Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan også være Kornelia da :)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fint å se at hun har en vanlig bollemus under graviditeten, se bilde nr. 2. Kanskje derfor hun må gjøre så mange knipeøvelser. Synes det er veldig rart at han ikke redigerte det, når resten av bildene er airbrusha ihjel.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Knipeøvelser bør man da gjøre uansett, i hvert fall under og etter en graviditet, uavhengig av om man har "bollemus" eller "flatmus". Herregud ass...

Endret av Eira.
  • Liker 6
Skrevet

Kan også være Kornelia da :)

Det er jo absolutt ingenting som tilsier at babyen skal hete Kornelia!?

Anonymous poster hash: 36b54...177

• Liker 2
Skrevet

Det er jo absolutt ingenting som tilsier at babyen skal hete Kornelia!?

Det må nå være hvis Nelia bare er kosenavn/kallenavn i så fall.

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg synes er trist er at JEG ser mer gravid ut enn denne dama, og jeg er ikke gravid engang... :grine:

• Liker 11
Skrevet

Det eneste jeg synes er trist er at JEG ser mer gravid ut enn denne dama, og jeg er ikke gravid engang... :grine:

Om du ikke innser det selv, så må du være tjukk da.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

• Liker 4
Skrevet

Ha ha, jeg skulle bare ønske magen min var like definert som magen til denne (høygravide) dama :)

• Liker 1
Skrevet

Synes forresten hun er superheit med litt ekstra på lårene og rumpa - selv om hun var strøken fra før også. Bare så synd at Lars-Kristian "Kim Kardashian er feit" Eriksen antagelig ikke er i stand til å sette pris på det.

• Liker 14
Skrevet

Ok, jeg skal snart slutte å spamme tråden nå :), men jeg lurer på en ting til: Hvorfor er det galt at en gravid tar sexy bilder, egentlig? Vi snakker jo tross alt om en voksen kvinne i fruktbar alder som åpenbart har sex. Hvorfor er det slik at mange mener det er "galt" eller tacky å spille på sex mens man bærer på barn? Er det et sånt hore-og-madonna-kompleks som gjør at vi tenker at gravide kvinner skal være hevet over denslags? Er ikke det litt rart, egentlig? De har jo tross alt blitt gravide nettopp fordi de har hatt sex?

• Liker 10
Skrevet

Er spent på treneregime hennes etter fødsel ja. Om det da blir 2 mil mot 1. Og når og hvor ofte hun skal prioritere sef selv foran babyen. Var det ikke snakk om assistent? Damen må ha hjelp slik at hun skal inn i sine skinny jeans str 23 og XXXXXXSMALL samme dag hun føder :/

• Liker 1
Skrevet

Fint å se at hun har en vanlig bollemus under graviditeten, se bilde nr. 2. Kanskje derfor hun må gjøre så mange knipeøvelser. Synes det er veldig rart at han ikke redigerte det, når resten av bildene er airbrusha ihjel.

Herregud for en syk ting å si...

Anonymous poster hash: 8ab59...346

• Liker 19
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Er spent på treneregime hennes etter fødsel ja. Om det da blir 2 mil mot 1. Og når og hvor ofte hun skal prioritere sef selv foran babyen. Var det ikke snakk om assistent? Damen må ha hjelp slik at hun skal inn i sine skinny jeans str 23 og XXXXXXSMALL samme dag hun føder :/

Man kan da fint trene hver dag selv om man har barn, uten at det går utover barnet... Endret av Magdalene
  • Liker 2
Skrevet

Ok, jeg skal snart slutte å spamme tråden nå :), men jeg lurer på en ting til: Hvorfor er det galt at en gravid tar sexy bilder, egentlig? Vi snakker jo tross alt om en voksen kvinne i fruktbar alder som åpenbart har sex. Hvorfor er det slik at mange mener det er "galt" eller tacky å spille på sex mens man bærer på barn? Er det et sånt hore-og-madonna-kompleks som gjør at vi tenker at gravide kvinner skal være hevet over denslags? Er ikke det litt rart, egentlig? De har jo tross alt blitt gravide nettopp fordi de har hatt sex?

