Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det barnerommet ser upraktisk og skummelt ut. Høyspeil stående på gulvet lent inn mot veggen, stoler for voksne til å klatre på, hylle over stellebordet for å skalle i og rive ned alt som står der. Min på 1,5 år hadde skadet seg der i løpet av en dag.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det barnerommet ser upraktisk og skummelt ut. Høyspeil stående på gulvet lent inn mot veggen, stoler for voksne til å klatre på, hylle over stellebordet for å skalle i og rive ned alt som står der. Min på 1,5 år hadde skadet seg der i løpet av en dag.

Det var visst barnemøbler, små sådan.

• Liker 1
Skrevet

Stolene/bordet er jo for barn, veldig små altså. Min unge har også stoler og bord i samme størrelse OG hylle over stellebordet, men har fortsatt til gode å bli skadet av det. Og jeg regner vel med at ungen blir holdt litt under oppsyn, så tror du lager problemer uten grunn her.

Anonymous poster hash: 7acb0...824

• Liker 7
Skrevet

Møblene er barnemøbler, og det er enda en stund til ungen blir i stand til å benytte seg av det. Innen da har vel LK og C sett hva som er lurt og praktisk og ikke.

Senga de har valgt ser praktisk ut, kjekt med seng som vokser med ungen. Jeg liker formen også.

Hvilken verdi en liten baby har av å ha sine egne klær hengende framme, vil jeg tro ikke er så stor. Er vel mest for mamma og bloggens del vil jeg tro.

Det hadde vært spennende å se hvordan det plettfrie hjemmet ser ut med et lite barn, men skitt og møkk blir vel ikke dokumentert med bilder.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 1
Skrevet

Alle bilder helt klare... unntatt bildet av en usminket frue. Alt som normalt med andre ord :D Utrolig hvor dårlig den iphonen er når man tar en selfie uten sminke.

Hadde min iPhone tatt såååååå dårlige bilder, så hadde jeg reklamert for lenge siden.

• Liker 7
Skrevet

Sånn!! Nå har jeg skrevet en "fan" kommentar til FF, hvor jeg i tillegg tok med navnet Nelia. Spennende om den blir godkjent da! Navnet mitt er "sofie"

Anonymous poster hash: 59b30...4c9

Hvorfor har du gjort det? Redd for at noen ikke skulle ha fått det med seg?

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 3
Skrevet

Til ungen er blitt året så er nok møblene blitt byttet ut ganske kjapt. Hun er jo sponset av interiørbutikker så hun må følge trenden og bytte alt 3-4 ganger i året.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Skrevet

Bra at hun roer litt ned nå som hun nærmer seg termin:

Vi sees i morgen, jeg er SÅ klar for en ny uke og forhåpentligvis proppfull av energi (i det minste så proppfull som jeg kan være i disse dager) og klar for en tidlig treningsøkt etter fri i dag.

Anonymous poster hash: 3a887...466
  • Liker 4
Skrevet

Sånn!! Nå har jeg skrevet en "fan" kommentar til FF, hvor jeg i tillegg tok med navnet Nelia. Spennende om den blir godkjent da! Navnet mitt er "sofie"

Anonymous poster hash: 59b30...4c9

Hvorfor har du gjort det? Er det fælt av henne å ville holde navnet til ungen hemmelig til hun har lyst til å offentliggjøre det selv?

• Liker 8
Skrevet

Er det å roe seg å ta fri èn dag???

• Liker 3
Skrevet

Til ungen er blitt året så er nok møblene blitt byttet ut ganske kjapt. Hun er jo sponset av interiørbutikker så hun må følge trenden og bytte alt 3-4 ganger i året.

Nuvel..

Nå er vel ikke interiørstilen hennes veldig 2013 akkurat!

• Liker 7
Skrevet

Hun har et enormt forbruk, men er det noen som ikke følger interiørtrendene er det fruen.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

• Liker 10
Skrevet

Jo hun er da litt med, er ikke ut den stilen hennes.

Fri for henne er løpefri. Hun har sikkert gått med hundene og vasket hele huset, så kroppen har nok fått beveget seg i dag også. Spent på om julepynten kommer opp snart. Så er det også klar til babyen kommer, så slipper hun pynte og ordne midt i ammetåka :P

• Liker 3
Skrevet

Skal ungen hete Nelia?

Jeg skjønner meg forresten ikke på dere som skriver at hun kommer til å få det rotete og skittent bare fordi hun får barn. Å ha en baby er ingen unnskyldning for å rote og grise, selv om mange ser ut til å mene det! De er to mennesker uten vanlig jobb, så de klarer nok å både gi mat, skifte bleier og vaske hus.

Anonymous poster hash: 2b0fd...23b
  • Liker 4
Skrevet

Skal ungen hete Nelia?

Jeg skjønner meg forresten ikke på dere som skriver at hun kommer til å få det rotete og skittent bare fordi hun får barn. Å ha en baby er ingen unnskyldning for å rote og grise, selv om mange ser ut til å mene det! De er to mennesker uten vanlig jobb, så de klarer nok å både gi mat, skifte bleier og vaske hus.

Er vel mer det at hun ikke kan ha det fullstendig plettfritt med en liten unge løpende rundt i huset?

• Liker 1
Skrevet

Skal ungen hete Nelia?

Tror ikke det er ekstremvarianten det refereres til her, men fingermerker, saftdråper på gulv, smuler o.l.

Å ha et hus med barn uten fingermerker m.m., ja, da undrer jeg meg!

• Liker 4
Skrevet

Er vel mer det at hun ikke kan ha det fullstendig plettfritt med en liten unge løpende rundt i huset?

Tar vel en stund før den løper rundt da.

Skrevet

Tar vel en stund før den løper rundt da.

Ja?

Skrevet

Tror ikke det er ekstremvarianten det refereres til her, men fingermerker, saftdråper på gulv, smuler o.l.

Å ha et hus med barn uten fingermerker m.m., ja, da undrer jeg meg!

Var hun så ekstrem så ville hun nok ikke hatt hundene i sofaen eller stolene heller.

Tror nok det kommer til å gå helt fint. ;)

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 8
Skrevet

Var hun så ekstrem så ville hun nok ikke hatt hundene i sofaen eller stolene heller.

Tror nok det kommer til å gå helt fint. ;)

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Sant nok..

Nå har hun vel hundene på bordet og senga også, så da kan hun vel ikke være så renslig tross alt.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...