigerforeldrene :)

• Fotballfrue says:

Har blogget 3 innlegg både onsdag og mandag, det blir 3 i dag og 3 i morgen også :) Tirsdag rakk jeg ikke fordi jeg kom altfor sent hjem etter PT-timen og hadde mye jobb å ta igjen etter journalistbesøket på mandag, og torsdag brukte jeg altfor lang tid på makeup-innlegget, så da ble det dessverre bare to. Synes det er så synd at noen henger seg opp i de få dagene jeg har to, for det er absolutt ikke hver dag, men en gang i mellom når det kommer andre ting i veien. Jeg er ikke noe mer sliten enn tidligere heller, er så sprudlende som aldri før :P Mye mulig jeg blir mer sliten mot slutten da, det vet jeg jo ikke ennå :) Men som sagt, jeg gjør så godt jeg kan, og når jeg legger så mye jobb i hvert enkelt innlegg går plutselig dagen opp i røyk også :P Vuderer å legge litt mindre arbeid i hvert enkelt innlegg, om det er slik at det er viktigere at jeg legger ut 3 hver eneste dag :)

Jeg får se :)

Klem!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor hun på død og liv skal påstå at hun poster tre innlegg om dagen? La merke til i går at hun kommenterte at joda, i dag skulle det også være tre innlegg! Likevel postet hun kun to...
(og det er forsåvidt greit, men det irriterer meg at hun skal være så påståelig, når leseren faktisk bare er hyggelig og spør om det åpenbare... )
Heidi says:

Verdens søteste genser, hun kommer til å bli så nuudelig i alle de fine klærne sine :) Ser at du “bare” legger ut 2 innlegg om dagen – håper det ikke er fordi du er sliten pga graviditeten, men forstår selvsagt hvis det er derfor :) Vi lesere holder ut og gleder oss til du er tilbake på 3 om dagen! Ha en strålende helg med svigerforeldrene :)

• Fotballfrue says:

Har blogget 3 innlegg både onsdag og mandag, det blir 3 i dag og 3 i morgen også :) Tirsdag rakk jeg ikke fordi jeg kom altfor sent hjem etter PT-timen og hadde mye jobb å ta igjen etter journalistbesøket på mandag, og torsdag brukte jeg altfor lang tid på makeup-innlegget, så da ble det dessverre bare to. Synes det er så synd at noen henger seg opp i de få dagene jeg har to, for det er absolutt ikke hver dag, men en gang i mellom når det kommer andre ting i veien. Jeg er ikke noe mer sliten enn tidligere heller, er så sprudlende som aldri før :P Mye mulig jeg blir mer sliten mot slutten da, det vet jeg jo ikke ennå :) Men som sagt, jeg gjør så godt jeg kan, og når jeg legger så mye jobb i hvert enkelt innlegg går plutselig dagen opp i røyk også :P Vuderer å legge litt mindre arbeid i hvert enkelt innlegg, om det er slik at det er viktigere at jeg legger ut 3 hver eneste dag :)

Klem!

Vil ikke regne reklame som et innlegg jeg da... Så det vil si at hun har ligget på to innlegg om dagen ganske lenge (omtrent hele blogglivet) og i det siste har det derfor bare vært ett reelt innlegg om dagen.

Flott at hun må påpeke at hun er like sprudlende som alltid da.

Anonymous poster hash: 99428...55c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi says:

• Fotballfrue says:

Klem!

Tror ikke det handler om annet enn manglende tall- og mengdeforståelse.

Hun har tidligere vekslet frem og tilbake på å være 6 måneder på vei, for så noen uker senere å være 5 måneder på vei.

Hun har også ifølge seg selv 90.000 unike lesere daglig (ref. info på twitter), selv om blogglisten.no sier noe annet.

.. og husker jeg ikke feil hevdet FF-mannen at 1/4 av Norges befolkning var innom bloggen ukentlig i et eller annet kommentarfelt - da med henvisning til ant unike leser daglig. (Juster gjerne utsagnet mitt dersom noen har link til aktuelle kommentar).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, enda en FF-tråd..Hvor mange har det vært nå da? :fnise:

Jeg sluttet å lese bloggen hennes for ett år siden, men har begynt å kikke litt igjen etter hun ble gravid siden det interesserer meg.

Synes bloggen er mye mer hyggelig når jeg ikke leser denne tråden på sidelinjen. Denne gjør hver eneste ting om til noe negativt. ;) Berettiget kanskje, men uansett. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor teller ikke noen av dere reklameinnleggene hennes som innlegg? Bloggen hennes er jo kommersiell så da burde man så absolutt telle med reklameinnleggene som en del av det daglige totale innlegg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nyeste innlegget anbefaler hun andre som skal ha babyshower å ha forskjellige leker, som å gjette størrelsen på magen. Ser for meg hvordan det blir i hennes egen babyshower, hun kaster vel ut de som tipper større midjemål på henne enn hva fruen kan tolerere...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nyeste innlegget anbefaler hun andre som skal ha babyshower å ha forskjellige leker, som å gjette størrelsen på magen. Ser for meg hvordan det blir i hennes egen babyshower, hun kaster vel ut de som tipper større midjemål på henne enn hva fruen kan tolerere...

Ha ha, skulle vært flue på veggen der ja, er vel Lasse Basse som er dommeren i den konken.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å legge press på venninnene hennes som skal (eller føler at de må etter FFs innlegg) arrangere baby shower, gitt. Vimpler, ugler, cupcakes og fandens oldemor. Hjælp.

Anonymous poster hash: c59df...7d5

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å legge press på venninnene hennes som skal (eller føler at de må etter FFs innlegg) arrangere baby shower, gitt. Vimpler, ugler, cupcakes og fandens oldemor. Hjælp.

...Du tuller nå? Beklager om jeg virker nedlatende men du prøver virkelig ikke å få dette (beskrive detaljer fra et baby shower) til å virke negativt? Hva får egentlig ff gjøre uten at det blir ramaskrik?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Du tuller nå? Beklager om jeg virker nedlatende men du prøver virkelig ikke å få dette (beskrive detaljer fra et baby shower) til å virke negativt? Hva får egentlig ff gjøre uten at det blir ramaskrik?

Jeg snakker om inspirasjonsinnlegget hennes, ikke om bildene fra venninnens fest dersom det var uklart.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...