AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6021 Skrevet 4. november 2013 Hun kan ihvertfall ikke skryte på seg at "jeg har ikke lagt på meg noooen andre steder enn magen" lengre, lårene viser sitt MEN til det bedre, hun ser utrolig mye bedre ut enn tidligere Anonymous poster hash: e19d4...6ee 9
*Pixie* Skrevet 4. november 2013 #6022 Skrevet 4. november 2013 Hvorfor skal dette være negativt betinget om andre virkelig mener det? Det kan være kun være negativt dersom FF selv har et problematisk forhold til sin egen kropp, noe hun hevder hun ikke har. Er det stygt å si det samme til mennesker som har gått ned i vekt? Det blir jo akkurat det samme. Jeg synes også hun ser vesentlig bedre og friskere ut nå. Anonymous poster hash: 4d333...730 Det er ikke nødvendigvis negativt betinget om noen virkelig mener det, men når de skriver en kommentar på bloggen, og skriver her at de skrev den for å "teste om hun virkelig godkjenner alle kommentarer som ikke er hets" (noe som har blitt fastslått for lenge siden at hun ikke gjør, og hun har all rett til å godkjenne kun det hun vil godkjenne) så tror jeg neimen ikke det er kun fordi man virkelig er så forferdelig lykkelig på fotballfrues vegne, for at hun har lagt på seg litt, og bare vil meddele sin store glede for hvor fantastisk hun ser ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6023 Skrevet 4. november 2013 Hvorfor skal dette være negativt betinget om andre virkelig mener det? Det kan være kun være negativt dersom FF selv har et problematisk forhold til sin egen kropp, noe hun hevder hun ikke har. Er det stygt å si det samme til mennesker som har gått ned i vekt? Det blir jo akkurat det samme. Jeg synes også hun ser vesentlig bedre og friskere ut nå. Anonymous poster hash: 4d333...730 Det er negativt fordi dere gjør det fordi dere tror hun misliker å høre det - det er klart som dagen. Dere lurer ingen, og det er utspekulert og ondskapsfullt. Om dere er så overbeviste om at hun virkelig har så mye imot å høre at hun har lagt på seg/har en diagnose dere har stilt i fellesskap, hvorfor har dere en trang for å påpeke de "ekstra kiloene" da? Om dere vet at noen har komplekser for nesa, så påpeker dere vel ikke hvor "bra" den ser ut heller. Skulle tro dere fant glede i andres usikkerhet, og det i seg selv er et sykdomstegn. Anonymous poster hash: f7234...c19 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6024 Skrevet 4. november 2013 Da måtte jeg innom facebokken og kikke på disse perfekte bildene, men hallo. Hun er kjemperetusjert. Man ser ikke den tynne streken fra navlen og ned. Og hele huden hennes skinner + magen er veldig retusjert mindre. Nei, dette blir for dumt. Man kan ikke se det er henne og jeg synes ikke de var fine. Jeg bare sier det. Alle kan bli supermodeller i photoshoot der skrukker, bulker, kviser, strekkmerker, flekker, åreknuter, hår og alle andre vanlige skavanker blir tatt helt bort. Anonymous poster hash: cf5ef...056 12
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6025 Skrevet 4. november 2013 På bilde nr 2 ser hun jo mer ut som en 40-åring i ansiktet enn i midten av 20-årene.http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/11/firefavoritter.jpgAnonymous poster hash: 1f9dd...a66 7
Djungelvrål Skrevet 4. november 2013 #6026 Skrevet 4. november 2013 Dette sa FF til VG. Og dette synes jeg noen her inne skal ta til seg og snart forstå Anonymous poster hash: 216b9...370 Ja vi er alle forskjellige...og vi må akseptere oss selv slik vi er....er det derfor hun retursjerer babymagen tro?? 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6027 Skrevet 4. november 2013 Det er negativt fordi dere gjør det fordi dere tror hun misliker å høre det - det er klart som dagen. Dere lurer ingen, og det er utspekulert og ondskapsfullt. Om dere er så overbeviste om at hun virkelig har så mye imot å høre at hun har lagt på seg/har en diagnose dere har stilt i fellesskap, hvorfor har dere en trang for å påpeke de "ekstra kiloene" da? Om dere vet at noen har komplekser for nesa, så påpeker dere vel ikke hvor "bra" den ser ut heller. Skulle tro dere fant glede i andres usikkerhet, og det i seg selv er et sykdomstegn.Anonymous poster hash: f7234...c19 Personlig har jeg ingen "trang" til å påpeke det, hun er en (flott) gravid kvinne og jeg ser på vektoppgang som en selvfølge i den situasjonen. Jeg sier meg bare enig i at hun kler de få ekstra kiloene, men du står fritt til å være uenig naturligvis - gitt at du etterstreber en "seriøs" debatt her inne. Anonymous poster hash: 4d333...730
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6028 Skrevet 4. november 2013 Dere skaffer ihvertfall lesere av bloggen hennes med denne tråden, nå har jeg begynt å lese den daglig også. Morsomt å følge med, liker bloggen jeg Anonymous poster hash: 2c7e2...6ea 1