Demi Moore bildet er jo uber-sexy. Det finnes ikke noe mer sexy enn det, og bildene FF la ut er ren undertøyreklame og mannebladbilder. Det er første gang jeg sier det, men det føles faktisk flaut å være kvinne når andre kvinner synes at slike jeg-selger-meg-selv-bilder er greeeeit og vakkert.... Unntaket er kanskje liggebildet, men jeg syns det bildet ikke viser hvor vakkert det er å være gravid i det hele tatt.

Leste også en kommentar her tidligere om retusjeringen på bildene, slik det ser ut for meg så er armene til FF de eneste kroppsdelene som ser naturlige ut. Resten er blitt forstørret og glattet ut. For når du ser på ute-på-tur-innlegget hennes, så ser du en kropp bakenfra som er like tynn som før. Jeg kan nesten vedde på at dersom dere tar et målebånd og måler lårene, er lårene nøyaktig som før. Så hvor enkelte her har fått det for seg at FF har fått noen ekstra kilo på kroppen er for meg helt uforståelig.

Anonymous poster hash: 405f9...569

• Liker 7
Skrevet

Man kan da fint trene hver dag selv om man har barn, uten at det går utover barnet...

Helt enig, hvertfall for frua som har egen tredemølle i hus. Litt lettere å få til treningen mens baby sover enn for oss som må dra til og fra treningsstudie:(

Skrevet

Knipeøvelser bør man da gjøre uansett, i hvert fall under og etter en graviditet, uavhengig av om man har "bollemus" eller "flatmus". Herregud ass...

Hvor er det man ser om hun har bollemus eller ikke egentlig? :klo: Hun har jo ikke lagt ut bilde av vaginaen sin så. Og bollemus betyr jo ikke at man er større der nede.. haha! Det er jo bare at beinet stikker litt lengre ut :P Og ja, som du sier så bør man gjøre knipeøvelser uansett (og selv om man ikke er gravid også egentlig) :)

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 1
Skrevet

Ok, her var det mye å ta tak i:

1. Er det noen sammenheng mellom bollemus og knipeøvelser?

2. Er ikke bollemus liksom idealet - hvorfor redigere vekk det?

2. Hvorfor er dette fint å se, og hva har det med graviditeten å gjøre? Burde den bli borte mens hun er gravid?

• Liker 3
Skrevet

Vær så snill??!?!

Det diskuteres utseende på det ytre område av hennes kvinnelige kjønnsorgan?!?!?!?

:nocomment:

• Liker 27
Skrevet

Jeg syns det var fine bilder, det er ikke det, men syns egentlig det ser ut som hun poserer for en undertøysreklame. At det er mer for å få frem hvor flott kroppen er (og det er den) enn å få frem den nærheten mellom mor og barn, samt gleden og kjærligheten man føler for den lille i magen. Denne savner jeg i bildene, og det er en slik følelse jeg gjerne vil få frem dersom jeg en eller annen gang skal ta slike bilder.

Anonymous poster hash: 74f94...41a
  • Liker 11
Skrevet

Jeg syns det var fine bilder, det er ikke det, men syns egentlig det ser ut som hun poserer for en undertøysreklame. At det er mer for å få frem hvor flott kroppen er (og det er den) enn å få frem den nærheten mellom mor og barn, samt gleden og kjærligheten man føler for den lille i magen. Denne savner jeg i bildene, og det er en slik følelse jeg gjerne vil få frem dersom jeg en eller annen gang skal ta slike bilder.

Anonymous poster hash: 74f94...41a

Personlig må jeg si meg enig med deg ang hva som mangler i bildene hun har valgt å publisere. Ga meg mer undertøy assosiasjoner enn mor-barn assosiasjoner.

• Liker 7
Skrevet

Nelia/Nalia høres ut som navnet til en kattunge!

Anonymous poster hash: 2ef39...648
  • Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...