Gjest Keljo Skrevet 4. november 2013 #6029 Skrevet 4. november 2013 "Caroline Berg Eriksen (26), best kjent som Fotballfrue, ønsker å vise for hele verden at hun er stolt av magen og poserer derfor naken." http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10144887
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6030 Skrevet 4. november 2013 Ja vi er alle forskjellige...og vi må akseptere oss selv slik vi er....er det derfor hun retursjerer babymagen tro?? Trodde det var fotografen som gjorde det jeg da, men. Og det er helt normalt at fotografer retusjerer bilder. Jeg har jobbet som journalist, så dette vet jeg Anonymous poster hash: 216b9...370 1
Djungelvrål Skrevet 4. november 2013 #6031 Skrevet 4. november 2013 Hvordan kan man si på sin egen blogg at man er stolt av noe som er fake?? 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6032 Skrevet 4. november 2013 Hvordan kan man si på sin egen blogg at man er stolt av noe som er fake?? Er det fake når man redigerer? Nesten alle bilder du ser om dagen er redigerte, men det gjør ikke bildet fake. Anonymous poster hash: 216b9...370 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6033 Skrevet 4. november 2013 Hvordan kan man si på sin egen blogg at man er stolt av noe som er fake?? Kognitiv dissonans. Vi gjør det alle sammen, enkelte mer enn andre. Hvordan man skal selge dette til barn blir imidlertid interessant. Anonymous poster hash: 4d333...730 3
Djungelvrål Skrevet 4. november 2013 #6034 Skrevet 4. november 2013 Er det fake når man redigerer? Nesten alle bilder du ser om dagen er redigerte, men det gjør ikke bildet fake. Anonymous poster hash: 216b9...370 Hva gjør det med bildet da? 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6035 Skrevet 4. november 2013 Er det fake når man redigerer? Nesten alle bilder du ser om dagen er redigerte, men det gjør ikke bildet fake. Anonymous poster hash: 216b9...370 Hvordan kan du påstå at man beholder ektheten i bilder når man beveger seg bort fra det opprinnelige utgangspunktet? Jeg driter i hva motehus eller dameblad gjør, og forsåvidt også FF. Problemet er at unge jenter ikke skjønner hvor mye som redigeres, og hun innrømmer det jo heller ikke. "Redigering? Mener du lys og sånt?" Anonymous poster hash: 4d333...730 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6036 Skrevet 4. november 2013 Er det fake når man redigerer? Nesten alle bilder du ser om dagen er redigerte, men det gjør ikke bildet fake. Anonymous poster hash: 216b9...370 Redigerte du ditt eget bryllupsbilde? Er familiebildene som henger på stuen tuklet med? Bildene folk flest har i sine hjem forteller en sann historie, de er ikke tuklet med nei. Men det er mulig verden har blitt så gal at dette skal oppfattes som normalt. Anonymous poster hash: 4d333...730 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6037 Skrevet 5. november 2013 Det der er ingen normal gravid kropp, håpet folk skjønner at den er kraftig forminsket, uff. Magen bør være i fokus fordi det vokser et barn inni der, ikke at dette syke kvinne menneske selv har holdt seg slank, ble rett og slett kvalm av bildene. Det finnes ikke maken til en sånn normal mage i uke 36.Anonymous poster hash: 82b99...11e 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6038 Skrevet 5. november 2013 http://www.nettavisen.no/imagecache/parameter/?upsizable=true&action=resize&width=880&height=-1&url=http://pub.nettavisen.no/multimedia/na/archive/00843/caroline_berg_er_84377416x9.jpg Anonymous poster hash: 2ef39...648 3
Sol79 Skrevet 5. november 2013 #6039 Skrevet 5. november 2013 Det der er ingen normal gravid kropp, håpet folk skjønner at den er kraftig forminsket, uff. Magen bør være i fokus fordi det vokser et barn inni der, ikke at dette syke kvinne menneske selv har holdt seg slank, ble rett og slett kvalm av bildene. Det finnes ikke maken til en sånn normal mage i uke 36.Anonymous poster hash: 82b99...11e Jeg har flere normalvektige, men slanke venninner som har hatt mindre mage enn det Fotballfrue har, så jeg syns ikke magen hennes er spesielt liten. Syns den ser helt normal ut. Jeg veier nok en god del mer enn Fotballfrue, men fikk ingen gigantisk gravidmage av den grunn. Andre jeg kjenner har sett ut som de var høygravide når de var omtrent halvveis, og de har jo også hatt det forferdelig tungt på slutten. Vi er ikke alle like. Uansett enig at det er synd at bildene er så overredigerte, men det er det vel ingen av oss som er overrasket over. 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6040 Skrevet 5. november 2013 Redigerte du ditt eget bryllupsbilde? Er familiebildene som henger på stuen tuklet med? Bildene folk flest har i sine hjem forteller en sann historie, de er ikke tuklet med nei. Men det er mulig verden har blitt så gal at dette skal oppfattes som normalt. Anonymous poster hash: 4d333...730 Er det tatt av en fotograf er det helt sikkert "tuklet" med Anonymous poster hash: dc3ea...576 1
Fremhevede innlegg